Temat zakładałem na starym forum, myślałem, że tu, ale skleroza postępuje. Założe zatem na nowo.
Jak uruchamiam tryb 'int' wycieraczki robią przebieg, zatrzymują się, czekają i ...
i to tyle. Spod deski słychać pstryczenie przekaźnika, ramiona lekko drgają do rytmu.
Zasugerowałem się radą, że to ICU (Integrated Control Unit) który między innymi za to odpowiada.
Dodam jako ciekawostkę, że steruje także podświetleniem zamka i stacyjki w 16v.
Dlatego też polowałem na taki od 16v, który okazał się być jednak z 12v
Rozbebeszyłem wszystko od radia w dół i znalazłem ICU na samym dnie za kompem ALB.
Podmieniłem, zjeżyłem się, że nie świeci stacyjka i odetchnąłem, bo po włączeniu wycieraczek objaw nie ustąpił.
Wziąłem więc kompa odpaliłem manuala i w tabeli troubleshooting'u wyczytałem, że w drugiej kolejności winne jest ICU a w pierwszej manetka. Dzisiaj będę mierzył manetki, to się wszystkiego dowiem.
Zapytacie, po co ten temat?
1 dla potomnych
2 dla spamu
Dorzucę później zdjęcie jak rozpoznać od czego jest ICU