|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasno
Dołączył(a): 27 maja 2023, 9:20 Posty: 2
Auto:: Jeszcze niczym
silnik: brak
|
Witam wszystkich hondziarzy, znalazłem na otomoto prelude 3gen z silnikiem 2.0 EX 109KM to jest chyba B20A3 coś powiecie o tym silniku czy warto, jak nie to jaki silnik najlepszy jeśli chodzi o mankamenty i awaryjność. I jakieś rady na co zwrócić uwagę przy zakupie auta https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/h ... Fx4O5.html tu zamieszczam link do auta. Jak coś macie na sprzedaż, możecie podsyłać. Pozdrawiam
|
27 maja 2023, 9:26 |
|
|
GreenShadow
Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57 Posty: 468 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
|
Uważam, że to jest ciekawsza oferta, pół ceny i jest klima. https://m.olx.pl/d/oferta/honda-prelude ... UHm1j.htmlCo do reszty pytań, to jest temat rzeka. Trzeba pojechać, obejrzeć i przejechać się. Silnik B20A3 jest ok, oczywiście zależy w jakim jest stanie. Tak samo buda i reszta.
|
28 maja 2023, 9:20 |
|
|
Tomasno
Dołączył(a): 27 maja 2023, 9:20 Posty: 2
Auto:: Jeszcze niczym
silnik: brak
|
Też widziałem cena fajna, jest zapas na naprawy pytanie jakie koszty będą napraw rzeczy które wymienił w ogłoszeniu. I też nie jestem fanem zagazowania auta XD. Swoją drogą jak preludy 3 znoszą turbo jest sens modowania silników czy podbonie jak z bmw e46 że koszty wsadzenia turbo i wgl to koszt zakupu drugiego takiego auta
|
28 maja 2023, 16:36 |
|
|
GreenShadow
Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57 Posty: 468 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
|
Te silniki nie nadają się pod turbo, choć nie mówię, że takich modów nie było, bo były, nawet na tym forum. Turbo raczej tylko do swapów a jeśli chodzi o koszta, to tak jak mówisz .
|
28 maja 2023, 20:34 |
|
|
Cucumber
Administrator
Dołączył(a): 11 lis 2012, 14:41 Posty: 43 Lokalizacja: Kraków
Auto:: Prelude
silnik: B20A3
|
Powiem tak, oglądałem ten samochód (nie tylko ja). Nie ma w nim elementu, który nie wymaga remontu. Blacharka nie dość, że robiona bardzo spartańsko to i tak wszędzie wychodzi korozja i szpachla. Środek mocno zmęczony, klima nie działa, a silnik no cóż... Po 10 minutowej rundce w okół komina, zagotowała się. Generalnie na zdjęciach wygląda całkiem fajnie na żywo dużo gorzej.
|
29 maja 2023, 12:54 |
|
|
GreenShadow
Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57 Posty: 468 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
|
No właśnie dlatego, takie stare parchy trzeba oglądać i podchodzić do każdego indywidualnie, ważny jest stan a nie wersja wyposażenia.
|
04 cze 2023, 20:07 |
|
|
Cucumber
Administrator
Dołączył(a): 11 lis 2012, 14:41 Posty: 43 Lokalizacja: Kraków
Auto:: Prelude
silnik: B20A3
|
No ja już trochę chciałem wierzyć, że największe ulepy już wymarły. Zostały tylko te które w miarę w oryginalnym stanie gdzieś przekoczowały, albo zostały odrestaurowane. NIestety myliłem się ludzie dalej trzymają niezłe strupki polepione i żyją w przekonaniu, że mają youngtimera prawdziwego
|
05 cze 2023, 10:40 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|