Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Demontaż instalacji LPG 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 16 sie 2013, 11:25
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude 3G '90 // Civic Aerodeck '98
silnik: B20A9 // B18C4
Jako że jestem totalnym laikiem w temacie, chciałbym zapytać o to, co potrzeba wiedzieć o takiej operacji, żeby nie dać się zleszczyć majstrom z warsztatu.

1. Ile orientacyjnie coś takiego kosztuje? Zadzwoniłem do jednego warsztatu z pierwszych wyników wyszukiwania Google i krzyknęli 350 zł (Warszawa).
2. Jak powinny być zabezpieczone dziury w kolektorze dolotowym? Czy może potrzeba kolektor wymienić?
3. Czy potrzeba modyfikować ustawienia silnika po demontażu? Generalnie nie wiem, jak to się dzieje, że zamiast paliwa leci gaz, więc stąd pytanie :torba: Skoro dopływ paliwa w jakiś sposób jest blokowany, dedukuję, że coś musi w silnik mocniej ingerować (sterownik LPG?) i potrzeba po montażu/demontażu silnik dostrajać?
4. Czego wymagać od warsztatu co do sposobu demontażu i zabezpieczenia dziur: nie wiem, czy warto zlecać im usuwanie wszystkich kabli tym samym ryzykując uszkodzenia elementów wnętrza przy demontażu, czy zrobić to samemu... I co z dziurami mocującymi zbiornik lub innymi w blacharce, jak to zabezpieczyć?
5. Czy takie zdemontowane instalacje można łatwo odsprzedać, czy tego w ogóle się nie praktykuje? Chętnie bym się jej pozbył za parę złoty.

Pozdr.

PS. Może ktoś poleci warsztat LPG z Warszawy/okolic?


04 lut 2015, 19:33
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 17:12
Posty: 119
Lokalizacja: xxx
Auto:: mr2 ae86 accIVg
silnik: 4age f23vtec, f22
zapraszam do mnie. chętnie pomogę, a jak masz jakąś sensowną instalację to może się dogadamy. akurat będę gazował swoje a7...

_________________
mechanika, elektronika, swapy, części,LPG, doradztwo. 697pięć dwa cztery354.


04 lut 2015, 19:47
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Dokładnie, jeśli instalacja jest coś warta to ktoś taki jak Gywer chętnie ją zdemontuje i starą instalacje weźmie w rozliczeniu. Kiedyś przerabiałem instalację w beemce i okazało się, że miałem parownik od jakiegoś V8 warty jako używka prawie trzy paki. Gazownik był na tyle uczciwy, że nie wziął nic za robociznę i wyszedłem na plus. On pewnie też. ;)

_________________
Części do prelude III gen


04 lut 2015, 21:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL