Autor |
Wiadomość |
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Witam. Zalożylem identyczny wątek na poprzednim forum. Tak więc do dziela panowie. Z zewnątrz auta te różnily się z przodu innym zderzakiem, a co za tym idzie - calym oświetleniem - halogeny, postoje, kierunki. Przedliftowy zderzak jest niższy - czyt. posiada maly hokej w porównaniu do polifta i optycznie podwyższa auto. Dookola auta są inne także listwy, przedliftowe mają dodatkowe przetloczenie. Najbardziej charakterystyczna różnicą są tylne światla. Polift bialo czarne i linia światel i lekko wypukla - calego tylu. Przedlift mial pomaranczowo czerwone. Także różni sie zderzak tylny. Wlasciciele P3G często zmieniają tyl na poliftowy - do takiej akcji potrzeba klape, komplet światel, tylny zderzak ze wzmocnieniem, najlepiej także pas tylny. Wizualnie jest także różnica w środku inny ksztalt czcionki na zegarach, przyciskach itd. Delikatnie inna kierownica A podobno przedlifty są porządniej wykonane 
|
14 lis 2012, 1:57 |
|
 |
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
biało czarne lampy a dokładnie czarme yo USDM/JDM/EDM czy co??? bo to mnie zainteresowało
|
14 lis 2012, 2:25 |
|
 |
destroyer
Administrator
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:21 Posty: 53
Auto:: BMW E60
|
Pewnie miało być biało-czerwone ale późna pora pisania posta zrobiła swoje 
_________________
|
14 lis 2012, 7:27 |
|
 |
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Harry sluszna uwaga, Destro sluszna odpowiedź  Najlepsze jest to, że sprawdzalem tekst dwa razy, czy popelnilem jakies bledy i widocznie tak musialo być hehehe 
|
14 lis 2012, 8:59 |
|
 |
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Paski na fotelach też się różnią. Z przedlifta ładniejsze BTW
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
14 lis 2012, 10:38 |
|
 |
wujo
Dołączył(a): 12 lis 2012, 20:31 Posty: 187 Lokalizacja: Wałbrzych
Auto:: Prelude
silnik: B20A5
|
A przedliftowe 16V ma welur na boczkach?
_________________Mój cel to "cofnąć czas" do 1989 roku 
|
14 lis 2012, 10:52 |
|
 |
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Yreq kwestie które ładniejsze zostawiamy sobie  Oczywiście, że fotele różnią się w zależności czy przedlift / polift / 12V / 16V Poza tym przedlift i polift mają inne boczki, panele od sterowania szybami różnią się, przedlifty nie posiadają obić welurowych na boczkach.
|
14 lis 2012, 11:40 |
|
 |
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Lepiej nie wywoływać odwiecznej dyskusji Jestem zaskoczony że polifty mają Dodam jeszcze coś z mechaniki: Przeguby się różnią, przedlift ma mniej zębów na wieloklinie Speedsensor w skrzyni przed' jest na linkę, w po' już elektroniczny. skrzynie się ogólnie różnią. zamachy, kolektory wydechowe. Z innej beczki polift ma regulację wysokości świateł i ma także dodane zamki do tylnej kanapy i otwierania wlewobagażnika
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
14 lis 2012, 12:23 |
|
 |
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Dodam, że speedsensor jest rozbieralny i wymienny co jest korzystne np.: przy wymianie calego zespolu silnik skrzynia zawieszenie do pozostawienia oryginalnych zegarów. Przepustnica przedlift polift, przy zmianie trzeba pamiętać o zastąpieniu miejscami skrajnych kabelków ponieważ gdy tego nie zrobimy obroty będą same rosly do 3000/min.
|
14 lis 2012, 17:43 |
|
 |
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
To zależy od regionu. Niekoniecznie. W B20A7 się nie różnią 
|
16 lis 2012, 20:52 |
|
 |
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
No ale to je rarytas. Ja mówiłem o silnikach cywilnych. W a5 jest żeliwny a w a9 są rury
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
17 lis 2012, 20:43 |
|
 |
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
A9 został stworzony pod jeden kraj, Niemcy (chyba). Jako, że reszta świata miała inne silniki, to chyba A9 powinno być rarytasem  No ale cóż, skoro Niemcy są naszym głównym partnerem handlowym (czyt. wyrzucają za wschodnią granicę co im się już znudziło), to nie jest dziwne, że 99% 16V w Polsce posiada silniki B20A9 
|
17 lis 2012, 21:01 |
|
 |
jacek11
Dołączył(a): 17 lis 2012, 22:24 Posty: 21 Lokalizacja: Radomsko
Auto:: Japońskie
|
A w którym roku Preluda przeszła lift?bo mam z 1990,i po opisach,wygląda,że już po lifcie jest 
|
18 lis 2012, 19:05 |
|
 |
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Właśnie 1990-91 to wersje po lifcie 
|
18 lis 2012, 19:08 |
|
 |
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
niektóre były jeszcze "składaki"
_________________ pozdrawiam Plewis
|
18 lis 2012, 19:27 |
|
|