PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Nietypowy swap z gaźników na wtrysk
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=3968
Strona 3 z 3

Autor:  SUPERCUCUMBER [ 24 lip 2018, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

generalnie, gdyby to był moj samochod, tez pewnie bym szedł w H22 albo moze w jakaś fałke. ale nie jest moj. brat chcial zostawic b20 i jest b20.

dolot jest seria, wydech zostal z a3 i generalnie jest totalnie do przetunigowania, bo ma wiecej dziur niz drogi w polsce. na dodatek portki byly tuningowane z pralki II. wydech na pewno jest do zrobienia od nowa. kolektor bedzie rowniez budowany od nowa.

ale raczej ai dolot, ani wydech nie wplywa na to ze fauje, a nie falował.

Autor:  Domel [ 24 lip 2018, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

jeżeli faktycznie wydech jest z A3, a z tego co pamiętam średnica w nim wynosi 40 mm, to mocno jest przyduszony, a co za tym idzie przekłada się to na linię momentu obrotowego z wykresu, a właśnie ona odpowiada za równomierne przyspieszenie samochodu, do waszego auta polecam zrobić wydech o średnicy zewnętrznej 50 mm i parametry momentu powinny się poprawić, jeśli oczywiście reszta osprzętu działa poprawnie, a z tego co widzę sonda nie jest podłączona, a odpowiada ona za odpowiednią mieszankę, a w tej chwili to jest ona byle jaka, raz za uboga a w innej chwili za bogata, więc spalanie też macie zapewne wysokie...

Autor:  Armagedon [ 24 lip 2018, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

Ekhm Domel, że tak się wtrące. Chłopaki nie mają wpiętej sondy więc korekcja mieszanki stoi w miejscu, a nie raz więcej raz mniej :P Taka ciekawostka, że jak się zwali sonda i prela pali 16l na 100km to po odpięciu spalanie znacznie spada. Co nie znaczy, że moc jest ideolo, bo nie jest, ale jakoś to się turla w trybie awaryjnym.

Autor:  drajwer [ 24 lip 2018, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

SUPERCUCUMBER napisał(a):
generalnie, gdyby to był moj samochod, tez pewnie bym szedł w H22 albo moze w jakaś fałke. ale nie jest moj. brat chcial zostawic b20 i jest b20.

dolot jest seria, wydech zostal z a3 i generalnie jest totalnie do przetunigowania, bo ma wiecej dziur niz drogi w polsce. na dodatek portki byly tuningowane z pralki II. wydech na pewno jest do zrobienia od nowa. kolektor bedzie rowniez budowany od nowa.

ale raczej ai dolot, ani wydech nie wplywa na to ze fauje, a nie falował.

No i powoli się klaruje. tak jak pisał mój przedmówca, seryjny wydech z EXa może odpowiadać za słaby wykres - moc i moment. Jak swap to swap.
Co to znaczy, że portki były tuningowane z pralki II. Były przełożone z prelude 2 gen i poddane tuningowi? Jakiemu tuningowi? Optycznemu czy mechanicznemu? Bo słabo rozumiem? I nie to, że się czepiam...

Autor:  Domel [ 24 lip 2018, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

Armagedon napisał(a):
Ekhm Domel, że tak się wtrące. Chłopaki nie mają wpiętej sondy więc korekcja mieszanki stoi w miejscu, a nie raz więcej raz mniej :P Taka ciekawostka, że jak się zwali sonda i prela pali 16l na 100km to po odpięciu spalanie znacznie spada. Co nie znaczy, że moc jest ideolo, bo nie jest, ale jakoś to się turla w trybie awaryjnym.


no cóż człowiek całe życie się uczy, byłem przekonany, że jak zepsuta to tak jakby jej nie było..., dzięki za sprostowanie :)

Autor:  SUPERCUCUMBER [ 24 lip 2018, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

portki z pralki II, pociete, pospawane tak, zeby pasowaly i żeby mozna było póki co jezdzić. finalnie bedzie wydech zbudowany od podstaw. nie wiemy tylko co z tym kompem, czy zakladac z a7, czy moze jednak det3. pralka w zime i tak nie opuszcza garażu, wiec troche czasu bedzie.

Autor:  plewis [ 25 lip 2018, 0:06 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

SUPERCUCUMBER napisał(a):
portki z pralki II, pociete, pospawane tak, zeby pasowaly i żeby mozna było póki co jezdzić. finalnie bedzie wydech zbudowany od podstaw. nie wiemy tylko co z tym kompem, czy zakladac z a7, czy moze jednak det3. pralka w zime i tak nie opuszcza garażu, wiec troche czasu bedzie.

Nie wiem skąd weźmiesz tego kompa z A7 ,bo piszesz jakby były na półce w Biedronce..może w końcu pokażesz jak to wygląda ,na jakiej wiązce to działa ,chcesz pomocy to wysil się deko

Autor:  SUPERCUCUMBER [ 25 lip 2018, 1:23 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

plewis napisał(a):
SUPERCUCUMBER napisał(a):
portki z pralki II, pociete, pospawane tak, zeby pasowaly i żeby mozna było póki co jezdzić. finalnie bedzie wydech zbudowany od podstaw. nie wiemy tylko co z tym kompem, czy zakladac z a7, czy moze jednak det3. pralka w zime i tak nie opuszcza garażu, wiec troche czasu bedzie.

Nie wiem skąd weźmiesz tego kompa z A7 ,bo piszesz jakby były na półce w Biedronce..może w końcu pokażesz jak to wygląda ,na jakiej wiązce to działa ,chcesz pomocy to wysil się deko


kompów a7 moze w biedronce nie ma, ale wspomnialem tez o decie albo ew emu, a tych pod dostatkiem. wyzej było napisane, na jakiej wiązce to działa, sam pytałeś, wiec na amnezie nic nie poradze. niestety.

jako ciekawostke napisze, b18c4 na kompie b20a9 odpaliło i nie kulało.

Autor:  drajwer [ 25 lip 2018, 9:48 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy swap z gaźników na wtrysk

SUPERCUCUMBER napisał(a):
jako ciekawostke napisze, b18c4 na kompie b20a9 odpaliło i nie kulało.

Bo to zbliżona technologia. OBD1, jedna czterożyłowa sonda. Tak samo pójdzie na ECU z większości civiców. Ja mam H22 na ECU z civica i też śmiga. A w zasadzie dzięki temu śmiga bo to P28. A może własnie o P28 pomyślcie? To akurat na półce w biedronce leży.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/