Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Regulamin Forum 
Autor Wiadomość
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:21
Posty: 53
Auto:: BMW E60
Regulamin forum Prelude3web
Forum Prelude3web to grupa ludzi pasjonujących się marką Honda Prelude, przede wszystkim 3 generacją.
Samochody są tutaj przedmiotem kultu, więc obchodzimy się z należytym do nich szacunkiem.
Jesteśmy przeciwni katowaniu samochodów oraz tzw. agro-tuningowi. Nie pochwalamy wszelakich drogowych szaleństw, pseudo wyczynów oraz zachowań wpływających źle na wizerunek marki Honda oraz bezpieczeństwo na drogach.
Szanujemy prawo oraz przepisy drogowe.

1.Rejestracja:
0), Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto.
1). Czynne uczestnictwo w Forum wymaga rejestracji.
2). Bierne uczestnictwo w Forum (czytanie) nie wymaga rejestracji na Forum.
3). Zarejestrowanie się oznacza zaakceptowanie poniższego Regulaminu.
4). W celu rejestracji wymagane jest podanie informacji w rubrykach:
- użytkownik - nazwa użytkownika/nick/ (nie musi to być imię i/lub nazwisko),
- imię (ułatwi to rozmowy na forum i bliższe poznanie się ) - dodamy to pole w przyszłości
- hasło,
- adres e-mail,
- Mój samochód::
- Skąd:
5). Podanie pozostałych danych jest nieobowiązkowe.
6). Emblemat (Avatar) użytkownika musi spełniać następujące wymagania:
- maksymalne wymiary szerokość x wysokość: 162x160 pikseli,
- maksymalny rozmiar pliku z emblematem: 34 KB,
- tylko jeden obrazek,
- nie może zawierać treści powszechnie uważanych za obraźliwe lub budzące niesmak,
- może zawierać nieduży podpis, który nie obraża swoją treścią uczestników Forum,
7). Fotka ( obrazek ) w podpisie nie może być większy niż 400x200.

2.Uprawnienia użytkownika korzystającego z Forum:
1). Użytkownik ma prawo do:
- czynnego/biernego uczestniczenia w Forum, czyli korzystania z niego przestrzegając wyżej wymienionych zasad rejestracji,
- umieszczania tematów, postów, zdjęć, wypowiadania się na łamach forum ,do zamieszczania ogłoszeń kupna/sprzedaży ,zgodnie z tematyką działów Forum
- uczestniczenia w spotkaniach , zlotach, organizowanych przez użytkowników Forum
- możliwości zakupu wszelkich gadżetów udostępnianych na stronach Forum,
- składanie skarg i zażaleń/nowych propozycji związanych z użytkownikami Forum jak również z organizacją na Forum,
2).Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta
3).Użytkownik jest zobowiązany do wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceń określonych przez moderatora np. poprawienie tematu, jego treści (Administratorzy lub Moderatorzy mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu upomnienia lub wydania instrukcji.

3.Usunięcie użytkownika Forum (derejestracja) w trybie zwyczajnym:
1) O Usunięciu nieaktywnych użytkowników forum decydują Administratorzy

4.Usunięcie użytkownika Forum (derejestracja) w trybie nadzwyczajnym.
1). Konto użytkownika, który nie przestrzega zasad ogólnej kultury , w szczególności obraża innych użytkowników forum może zostać usunięte:
- w trybie natychmiastowym, bez powiadomienia - dotyczy nowych użytkowników Forum ,których wszystkie posty spełniają w/w. przesłanki lub prowokują do ich zaistnienia,
- po niedostosowaniu się do pouczenia administratora/moderatora otrzymanego e-mailem oraz zamieszczonego przy poście/odpowiedzi upomnianego (dotyczy wszystkich zarejestrowanych użytkowników),
2). Ponadto zostanie zablokowana możliwość rejestracji użytkownika z takim samym nr IP.
3). Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia postów wysłanych przez w/w użytkownika.

5. System kar.
1). Na Forum istnieje specjalny system kar i ostrzeżeń, który zostaję wymierzony w razie:
- niedostosowania się do ogólnych zasad panujących na Forum,
- niekulturalnego zachowania wobec innych użytkowników Forum,
- naruszania zasad kultury wypowiedzi zarówno na Forum jak i w wiadomościach prywatnych (PW)
- zbędnego nabijania postów lub pisania nie na temat,
- umieszczania:
- emblematów(awatar),
- zdjęć (dopuszczalna max. wielkość 800x600),
- innych plików graficznych
- linków do stron www,
zbyt dużych, które powodują problemy techniczne na Forum, bądź obraźliwych w stosunku do innych użytkowników Forum.

Wszelkie spory nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości. Osoba, która będzie się starała sprowokować inną osobę zostanie natychmiast zawieszona aż do wyjaśnienia i opanowania konfliktu.

6.Uprawnienia administratorów/moderatorów:
1). Administratorzy/moderatorzy wszystkie decyzje podejmują autorytarnie.
2). Uprawnienia administratorów/moderatorów:
- wykonywanie czynności administracyjnych niezbędnych do realizacji postanowień zawartych w rozdziałach 3). i 4). oraz 5).,
- nadawanie uprawnień użytkownikom,
- blokowanie wątków, w których zostały naruszone zasady netykiety,
- przenoszenie postów do odpowiedniego działu Forum, adekwatnego do ich zawartości,
- usuwanie postów zdublowanych oraz naruszających zasady netykiety,
- usuwanie emblematów nie spełniających wymogów określonych w rozdziale 1). punkt 6).

7.Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
1. Pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum
2. Pisanie wiadomości nie wnoszących nic w dyskusjach np.: dziękuję sprawdzę jutro (dozwolone jest podziękowanie za pomoc - oznacza to zakończenie dyskusji i moderator może zamknąć temat)
3. Pisanie postów niezwiązanych z tematem np. głupie pytania, docinki i uśmieszki
4. Notoryczne zakładanie nowych tematów oraz zakładanie tematów w niewłaściwym dziale forum
5. Propagowanie i przepisywanie innych stron internetowych bez wyraźnej potrzeby
6. Prześladowanie, obrażanie, i używanie niecenzuralnych słów względem innych użytkowników forum np. za ortografie, lub brak wiedzy fachowej (uwagi tylko na PW)
7. Na forum nie wolno popełniać dużej liczby błędów ortograficznych, dbaj o styl wypowiedzi!
8. Pisanie postów z użyciem przycisku Caps Lock oraz z użyciem niezrozumiałego slangu
9. Zabronione jest umieszczanie treści mogących godzić w czyjeś uczucia religijne.
10. Nie wolno umieszczać treści pornograficznych.
11. Użytkownicy nie powinni zwracać uwagi na zaczepki innych użytkowników, którzy wykazują brak kultury, za wszystkie zaczepki które będą prowadzić do konfliktu użytkownicy będą nagradzani ostrzeżeniami!Obustronnie, czyli prowokator i sprowokowany.

8. Zmiany w regulaminie.
1). Zmiany w regulaminie ustalają Administratorzy forum
2). Zmiany w regulaminie obowiązują od chwili ich opublikowania na forum na zasadach określonych w punkcie 1)

_________________
Obrazek


18 lis 2012, 18:38
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL