|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Szyby boczne - opuszczanie
Autor |
Wiadomość |
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Problem wygląda następująco: Boczek ściągnąłem, na prowadnice i zębatkę od silnika smaru żech naciepał. W uszczelkoprowadnice silikonowego napryskałem tyle, że łojojoj i po złożeniu szału nie ma. Dalej chodzi to ciężko dosyć. Nie wiem, czy ta uszczelka co jest razem z boczkiem tego w dużej mierze nie powoduje, ale jest złożone dobrze. Macie jakie doświadczenia z tym problemem? Jakieś sugestie? Nie wiem czy o czymś może nie zapomniałem
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
28 mar 2013, 16:01 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
posmaruj tam gdzie szyba "chodzi" w tych uszczelkach na obwodzie szczególnie z przodu i tyłu szyby
_________________ pozdrawiam Plewis
|
28 mar 2013, 16:17 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Dokładnie, tak jak prawi Krzychu. Polecam olej silikonowy.
_________________ Części do prelude III gen
|
28 mar 2013, 16:30 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Tako też uczyniłem, smarem silikonowym w sprayu Z tyłu szyby nie było problemu, bo i z góry napsikałem i z pomiędzy otworów w drzwiach, ale z przodu nie ma żadnego dostępu do tej prowadnicy, więc tylko w rogu kolo lusterka napryskałem w ten rowek licząc, że spłynie. Może za mało smaru (maszynowego jakiegoś zielonego) nałożyłem w tych szynach? Tam go wystarczy na rolki dać coby się rozsmarował, czy tak od serca bardziej napaciać? W ten krzyżak też starałem się upchnąć, ale cudów nie będzie, bo od góry i po bokach da rady posmarować. Generalnie pracują te szyby dosyć ciężko. zauważyłem, że aż blacha do której przykręcony jest silnik, wygina się przy jego pracy
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
28 mar 2013, 17:34 |
|
|
szwagier
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2013
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:55 Posty: 417 Lokalizacja: Peachland, BC, Canada
Auto:: '90 Prelude SR, '89 Prelude Si 4WS
silnik: B21A1, B20A5
|
| | | | Yreq napisał(a): Tako też uczyniłem, smarem silikonowym w sprayu Z tyłu szyby nie było problemu, bo i z góry napsikałem i z pomiędzy otworów w drzwiach, ale z przodu nie ma żadnego dostępu do tej prowadnicy, więc tylko w rogu kolo lusterka napryskałem w ten rowek licząc, że spłynie. Może za mało smaru (maszynowego jakiegoś zielonego) nałożyłem w tych szynach? Tam go wystarczy na rolki dać coby się rozsmarował, czy tak od serca bardziej napaciać? W ten krzyżak też starałem się upchnąć, ale cudów nie będzie, bo od góry i po bokach da rady posmarować. Generalnie pracują te szyby dosyć ciężko. zauważyłem, że aż blacha do której przykręcony jest silnik, wygina się przy jego pracy | | | | |
Może masz prowadnice za ciasno? Z tego co pamiętam to można je tam trochę regulować. Z tą wyginającą się blachą to chyba normalne, u mnie też się trochę poddaje.
_________________ Trust me, I'm an engineer!
|
29 mar 2013, 0:00 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 833 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
Poluzuj śruby mocujące i zobaczy czy wtedy chodzi luźno. Jeśli tak, to przejedź kilka razy i dokręcaj sukcesywnie, wtedy powinno się wszystko ustawić "najwygodniej"
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
29 mar 2013, 16:38 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Miałem kiedyś podobny problem. Okazało się, że mam zgiętą prowadnice (tą z przodu w której chodzi szyba). Było widać dopiero po jej wymontowaniu.
|
29 mar 2013, 20:04 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Szyba w prowadnicach chodzi troche do przodu i do tyły, także powinno być ok, nawet mogłbym je nieco ścieśnić tak, żeby nie był takiego uderzenia jak się zmienia kierunek góra/dół. Ogólnie trochu się rozruszała i jest całkiem ok. chodzi co prawda wolniej niż ta kierowcy, ale akceptowalnie. Same prowadnice się reguluje jakoś? są przykręcone w widocznym miejscu, czy wewnątrz gdzieś trzeba szukać?
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
30 mar 2013, 12:41 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|