Autor |
Wiadomość |
julonafajt
Dołączył(a): 09 sty 2013, 0:29 Posty: 37
Auto:: p3g
silnik: b20a9
|
witam! mam okazje kupić tanio zawieszenie z civica VI i chciałbym go zamontować do preludy III. Podejmował się ktoś takiej przeróbki :>
_________________
|
17 kwi 2013, 9:22 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Z tego co się orientuje to po założeniu tych amorków koza wyjdzie wielka
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
17 kwi 2013, 22:03 |
|
|
julonafajt
Dołączył(a): 09 sty 2013, 0:29 Posty: 37
Auto:: p3g
silnik: b20a9
|
a od civica IV podejdzie gwint :> jak to będzie siedziało
_________________
|
23 kwi 2013, 10:22 |
|
|
williams
Dołączył(a): 15 sty 2013, 13:13 Posty: 193 Lokalizacja: EPA
Auto:: Accord III
silnik: B20A2/A7
|
Stary, pytasz o rzeczy owiane srogą tajemnicą. Nikt Ci tego nie powie co od czego pasuje. To sa informacje warte grube $$$... A tak na poważnie to nikt tego wcześniej nie pasował z innych hond. Lepiej upie....lić zwój wyspawać tophat i iżdzac
_________________ ...niech potomni wiedzą jakie to piękne samochody produkowali kiedyś Japończycy bo dziś już takich nie robią...
|
23 kwi 2013, 17:31 |
|
|
macieq
Dołączył(a): 11 lis 2012, 17:46 Posty: 282
Auto:: Prelude III B20A9
|
_________________
|
23 kwi 2013, 23:32 |
|
|
Pan ŻyDeK
Dołączył(a): 27 lis 2012, 21:59 Posty: 211 Lokalizacja: Czeladź
Auto:: Acura Integra
silnik: B18A1
|
żeby nie zaśmiecać forum zapytam tutaj... obniżyłem dziś przód o 2cm. Niżej się już nie da bo blokuje amortyzator, który jest, że tak napiszę wciśnięty na maxa. to, że opona rwie nadkole jak się jedzie to nic ale najważniejszym problemem po tej operacji są strzelające przeguby które są w bardzo dobrym stanie. wiadomo, że zmienił się kąt półosi względem przegubu ale jeżdżą na większej glebie i nie ma takich cyrków. macie jakieś sugestie co można zrobić żeby przeguby nie strzelały??
|
18 maja 2013, 19:57 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
najlepiej podnieść tylną poduszkę trochę w górę i zmieni się kąt pochylenia silnika
|
18 maja 2013, 20:09 |
|
|
Pan ŻyDeK
Dołączył(a): 27 lis 2012, 21:59 Posty: 211 Lokalizacja: Czeladź
Auto:: Acura Integra
silnik: B18A1
|
a nie będzie wtedy tak, że jeszcze bardziej zwiększy się kąt pochylenia "przodu" silnika w dół?
|
19 maja 2013, 0:53 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
tak, ale za silnikiem masz półosie. Obniżając prele samochód z silnikiem poszedł w dół, musisz unieść tył silnika aby półosie były na tej samej wysokości co koła. Miałem to samo mając prele obniżoną kamienie z przegubu wewnętrznego są prawie wysunięte i będzie ci je dalej rozwalać, podnosząc silnik patrz czy kamienie będą się chować i będzie git
|
19 maja 2013, 9:05 |
|
|
Pan ŻyDeK
Dołączył(a): 27 lis 2012, 21:59 Posty: 211 Lokalizacja: Czeladź
Auto:: Acura Integra
silnik: B18A1
|
dzięki Harry za pomoc! więc tak zrobię jak napisałeś.
|
19 maja 2013, 10:37 |
|
|