Autor |
Wiadomość |
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
Posmarowałem szarym silikonem, miske ladnie papierkiem wyczyscilem odtłuściłem i znowu lipa. Za piewszym razem wyleciało mi 1l oleju a później 1,5 masakra jakaś ;\ ma to moze cos wspólnego z niedrożną odma ?
|
05 kwi 2015, 22:52 |
|
|
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
W takim razie jak poprawnie dokręcić ? Macie sprawdzony schemat ? Bo juz mam dość tych uszczelek bo byc moze marnuje pieniądze a nie wiem o jakimś sposobie, w moich poprzednich civic 4g nie mialem takiego problemu...
|
05 kwi 2015, 22:56 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Dokreciles lekko czy mocno?
_________________ Części do prelude III gen
|
05 kwi 2015, 23:18 |
|
|
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
Lekko
|
05 kwi 2015, 23:21 |
|
|
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
Jak zalozylem Ta drugą z ajusa to bylo dobrze. Lecz jak prelka dostala obroty to na calej długości od tyłu ją wypluło
|
05 kwi 2015, 23:27 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Po pierwsze nie smaruj żadnym silikonem, tylko tam gdzie manual pokazuje, a po drugie w rogach powinny być 4 malutkie metalowe podkładki. Mogły się przykleić do starej uszczelki i wyrzuciłeś. Też załatwiłem 2 uszczelki zanim zrozumiałem, że silikon to zło, ale już o tym pisałem.
_________________
|
06 kwi 2015, 8:42 |
|
|
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
MILWARCH - zgadzam się z toba w sprawie silikonu tez nie przepadam za tym cholerstwem ale gdzie sie czyta na ten temat to każdy pisze posmaruj silikonem bla bla bla... A tu ten silikon odgrywa czarna role w scenariuszu :\, wracając do uszczelki to stara miała wtopione podkładki ale nie sądziłem ze one maja na to jakis wpływ. Hmm przed chwila poprawiłem uszczelke i znów ja wydmuchało wiec chyba bez zmuszony kupic trzecią uszczelke. I postąpię tak jak napisałeś odtłuszczę wyczyszczę i przykręca na sucho ale co z podkładkami ? Dobrać jakies inne czy to teraz bez znaczenia ?
|
06 kwi 2015, 11:05 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Te podkładki nie były wtopione tylko przykleiły się do uszczelki, spokojnie można je wydłubać i przełożyć do nowej. Bez nich i z silikonem wszystko pęknie. Silikon wchodzi w otwory w uszczelce i przy dokręcaniu ją rozrywa.
_________________
|
06 kwi 2015, 15:44 |
|
|
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
No to wszystko wiadomo ale tej starej uszczelki juz nie mam i podkładki tez poszły razem z nią :\ a w zestawie ich nie dają
|
06 kwi 2015, 16:27 |
|
|
Srebhanka
Dołączył(a): 30 sty 2015, 14:01 Posty: 179 Lokalizacja: Piła
Auto:: Honda Prelude |||
silnik: B20a9 (BA4)
|
Wiec powiem tak podejscie do uszczelki za 3 razem poskutkowało, winę jak najbardziej miał ten dziadoski silikon . Dzieki za wszelkie rady !'
|
09 kwi 2015, 20:14 |
|
|