PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Oil Catch Tank homemade
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=910
Strona 2 z 2

Autor:  jacek11 [ 30 mar 2013, 22:24 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

nikolai66 napisał(a):
Bez sensu podłączenie.
I tak syf leci w kolektor i tak.
A nawet jak olej tam poleci, powiedzmy te 50 ml na 500 km to dla mnie na plus.

Oczywiście że bez sensu :) bo to jest źle podłączone 8-) Filtr powinien być podłączony na drugiej odmie.Wtedy jego byt tam ma sens.Mimo wszystko to dobre urządzenie,bo czyści powietrze z oparów,a tak że i z wody,która skrapla się pod wpływem zmiany temperatury.Dodatkowo podciśnienie panujące w silniku jest zachowane :)

Autor:  cisek33 [ 01 kwi 2013, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

jacek11 napisał(a):
nikolai66 napisał(a):
Bez sensu podłączenie.
I tak syf leci w kolektor i tak.
A nawet jak olej tam poleci, powiedzmy te 50 ml na 500 km to dla mnie na plus.

Oczywiście że bez sensu :) bo to jest źle podłączone 8-) Filtr powinien być podłączony na drugiej odmie.Wtedy jego byt tam ma sens.Mimo wszystko to dobre urządzenie,bo czyści powietrze z oparów,a tak że i z wody,która skrapla się pod wpływem zmiany temperatury.Dodatkowo podciśnienie panujące w silniku jest zachowane :)


jest to bez sensu jeżeli ktoś lubi mieć kolektor dolotowy usyfiony tak ,że nagar może łyżeczką skrobać :lol:
podłączamy tam gdzie jest ten zaworek bo nim jest wypluwany "olej" spod pokrywy do dolotu, wężykiem bez tego zaworka jest tylko zasysane powietrze z dolotu i teoretycznie olej nie powinien nim być wypluwany, ja tam będę zakładał mały filtr na odmę, niektórzy nawet zakładali osobne "puszki" na obydwa wężyki
http://i691.photobucket.com/albums/vv27 ... CF5020.jpg
http://i189.photobucket.com/albums/z125 ... chCan0.jpg
http://www.racinghonda.com/pictures/4th ... CF7076.jpg
http://www.racinghonda.com/pictures/4th ... CF8245.jpg
http://i45.photobucket.com/albums/f56/i ... 0670-2.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-KukY-WEVTqA/U ... 114627.jpg

Autor:  Yreq [ 02 kwi 2013, 8:00 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

Wygląda to logicznie na tych zdjęciach, ale w takim razie, dlaczego w autach gdzie nie ma tego patentu przepustnica jest też upaciana od frontu? Skoro syf wlatuje wężykiem podłączonym za nią?

Autor:  jacek11 [ 02 kwi 2013, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

Założenie dwóch filtrów byłoby dobrym rozwiązaniem.Żaden syf by się do silnika nie dostał.
Tak czy tak,testowałem kiedyś ten wynalazek,i po roku użytkowania przepustnica była czysta.
Wpięcie go w drugą odmę nic by nie dało,i musiałbym czyścić wszystko jak co roku. ;)

Autor:  Yreq [ 02 kwi 2013, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

jacek11 napisał(a):
Założenie dwóch filtrów byłoby dobrym rozwiązaniem.Żaden syf by się do silnika nie dostał.
Tak czy tak,testowałem kiedyś ten wynalazek,i po roku użytkowania przepustnica była czysta.
Wpięcie go w drugą odmę nic by nie dało,i musiałbym czyścić wszystko jak co roku. ;)

Czyli miałeś to tak zrobione jak Cisek? I było wporzo?

Autor:  jacek11 [ 02 kwi 2013, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

Ja to miałem zrobione z nierdzewnej puszki,z pleksą w dekielku.Króciec od strony odmy był dłuższy o pięć centymetrów.W środku znajdował się filtr metalowy.Jako filtr z powodzeniem można wykorzystać zmywaki druciaki :)
Poszukam zdjęć.jak znajdę to zapodam.

Autor:  jacek11 [ 02 kwi 2013, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Oil Catch Tank homemade

Tak to jakoś wyglądało...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic. ... &start=105
Fotek nie mam,ale coś zostało w tym temacie.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/