PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Pytanie dotyczące Prelude
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=38
Strona 2 z 2

Autor:  Acura [ 10 kwi 2019, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Cześć. Jestem w trakcie adaptacji B20A3 na B20A5. Czy ktoś próbował wykonać SWAP zacisków hamulcowych przednich?
Oryginalnie jest tam tarcza 242 mm. Chcę tam wstawić tarczę 262 ( tak jak w B20A9) lub od innego modelu Hondy. Od czego podejdą przednie zaciski by pasowały również do otworów w zwrotnicy?????
Proszę o pomoc w projekcie!!!

Autor:  milwarch [ 10 kwi 2019, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Musisz mieć zwrotnice z preludy 16V.

Autor:  Acura [ 10 kwi 2019, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

tzn,że żaden inny zacsik?? Od niczego nie dopasuje?????

Autor:  Domel [ 11 kwi 2019, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Acura napisał(a):
Cześć. Jestem w trakcie adaptacji B20A3 na B20A5. Czy ktoś próbował wykonać SWAP zacisków hamulcowych przednich?
Oryginalnie jest tam tarcza 242 mm. Chcę tam wstawić tarczę 262 ( tak jak w B20A9) lub od innego modelu Hondy. Od czego podejdą przednie zaciski by pasowały również do otworów w zwrotnicy?????
Proszę o pomoc w projekcie!!!


musisz mieć zwrotnice 16V tylko z tą różnicą, że jeśli skrzynia będzie przedliftowa a takie były w A5 to musisz mieć zwrotnice przedliftowe, a także całe przeguby do nich pasujące, jeśli jednak skrzynia będzie poliftowa to również taki zestaw tylko będzie współgrał ze sobą, co do zacisków 16V to przed i po lifcie są takie same

Autor:  drajwer [ 11 kwi 2019, 16:42 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Domel napisał(a):
tylko z tą różnicą, że jeśli skrzynia będzie przedliftowa a takie były w A5 to musisz mieć zwrotnice przedliftowe, a także całe przeguby do nich pasujące, jeśli jednak skrzynia będzie poliftowa to również taki zestaw tylko będzie współgrał ze sobą, co do zacisków 16V to przed i po lifcie są takie same

Niekoniecznie. Wystarczy do półosi od przedlifta założyć przeguby zewnętrzne od polifta lub odwrotnie i też będzie śmigać. Ja widziałem przedliftową skrzynię w polifcie, który miał poliftowe zwrotnice. Tylko wewnętrzne przeguby były jeszcze z przedlifta.

Autor:  Domel [ 11 kwi 2019, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

drajwer napisał(a):
Domel napisał(a):
tylko z tą różnicą, że jeśli skrzynia będzie przedliftowa a takie były w A5 to musisz mieć zwrotnice przedliftowe, a także całe przeguby do nich pasujące, jeśli jednak skrzynia będzie poliftowa to również taki zestaw tylko będzie współgrał ze sobą, co do zacisków 16V to przed i po lifcie są takie same

Niekoniecznie. Wystarczy do półosi od przedlifta założyć przeguby zewnętrzne od polifta lub odwrotnie i też będzie śmigać. Ja widziałem przedliftową skrzynię w polifcie, który miał poliftowe zwrotnice. Tylko wewnętrzne przeguby były jeszcze z przedlifta.


a to tego nie wiedziałem, że wielowypust w półosi jest taki sam, jeśli tak to faktycznie można kombinować z przegubami :)

Autor:  drajwer [ 11 kwi 2019, 19:01 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Domel napisał(a):
a to tego nie wiedziałem, że wielowypust w półosi jest taki sam, jeśli tak to faktycznie można kombinować z przegubami :)

Nie jestem pewien czy jest taki sam. Ale wiem, że udawało się ludziom to spasować. Może metodami, których ja nigdy bym się nie podjął. Z drugiej strony, skoro udawało się robić swap na h22 tak samo do przed jak i polifta, świadczyć może, że da się przekładać przeguby do innych półosiek.

Autor:  Acura [ 11 kwi 2019, 23:07 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Najważniejsze ,że dziś własnie uporałem się z całą prawą wiązka i komputerem , silnik A5 wyciągnięta z dawcy i umyty.Jutro wymiana rozrządu, nowe paski, uszczelniacze etc. Czeka mnie ciężka przeprawa z powrotem drugiego przewodu paliwowego i szereg innych prac.
Gdy ukończę projekt z wielką przyjemnością wrzucę galerię biało-czerwoną :)

Autor:  Armagedon [ 12 kwi 2019, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Pytanie dotyczące Prelude

Acura napisał(a):
Najważniejsze ,że dziś własnie uporałem się z całą prawą wiązka i komputerem , silnik A5 wyciągnięta z dawcy i umyty.Jutro wymiana rozrządu, nowe paski, uszczelniacze etc. Czeka mnie ciężka przeprawa z powrotem drugiego przewodu paliwowego i szereg innych prac.
Gdy ukończę projekt z wielką przyjemnością wrzucę galerię biało-czerwoną :)


Tak trzymać :ok: Czemu ciężka przeprawa? przepuszczasz przez grodź i prowadzisz przy lewym progu. Między fotelem kierowcy, a tylną kanapą masz fabryczne wyjście tychże przewodów do zbiornika.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/