|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
VOLUS
Dołączył(a): 05 lut 2013, 21:59 Posty: 63 Lokalizacja: Nakło/DE
Auto:: 3G ba9 E38
silnik: 2.0 16v 2.8
|
Czy ktoś z Was ma na aucie sprężyny firmy Jamex? chodzi czy faktycznie tyle obniżają ile podaje producent i jak sie na nich jeździ? jakie możecie jeszcze polecić?
_________________www.e38e39.pl
|
07 gru 2013, 0:51 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 506 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
07 gru 2013, 1:50 |
|
|
VOLUS
Dołączył(a): 05 lut 2013, 21:59 Posty: 63 Lokalizacja: Nakło/DE
Auto:: 3G ba9 E38
silnik: 2.0 16v 2.8
|
Hmm lukałem na stronę H&R nie mają zielonych,macie jakieś namiary?
_________________www.e38e39.pl
|
07 gru 2013, 23:25 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Ciężko dostać nowe sprężyny inne niż jamex. Nie słyszałem żeby ktoś na nie narzekał. Nie dorównują HRom ale biją nq głowę eibachy.
_________________ Części do prelude III gen
|
08 gru 2013, 11:41 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
_________________
|
08 gru 2013, 11:43 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
bo kto niby to testował? ja mam Eibachy i sobie chwale sa bardziej komfortowe od H&R na których jest beton...
_________________ pozdrawiam Plewis
|
08 gru 2013, 12:28 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Może jak ktoś zakładał Eibachy na seryjne amortyzatory, to narzekał, nie wiem. Wiem, Drajwer, że piszesz to na podstawie swoich doświadczeń z Eibachami, ale ja również mam u siebie Eibachy, założone na twarde amortyzatory i samochód jest bardzo twardy, nie skacze jak piłka, a ja nie mam ani komfortu, ani powodów do narzekań. Jamexy z tego co wiem produkowane są w Polsce. Z nowych sprężyn spokojnie można kupić te, które polecił Domel, czyli vogtlandy. Obniżają trochę mniej, bo chyba 30 mm. Miałem z resztą kupić je do siebie, zanim udało mi się złapać okazyjnie te Eibachy.
|
08 gru 2013, 12:59 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Dwa razy jechałem prelą na czarnych eibachach i była porażka. Oba auta dobijały na dołach i przycierały. Po prostu auto się uginało jak na serii. Jedna prela była na seryjnych amorkach, druga na utwardzanych. Auto zachowywało się jak na obciętych sprężynach. To czy ktoś chwali eibachy czy nie zależy od tego po co zakłada takie sprężyny. Jesli tylko po to żeby je obnizyć to ok, choć jest tak jak na obciętych seryjnych sprężynach. Jeśli powodem jest utwardzenie auta to HRy są idealne. I o ile czerwone HRy to faktycznie beton to zielone są całkiem ok. Komfort jest ale tylko na asfalcie Chociaż wg mnie nie po to się obniża auto żeby było komfortowe. Ale to tylko moja opinia. Każdy robi co mu się podoba.
_________________ Części do prelude III gen
|
08 gru 2013, 18:13 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Dziwne, bo u siebie w ogóle nie obserwuję tego zjawiska. Kupiłem samochód z właśnie obciętymi sprężynami i to była porażka. Więc zacząłem planować kompletny remont całego zawieszenia, w tym zmianę sprężyn na seryjne, bądź jakieś obniżające (miały to być właśnie vogtlandy). W efekcie wpadły Eibachy na utwardzone amortyzatory i jestem bardzo zadowolony. Na obciętych samochód zachowywał się fatalnie - dobijał, obcierał i wszystko, co tylko mógł robić, to robił. Teraz nie ma mowy o żadnym dobijaniu, żadnej obcierce, ani niczym takim, bo auto ledwo się ugina. Swoja drogą dla sprawdzenia wrażeń przewiozłem już parę osób i jeszcze nie spotkałem się z opinią, że jest miękko Być może będzie kiedyś okazja, to przejedziesz się kolejną prelą na Eibachach i jestem ciekaw jaka będzie Twoja opinia A uwierz mi, że samochodu nie obniżam dla wyglądu, ani tym bardziej dla komfortu. Dla mnie samochód ma być twardy i dobrze trzymać się drogi. Dlatego wolałem jeździć już nawet na seryjnych sprężynach, niż na obciętych. Swoją drogą ciężko wymagać komfortu poza asfaltem na obniżających sprężynach, skoro wiele samochodów seryjnych ma z tym problem, chociaż oczywiście to kwestia zestrojenia zawieszenia. Na koniec jeszcze dodam, że już wcześniej był temat w dziale technicznym na temat sprężyn obniżających i była tam również Twoja opinia na temat Eibachów. Powiem Ci, że miałem przez to spore wątpliwości, czy ryzykować i brać te sprężyny Tym milej się potem zaskoczyłem, bo na szczęście auto nie zachowuje się tak, jak piszesz Teraz tylko zastanawia mnie z czego to wynika, bo nawet zakładając subiektywność wrażeń, to nasze opinie są skrajnie odmienne, a chyba obaj czujemy kiedy auto jest twarde, a kiedy miękkie. Chociaż moim zdaniem charakterystyka pracy zawieszenia nie wynika z działania samej sprężyny.
|
08 gru 2013, 20:34 |
|
|
daras
Dołączył(a): 22 cze 2013, 9:39 Posty: 12 Lokalizacja: CWA
Auto:: BB3, BA4, SF
silnik: F20A4, B20A9, EJ201
|
Jeżdzę na Eibachach i na razie na seryjnych amorach i mogę powiedzieć, że na normalnej drodze są miękkie i wygodne, dosłownie kanapowiec, dopóki nie wjedziesz na "drogę" w negatywnym znaczeniu, czego u mnie jest aż nadto, wtedy zaczyna się "deska" i obrywanie nerek, jednak zanim seryjne amory wyzionęły ducha nie było ani jednego dobicia, w zakrętach trzymały jak złe, porównywałem jako pasażer z hr, nie chciałbym hr-ów, decha nawet na prawie gładkim, nie nadaje się do jazdy cywilnej, jamex wozi się za to jak żyd na gównie, wydaje mi się, że jest gorzej niż seryjna koza... ale to doświadczenia z P4G pozdr.
|
08 gru 2013, 23:51 |
|
|
Feretti
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 gru 2012, 13:23 Posty: 165 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4, Legend KA3
silnik: F22Z2, C27A
|
Ja mam jamexy -40mm, z przodu z utwardzonymi amorami, jak dla mnie jest ok, dobry stosunek ceny do jakosci
|
09 gru 2013, 20:32 |
|
|
VOLUS
Dołączył(a): 05 lut 2013, 21:59 Posty: 63 Lokalizacja: Nakło/DE
Auto:: 3G ba9 E38
silnik: 2.0 16v 2.8
|
Feretti a jakie masz amorki?
_________________www.e38e39.pl
|
09 gru 2013, 22:08 |
|
|
koroviov
Dołączył(a): 21 sie 2018, 9:16 Posty: 4 Lokalizacja: Kraków
Auto:: Prelude 3
silnik: 2.0
|
Gdzie kupię sprężyny o normalnej wysokości? Nie umiem znaleźć a nie chce raczej obniżać auta. A może ktoś ma używki na sprzedaż?
|
30 wrz 2019, 10:00 |
|
|
Acura
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 17 lut 2019, 22:30 Posty: 307 Lokalizacja: Rawicz
Auto:: Honda Prelude BA4, Acura RL
silnik: B20A9 ,B20A5,B20A3, J37A2
|
Wszyscy piszą i mówią,że nie ma zielonych H&R.... Są osiągalne .Kupowałem 2 kmpl - informcji od sprzedawcy- aktualnie w sprzedaży kolor grafitowy, a otrzymałem 2 razy w odstępie 5 miesięcy zielone http://www.h-r.com.pl/Jeżeli chcesz oryginalne-używane mam na sprzedaż.
|
30 wrz 2019, 11:33 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|