Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Pytanie co sie stało 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lis 2012, 17:32
Posty: 102
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A5
Wprowadziłem auto do odcinki i licznik obrotomierz zrobił dziwny manewr wskaźnik sie obrocił w lewo w prawo i 2xtak samo po czym odjechałem i obrotomierz działa normalnie wskaźnik od temperatury i paliwa lecz wkaźnik od predkomierz przestał działa co mogło sie stac????


09 wrz 2013, 17:06
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Kara Boska

_________________
Części do prelude III gen


09 wrz 2013, 20:10
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
drajwer napisał(a):
Kara Boska

:rotfl:
A kilometry liczy?

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


09 wrz 2013, 21:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
drajwer napisał(a):
Kara Boska


To

Ja jak puga pokręciłem do odcinki to pozrywało węże od chłodnicy i teraz już tak nie robię z żadnym autem 20+


09 wrz 2013, 21:34
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Mi się kiedyś zdarzało, ale uświadomiłem sobie, że poza wątpliwym szpanem i rykiem to nic nie daje, wykresy kończą się znacznie niżej a B20Ax nie należy do odpornych na pałowanie.

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


09 wrz 2013, 23:25
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23
Posty: 525
Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
Odpukać, ale moja znosi odcinkę :P

_________________
Obrazek
PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900


10 wrz 2013, 5:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
A ja w zadnym aucie nie dawalem i nie daje do odcinki.A jak daje w palnik to na czerwone pole nie wchodze:)


10 wrz 2013, 9:06
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
dzonygood napisał(a):
A ja w zadnym aucie nie dawalem i nie daje do odcinki.A jak daje w palnik to na czerwone pole nie wchodze:)

i słusznie :ok:

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


10 wrz 2013, 9:12
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50
Posty: 409
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
Ja jak przeciągnąłem do odcinki na 3 biegach to całą panewkę wylałem z olejem :D
Glina, opisz gdzieś mody pompy oleju jakie masz zrobione w swoim silniku :D

_________________
ObrazekObrazek


10 wrz 2013, 11:49
Zobacz profil

Dołączył(a): 18 gru 2012, 16:34
Posty: 100
Lokalizacja: Olsztyn
Auto:: P3G
silnik: B20A9
milwarch napisał(a):
Ja jak przeciągnąłem do odcinki na 3 biegach to całą panewkę wylałem z olejem :D
Glina, opisz gdzieś mody pompy oleju jakie masz zrobione w swoim silniku :D


Glina, byłoby cholernie zacnie z Twej strony gdybyś skrobnał opis z tą pompą :)


10 wrz 2013, 17:17
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 15:41
Posty: 196
Auto:: prelude 3g
To co sobie kiedyś zapisałem :)

Tomar napisał/a:
Tak, pierwsza sprawa to mocniejsza sprezyna w zaworze przelewowym, wzglednie podkladka pod sprezyne z twardej stali. Powoduje to ze zawor uchyla sie przy wyzszym cisnieniu. Fabrycznie ustawiony jest na ok 5 barow. Jest to i tak niezly wynik i nierzadko bardziej wyeksplatowane silniki ze zuzytymi panewkami nawet nie osiagaja takiego cisnienia, przez co zawor pozostaje caly czas zamkniety. Wtedy zadna sprezyna nie pomoze. Osobiscie ustawilem go na ok 6.5 bara, ale nie moge tutaj sluzyc pomoca w doborze grubosci podkladki poniewaz sprezyny rowniez sa w roznym stopniu wyeksplatowane.
Druga sprawa to wykonanie tzw leju w tunelu pompy laczacego strone wtorna komory z magistrala i spolerowanie jego powierzchni. Fabrycznie jest to wykonane w ten sposob ze w korpusie pompy nawiercony jest tunel, ktory ma ostry kant na wejsciu. Zrobienie leju umozliwia szybszy i latwiejszy naplyw oleju. Silnik szybciej uzyskuje wlasciwe cisnienie oleju, szczegolnie po starcie, mamy wieksza mozliwosc ( w polaczeniu z reg zaworu ) zwiekszania cisnienia maksymalnego, a poniewaz pompie latwiej przeciskac olej przez ten kanal zmniejsza sie ( oczywiscie marginalnie ) moc tracona na napedzanie pompy.

_________________
https://picasaweb.google.com/115929754764600140544/Czesci?authkey=Gv1sRgCJ-K3qvm1pGBsAE


10 wrz 2013, 22:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lis 2012, 17:32
Posty: 102
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A5
o Boże teraz każdy taki spokojny.


14 wrz 2013, 21:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04
Posty: 139
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
ja tam zawsze krece do docięcia... przynajmniej raz dziennie po rozgrzaniu :) po to jest komputer wysterowany do docięcia żeby silnik tak pracował :D


14 wrz 2013, 22:29
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50
Posty: 303
Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
gipsu napisał(a):
ja tam zawsze krece do docięcia... przynajmniej raz dziennie po rozgrzaniu :)
No ciężko jest się powstrzymać mając 200KM w III genie, wiem coś o tym :mrgreen:

_________________
Soichiro Honda:
"If a Honda does not race there is no Honda."
Ayrton Senna:
"You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."


14 wrz 2013, 22:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47
Posty: 278
Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
tylko zbędny ryk i nic to nie daje,aby silnik dostaje po dupie.odcinka musi być bo bez niej to by silnik mógł się wkręcić na takie obroty , że momentalnie by się rozwalił...


15 wrz 2013, 0:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL