Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Wycieraczki - przerywany tryb pracy 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Temat zakładałem na starym forum, myślałem, że tu, ale skleroza postępuje. Założe zatem na nowo.
Jak uruchamiam tryb 'int' wycieraczki robią przebieg, zatrzymują się, czekają i ...
i to tyle. Spod deski słychać pstryczenie przekaźnika, ramiona lekko drgają do rytmu.
Zasugerowałem się radą, że to ICU (Integrated Control Unit) który między innymi za to odpowiada.
Dodam jako ciekawostkę, że steruje także podświetleniem zamka i stacyjki w 16v.
Dlatego też polowałem na taki od 16v, który okazał się być jednak z 12v :(
Rozbebeszyłem wszystko od radia w dół i znalazłem ICU na samym dnie za kompem ALB.
Podmieniłem, zjeżyłem się, że nie świeci stacyjka i odetchnąłem, bo po włączeniu wycieraczek objaw nie ustąpił.
Wziąłem więc kompa odpaliłem manuala i w tabeli troubleshooting'u wyczytałem, że w drugiej kolejności winne jest ICU a w pierwszej manetka. Dzisiaj będę mierzył manetki, to się wszystkiego dowiem.
Zapytacie, po co ten temat?
1 dla potomnych
2 dla spamu :rotfl:

Dorzucę później zdjęcie jak rozpoznać od czego jest ICU ;)

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


18 kwi 2013, 14:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
:torba: Sam jestem sobie winien. Okazało się po zmierzeniu przejść, że manetka jest ok. zacząłem się zastanawiać zatem co nie jest. Chciałem zrobić DIY z szybami działającymi w ACC po wyłączeniu zapłonu, więc rozebrałem bezpieczniki i tak sobie pomyślałem, że wycieraczki są tak połączone, że jak szyby działają to one też, przewód podłączyłem z powrotem tam gdzie miał być i jak ręką odjął.
Morał z tego taki, że pierwsza możliwa przyczyna awarii, to własne rzeźby :torba:
Dlatego też okryty hańbą będę studiował schematy, i zrobię to w końcu jak należy :evil:

Na koniec jeszcze krótki kurs rozpoznawania ICU.
Załącznik:
ICU.jpg

To na zdjęciu jest z EX'a (SF1-G0), z 16v ma symbol (SF1-G1)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


Ostatnio edytowano 22 kwi 2013, 11:24 przez Yreq, łącznie edytowano 1 raz



20 kwi 2013, 12:23
Zobacz profil
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37
Posty: 739
Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
Yreq napisał(a):
Na koniec jeszcze krótki kurs rozpoznawania ECU

ICU paciuloku ;)


20 kwi 2013, 14:58
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Fuego3 napisał(a):
ICU paciuloku

Tako żech napisał. Chyba, że mnie poprawiłeś po administratorsku, to po prostu mnie się pogrzebała literka :P

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


20 kwi 2013, 15:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL