Autor |
Wiadomość |
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
No to nie wiem który model... Włoskie silniki są luźno spasowane a wiele modeli alfa romeo ma w specyfikacji podane zużycie oleju nawet 1 Litr na tysiąc km. I to nowa!
_________________ Części do prelude III gen
|
02 kwi 2014, 16:06 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
czyli od zmiany do zmiany powiedzmy 10litrów trzeba miec oliwy w bagażniku... wow...
_________________ pozdrawiam Plewis
|
02 kwi 2014, 18:37 |
|
|
SOPELTomcat
Dołączył(a): 20 mar 2013, 23:20 Posty: 72 Lokalizacja: Poznań
Auto:: Prelude III i Alfa Spider
silnik: B20A3
|
no producent przesadził,gdyż w takim przypadku nigdy nie trzeba by było wymieniać oleju ja w mojej alfie mam 2.0 TS i wg. producenta może brać do 1 litra na 1000 km a nie bierze ani grama na 10 000. wiec myśle że producent jest mocno zapobiegliwy
|
02 kwi 2014, 20:11 |
|
|
VOLUS
Dołączył(a): 05 lut 2013, 21:59 Posty: 63 Lokalizacja: Nakło/DE
Auto:: 3G ba9 E38
silnik: 2.0 16v 2.8
|
BMW w niektórych modelach producent też podaje że di litra na 1000km ale wszystko zależy też od stylu jazdy.
_________________www.e38e39.pl
|
02 kwi 2014, 21:46 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Witam, szukam Prelude od dluzszego czasu ciezko trafic na cos ciekawego wczoraj trafilem na ta niunie jutro jade ogladac. http://allegro.pl/honda-prelude-1991-2- ... 50927.htmlPoradzcie prosze !!! Silnik B20A9, rdza jedno ognisko lewy tylni blotnik (reszta wyjdzie jutro przy ogledzinach)
|
09 kwi 2014, 13:34 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
ciekawy stan i przebieg myślę, że może być warto, zaraz po zakupie zająłbym się błotnikiem i zakonserwował dobrze całe auto, zwłaszcza progi to, że nie widać więcej korozji nie oznacza, że się nie kryje z drugiej strony, auta swoje lata mają i rdza pojawia się niespodziewanie szybko
_________________
|
09 kwi 2014, 16:22 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
Bardzo ładny egzemplarz i to z Klimą, cena bardzo przystepna. Po zdjęciach wygląda na zadbaną, ale jakdonel pisze zabezpiecz ja dokładnie jak kupisz. Już nie raz było ze ktoś kupił naprawdę zadbana sztukę a po pierwszej zimie ruda wysypala jak szalona
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
09 kwi 2014, 16:30 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Jak kupie to na pewno zakonserwuje ja dokladnie tak jak piszecie.
Szkoda tylko ze to nie A7.
Jutro napisze co i jak.
Na pewno bede chcial ja troche podkrecic chodzi mi o uklad wydechowy od kolektora po koncowy tlumik, jakis dolot do tego, zawiecha musi zostac na razie oryginalna mam kiepska droge dojazdowa do chaty, fele 17''. z reszta to bede pytal Was co i jak.
|
09 kwi 2014, 19:16 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
A7 / A9, jeden ch.j. Upolowac tą mocniejszą jest bardzo ciężko. A po co chcesz modzic z wydechem i dolotem? Większość tego typu zabaw kończy się spadkiem mocy. A mało jest ekspertów którzy to ogarniaja. Zabawa tania nie jest więc już lepiej zrobić swapa na H22.
_________________ Części do prelude III gen
|
10 kwi 2014, 9:23 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Stalem sie wlascicielem Prelude B20A9 z 91 r przebieg 148 tys km (jest prawdziwy) korozja prawie brak stan techniczny zajebisty (ALB zaswieca sie po paru minutach) ogolnie nie wierze ze kupilem auto w takim stanie od pana z 56r 2 wlasciciel od nowosci wszystko oryginalne lacznie z kluczki w bagazniku fotki wrzuce jak pogoda sie polepszy Pozdrawiam wszystkich do zobaczenia na zlotach
|
10 kwi 2014, 19:09 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
Gratuluje tak jak mówiłem to była okazja jak widać jakich mało. Czekamy na porządną galerie
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
10 kwi 2014, 22:25 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Wlasnie ja opilem wczoraj z sasiadami jak na razie wszyscy zachwyceni lacznie ze mna Foty zapodam po weekendzie.
|
13 kwi 2014, 13:41 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Wpadl mi w rece airbox z filtrem stozkowym Simoty nowy, kumpel kupil do Zmoty ktora budujemy, zamontowalem stozek zamiast orginalnego filtru i efekt taki sam, tak jak pisaliscie nie ma sensu motac dolotu, orginalny jest dobrze pomyslany powietrze zasysa kolo lampy zimne a wklad trzeba kupic K&N-a i tyle. Wydech tak sie zastanawiam czy ten katalizator nie wyciac i zamontowac tlumik przelotowy.
|
17 kwi 2014, 13:08 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Sens jest, tylko, że to trochę bardziej skomplikowane, niż się wydaje Tak samo z wydechem. W dodatku lepiej robić oba razem, niż zostawić wydech, a robić dolot, bo wtedy to może się okazać faktycznie w ogóle bezsensowne, bo układy nie będą współgrały. Ale najlepiej bawić się w to w dłubanych jednostkach, niż seryjnych, bo jeśli dolot i wydech to jedyne modyfikacje, mające podnieść moc, to jest to gra nie warta, moim zdaniem, świeczki
|
17 kwi 2014, 17:44 |
|
|
Wasyl
Dołączył(a): 09 kwi 2014, 13:19 Posty: 146 Lokalizacja: GŁOGÓW
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A9
|
Swieta racja jak robic to od A do Z tylko wydaje mi sie ze wklad K&N-a zalatwi sprawe dolotu + izolacja termiczna z wydechem to wiecej motania, ja osobiscie jestem za strunienica stozkowa czyli zwezka Venturiego + koncowy tlumik przelotowy, silnik lepiej odprowadza spaliny i jednoczesnie siorbie szybciej tlen co za tym idzie lepiej autko lata na wysokich obrotach.
Prosze Was o rade duzo ciekawych gadzetow jest na ebay.com w dobrych cenach.
|
22 kwi 2014, 22:02 |
|
|