PRELUDE3 http://prelude3web.com.pl/forum/ |
|
Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftingu http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=31 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | cegielka111 [ 14 lis 2012, 1:57 ] |
Tytuł: | Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftingu |
Witam. Zalożylem identyczny wątek na poprzednim forum. Tak więc do dziela panowie. Z zewnątrz auta te różnily się z przodu innym zderzakiem, a co za tym idzie - calym oświetleniem - halogeny, postoje, kierunki. Przedliftowy zderzak jest niższy - czyt. posiada maly hokej w porównaniu do polifta i optycznie podwyższa auto. Dookola auta są inne także listwy, przedliftowe mają dodatkowe przetloczenie. Najbardziej charakterystyczna różnicą są tylne światla. Polift bialo czarne i linia światel i lekko wypukla - calego tylu. Przedlift mial pomaranczowo czerwone. Także różni sie zderzak tylny. Wlasciciele P3G często zmieniają tyl na poliftowy - do takiej akcji potrzeba klape, komplet światel, tylny zderzak ze wzmocnieniem, najlepiej także pas tylny. Wizualnie jest także różnica w środku inny ksztalt czcionki na zegarach, przyciskach itd. Delikatnie inna kierownica A podobno przedlifty są porządniej wykonane |
Autor: | Harry [ 14 lis 2012, 2:25 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
biało czarne lampy a dokładnie czarme yo USDM/JDM/EDM czy co??? bo to mnie zainteresowało |
Autor: | destroyer [ 14 lis 2012, 7:27 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
Pewnie miało być biało-czerwone ale późna pora pisania posta zrobiła swoje |
Autor: | cegielka111 [ 14 lis 2012, 8:59 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
Harry sluszna uwaga, Destro sluszna odpowiedź Najlepsze jest to, że sprawdzalem tekst dwa razy, czy popelnilem jakies bledy i widocznie tak musialo być hehehe |
Autor: | Yreq [ 14 lis 2012, 10:38 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
Paski na fotelach też się różnią. Z przedlifta ładniejsze BTW |
Autor: | wujo [ 14 lis 2012, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
A przedliftowe 16V ma welur na boczkach? |
Autor: | cegielka111 [ 14 lis 2012, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
Yreq kwestie które ładniejsze zostawiamy sobie Oczywiście, że fotele różnią się w zależności czy przedlift / polift / 12V / 16V Poza tym przedlift i polift mają inne boczki, panele od sterowania szybami różnią się, przedlifty nie posiadają obić welurowych na boczkach. |
Autor: | Yreq [ 14 lis 2012, 12:23 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin | ||||||||||||||||||
Lepiej nie wywoływać odwiecznej dyskusji
Jestem zaskoczony że polifty mają Dodam jeszcze coś z mechaniki: Przeguby się różnią, przedlift ma mniej zębów na wieloklinie Speedsensor w skrzyni przed' jest na linkę, w po' już elektroniczny. skrzynie się ogólnie różnią. zamachy, kolektory wydechowe. Z innej beczki polift ma regulację wysokości świateł i ma także dodane zamki do tylnej kanapy i otwierania wlewobagażnika |
Autor: | cegielka111 [ 14 lis 2012, 17:43 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin | |||||||||
Przepustnica przedlift polift, przy zmianie trzeba pamiętać o zastąpieniu miejscami skrajnych kabelków ponieważ gdy tego nie zrobimy obroty będą same rosly do 3000/min. |
Autor: | Fuego3 [ 16 lis 2012, 20:52 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin | ||||||||||||||||||
To zależy od regionu.
Niekoniecznie. W B20A7 się nie różnią |
Autor: | Yreq [ 17 lis 2012, 20:43 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin | |||||||||
No ale to je rarytas. Ja mówiłem o silnikach cywilnych. W a5 jest żeliwny a w a9 są rury |
Autor: | Fuego3 [ 17 lis 2012, 21:01 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin | ||||||||||||||||||
A9 został stworzony pod jeden kraj, Niemcy (chyba). Jako, że reszta świata miała inne silniki, to chyba A9 powinno być rarytasem No ale cóż, skoro Niemcy są naszym głównym partnerem handlowym (czyt. wyrzucają za wschodnią granicę co im się już znudziło), to nie jest dziwne, że 99% 16V w Polsce posiada silniki B20A9 |
Autor: | jacek11 [ 18 lis 2012, 19:05 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
A w którym roku Preluda przeszła lift?bo mam z 1990,i po opisach,wygląda,że już po lifcie jest |
Autor: | Fuego3 [ 18 lis 2012, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin |
Właśnie 1990-91 to wersje po lifcie |
Autor: | plewis [ 18 lis 2012, 19:27 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin | |||||||||
niektóre były jeszcze "składaki" |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |