Autor |
Wiadomość |
Przemo91
Dołączył(a): 06 lis 2012, 17:32 Posty: 102 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A5
|
Wprowadziłem auto do odcinki i licznik obrotomierz zrobił dziwny manewr wskaźnik sie obrocił w lewo w prawo i 2xtak samo po czym odjechałem i obrotomierz działa normalnie wskaźnik od temperatury i paliwa lecz wkaźnik od predkomierz przestał działa co mogło sie stac????
|
09 wrz 2013, 17:06 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Kara Boska
_________________ Części do prelude III gen
|
09 wrz 2013, 20:10 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
A kilometry liczy?
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
09 wrz 2013, 21:04 |
|
|
Vivax
Dołączył(a): 08 lut 2013, 20:53 Posty: 139 Lokalizacja: Łódź
Auto:: EX
silnik: Całkiem nowe B20A3 :o
|
To Ja jak puga pokręciłem do odcinki to pozrywało węże od chłodnicy i teraz już tak nie robię z żadnym autem 20+
|
09 wrz 2013, 21:34 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Mi się kiedyś zdarzało, ale uświadomiłem sobie, że poza wątpliwym szpanem i rykiem to nic nie daje, wykresy kończą się znacznie niżej a B20Ax nie należy do odpornych na pałowanie.
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
09 wrz 2013, 23:25 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
Odpukać, ale moja znosi odcinkę
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
10 wrz 2013, 5:25 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
A ja w zadnym aucie nie dawalem i nie daje do odcinki.A jak daje w palnik to na czerwone pole nie wchodze:)
|
10 wrz 2013, 9:06 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
i słusznie
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
10 wrz 2013, 9:12 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Ja jak przeciągnąłem do odcinki na 3 biegach to całą panewkę wylałem z olejem Glina, opisz gdzieś mody pompy oleju jakie masz zrobione w swoim silniku
_________________
|
10 wrz 2013, 11:49 |
|
|
czarekprelude
Dołączył(a): 18 gru 2012, 16:34 Posty: 100 Lokalizacja: Olsztyn
Auto:: P3G
silnik: B20A9
|
Glina, byłoby cholernie zacnie z Twej strony gdybyś skrobnał opis z tą pompą
|
10 wrz 2013, 17:17 |
|
|
Bob3r
Administrator
Dołączył(a): 11 lis 2012, 15:41 Posty: 196
Auto:: prelude 3g
|
To co sobie kiedyś zapisałem Tomar napisał/a: Tak, pierwsza sprawa to mocniejsza sprezyna w zaworze przelewowym, wzglednie podkladka pod sprezyne z twardej stali. Powoduje to ze zawor uchyla sie przy wyzszym cisnieniu. Fabrycznie ustawiony jest na ok 5 barow. Jest to i tak niezly wynik i nierzadko bardziej wyeksplatowane silniki ze zuzytymi panewkami nawet nie osiagaja takiego cisnienia, przez co zawor pozostaje caly czas zamkniety. Wtedy zadna sprezyna nie pomoze. Osobiscie ustawilem go na ok 6.5 bara, ale nie moge tutaj sluzyc pomoca w doborze grubosci podkladki poniewaz sprezyny rowniez sa w roznym stopniu wyeksplatowane. Druga sprawa to wykonanie tzw leju w tunelu pompy laczacego strone wtorna komory z magistrala i spolerowanie jego powierzchni. Fabrycznie jest to wykonane w ten sposob ze w korpusie pompy nawiercony jest tunel, ktory ma ostry kant na wejsciu. Zrobienie leju umozliwia szybszy i latwiejszy naplyw oleju. Silnik szybciej uzyskuje wlasciwe cisnienie oleju, szczegolnie po starcie, mamy wieksza mozliwosc ( w polaczeniu z reg zaworu ) zwiekszania cisnienia maksymalnego, a poniewaz pompie latwiej przeciskac olej przez ten kanal zmniejsza sie ( oczywiscie marginalnie ) moc tracona na napedzanie pompy.
|
10 wrz 2013, 22:53 |
|
|
Przemo91
Dołączył(a): 06 lis 2012, 17:32 Posty: 102 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto:: Honda Prelude
silnik: B20A5
|
o Boże teraz każdy taki spokojny.
|
14 wrz 2013, 21:09 |
|
|
gipsu
Dołączył(a): 11 lis 2012, 12:04 Posty: 139 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: S6
silnik: 4.2
|
ja tam zawsze krece do docięcia... przynajmniej raz dziennie po rozgrzaniu po to jest komputer wysterowany do docięcia żeby silnik tak pracował
|
14 wrz 2013, 22:29 |
|
|
Prince-Matt
Dołączył(a): 25 lis 2012, 23:50 Posty: 303 Lokalizacja: Katowice SILEZIA
Auto:: H Integra DC2 JDM TypeR
silnik: B18C (JDM)
|
No ciężko jest się powstrzymać mając 200KM w III genie, wiem coś o tym
_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
|
14 wrz 2013, 22:53 |
|
|
dzonygood
Dołączył(a): 20 gru 2012, 10:47 Posty: 278 Lokalizacja: Inowrocław
Auto:: P3G
silnik: B20A3
|
tylko zbędny ryk i nic to nie daje,aby silnik dostaje po dupie.odcinka musi być bo bez niej to by silnik mógł się wkręcić na takie obroty , że momentalnie by się rozwalił...
|
15 wrz 2013, 0:06 |
|
|