Hej.
Chciałem się pochwalić nie wąskim projektem, który ostatnio zrealizowałem. Jest to oczywiście remont Preludy 3gen
Tym razem zrobiłem piękną białą damę
Zapraszam do fotorelacji:
http://youtu.be/dkW_RCiUfWAA oto spis przeprowadzonych prac przy kompleksowej renowacji blacharsko-lakierniczej Hondy Prelude 3gen 91r.:
-naprawa maski (zniekształcenie na środku, zardzewiałe odpryski, rdza przy ryglu maski)
-naprawa daszków lamp (zardzewiałe odpryski po kamieniach)
-naprawa przednich błotników (skorodowane odpryski, rdza na dolnej części błotnika od wewnątrz)
-naprawa drzwi (wgniecenie pokolizyjne, rdza z zewnątrznej jak i od wewnętrznej strony, rdza pod zawiasami)
-naprawa lewego tylnego błotnika ( uderzenie pokolizyjne, wyklepanie blachy z dokładnością wgłębień do 1-2mm, rdza)
-naprawa prawego tylnego błotnika (rdza-dziury)
-naprawa nadkoli (rdza-dziury)
-naprawa progów (niewielkie dziury, rdza)
-naprawa zderzaków (drobne otarcia)
-naprawa przedniego podszybia (wycięcie szyby, 2 dziury na dolnych rogach, 2 mniejsze dziury na górnych rogach, wklejenie starej szyby)
-naprawa tylnego podszybia (wycięcie szyby, rdza na całym podszybiu, 2 duże i jedna mała dziura, wklejenie starej szyby)
-naprawa bagażnika i okolic (duża dziura pod lewarkiem, rdza pod uszczelką, rdza przy odpływie wody)
-konserwacja (oczyszczenie płyty podłogowej i nadkoli, czyszczenie mechaniczne łuszczących się starych powierzchni, gruntowanie antykorozyjne epoxydem przeszlifowanych powierzchni, natrysk "baranka" w 2 kolorach - czarny na podłogę i nadkola, biały na progi i ranty błotników. Konserwacja profili wewnętrznych preparatem/woskiem na ciepło - błotniki tylne, progi, tylna klapa)
-renowacja hamulców (demontaż hamulców tj. klocków, tarcz, jarzma, prowadnic, gum itd., piaskowanie, lakierowanie farbami wysokotemperaturowymi do zacisków hamulcowych, przesmarowanie prowadnic)
-lakierowanie wycieraczek
-odmalowanie chłodnicy płynu wspomagania i klaksonów
-naprawa zawiasów drzwi (luzy na sworzniu, rdza)
-spasowanie wszystkich elementów, wyrównanie szczelin, ustawienie drzwi tak by się lekko zamykały
-oczyszczenie z rdzy karosyrejnego mocowania przedniego zderzaka, grunt antykorozyjny
-malowanie i montaż spoilera
-naprawa lusterek. demontaż "na części pierwsze", naprawa połamanego prawego lusterka przy użyciu profesjonalnej spawarki do plastików, trochę szpachlówki, malowanie
P.S. Kto zgadnie w jaki kolor ją przemalowałem? To już nie jest Hondowskie Frost white