PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftingu
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=31
Strona 1 z 2

Autor:  cegielka111 [ 14 lis 2012, 1:57 ]
Tytuł:  Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftingu

Witam.

Zalożylem identyczny wątek na poprzednim forum.
Tak więc do dziela panowie.

Z zewnątrz auta te różnily się z przodu innym zderzakiem, a co za tym idzie - calym oświetleniem - halogeny, postoje, kierunki.
Przedliftowy zderzak jest niższy - czyt. posiada maly hokej w porównaniu do polifta i optycznie podwyższa auto.
Dookola auta są inne także listwy, przedliftowe mają dodatkowe przetloczenie.
Najbardziej charakterystyczna różnicą są tylne światla.
Polift bialo czarne i linia światel i lekko wypukla - calego tylu. Przedlift mial pomaranczowo czerwone. Także różni sie zderzak tylny.
Wlasciciele P3G często zmieniają tyl na poliftowy - do takiej akcji potrzeba klape, komplet światel, tylny zderzak ze wzmocnieniem, najlepiej także pas tylny.
Wizualnie jest także różnica w środku inny ksztalt czcionki na zegarach, przyciskach itd. Delikatnie inna kierownica

A podobno przedlifty są porządniej wykonane ;)

Autor:  Harry [ 14 lis 2012, 2:25 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

biało czarne lampy a dokładnie czarme yo USDM/JDM/EDM czy co??? bo to mnie zainteresowało

Autor:  destroyer [ 14 lis 2012, 7:27 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Pewnie miało być biało-czerwone ale późna pora pisania posta zrobiła swoje :P

Autor:  cegielka111 [ 14 lis 2012, 8:59 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Harry sluszna uwaga, Destro sluszna odpowiedź :D Najlepsze jest to, że sprawdzalem tekst dwa razy, czy popelnilem jakies bledy i widocznie tak musialo być hehehe :lol:

Autor:  Yreq [ 14 lis 2012, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Paski na fotelach też się różnią. Z przedlifta ładniejsze BTW

Autor:  wujo [ 14 lis 2012, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

A przedliftowe 16V ma welur na boczkach?

Autor:  cegielka111 [ 14 lis 2012, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Yreq kwestie które ładniejsze zostawiamy sobie ;)
Oczywiście, że fotele różnią się w zależności czy przedlift / polift / 12V / 16V
Poza tym przedlift i polift mają inne boczki, panele od sterowania szybami różnią się, przedlifty nie posiadają obić welurowych na boczkach.

Autor:  Yreq [ 14 lis 2012, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

cegielka111 napisał(a):
kwestie które ładniejsze zostawiamy sobie

Lepiej nie wywoływać odwiecznej dyskusji :oops:
cegielka111 napisał(a):
przedlifty nie posiadają obić welurowych na boczkach.

Jestem zaskoczony że polifty mają :roll:
Dodam jeszcze coś z mechaniki: Przeguby się różnią, przedlift ma mniej zębów na wieloklinie
Speedsensor w skrzyni przed' jest na linkę, w po' już elektroniczny. skrzynie się ogólnie różnią.
zamachy, kolektory wydechowe.
Z innej beczki polift ma regulację wysokości świateł i ma także dodane zamki do tylnej kanapy i otwierania wlewobagażnika

Autor:  cegielka111 [ 14 lis 2012, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Yreq napisał(a):
Speedsensor w skrzyni przed' jest na linkę, w po' już elektroniczny. skrzynie się ogólnie różnią.
Dodam, że speedsensor jest rozbieralny i wymienny co jest korzystne np.: przy wymianie calego zespolu silnik skrzynia zawieszenie do pozostawienia oryginalnych zegarów.

Przepustnica przedlift polift, przy zmianie trzeba pamiętać o zastąpieniu miejscami skrajnych kabelków ponieważ gdy tego nie zrobimy obroty będą same rosly do 3000/min.

Autor:  Fuego3 [ 16 lis 2012, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Yreq napisał(a):
polift ma regulację wysokości świateł

To zależy od regionu.
Yreq napisał(a):
... różnią... kolektory wydechowe

Niekoniecznie.
W B20A7 się nie różnią :P

Autor:  Yreq [ 17 lis 2012, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Fuego3 napisał(a):
Niekoniecznie.
W B20A7 się nie różnią :P

No ale to je rarytas. Ja mówiłem o silnikach cywilnych.
W a5 jest żeliwny a w a9 są rury

Autor:  Fuego3 [ 17 lis 2012, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Yreq napisał(a):
Fuego3 napisał(a):
Niekoniecznie.
W B20A7 się nie różnią :P

No ale to je rarytas. Ja mówiłem o silnikach cywilnych.
W a5 jest żeliwny a w a9 są rury

A9 został stworzony pod jeden kraj, Niemcy (chyba).
Jako, że reszta świata miała inne silniki, to chyba A9 powinno być rarytasem ;)
No ale cóż, skoro Niemcy są naszym głównym partnerem handlowym (czyt. wyrzucają za wschodnią granicę co im się już znudziło), to nie jest dziwne, że 99% 16V w Polsce posiada silniki B20A9 :mrgreen:

Autor:  jacek11 [ 18 lis 2012, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

A w którym roku Preluda przeszła lift?bo mam z 1990,i po opisach,wygląda,że już po lifcie jest :)

Autor:  Fuego3 [ 18 lis 2012, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Właśnie 1990-91 to wersje po lifcie :)

Autor:  plewis [ 18 lis 2012, 19:27 ]
Tytuł:  Re: Wizualne i mechaniczne różnice Prelude przed i po liftin

Fuego3 napisał(a):
Właśnie 1990-91 to wersje po lifcie :)

niektóre były jeszcze "składaki"

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/