Autor |
Wiadomość |
Wojo
Dołączył(a): 12 sty 2013, 16:10 Posty: 182 Lokalizacja: Będzin Śląsk
Auto:: ba4
silnik: b20a4
|
czy ktos to robił ma jakies porady poniewaz pojawił się problem otworów na przeguby w zwrotnicach...
Ostatnio edytowano 03 maja 2013, 15:29 przez Wojo, łącznie edytowano 1 raz
|
03 maja 2013, 10:13 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Temat kilkanaście razy wałkowany... Do SWAPU potrzebne są także zwrotnice z 16v
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
03 maja 2013, 10:39 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Jeśli masz polifta to najwidoczniej kupiłeś zwrotnice z przedliftowej 16v.
_________________ Części do prelude III gen
|
03 maja 2013, 11:01 |
|
|
Wojo
Dołączył(a): 12 sty 2013, 16:10 Posty: 182 Lokalizacja: Będzin Śląsk
Auto:: ba4
silnik: b20a4
|
dokładnie tak jak piszesz ... auto polift swap przedlift i co teraz...
|
03 maja 2013, 11:40 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Teraz musisz kupić zwrotnice z poliftowej 16v. Trzeba się było zapytać wcześniej to bys nie mial klopotu.
_________________ Części do prelude III gen
|
03 maja 2013, 13:39 |
|
|
wujo
Dołączył(a): 12 lis 2012, 20:31 Posty: 187 Lokalizacja: Wałbrzych
Auto:: Prelude
silnik: B20A5
|
I popraw temat bo aż w oczy kłuje.
_________________Mój cel to "cofnąć czas" do 1989 roku
Ostatnio edytowano 03 maja 2013, 15:26 przez wujo, łącznie edytowano 1 raz
|
03 maja 2013, 14:47 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
_________________ pozdrawiam Plewis
|
03 maja 2013, 14:57 |
|
|
orlando
Dołączył(a): 25 lut 2013, 16:08 Posty: 10 Lokalizacja: Piła
Auto:: 89' Prelude 4WS 2.0i-16
silnik: B20A7
|
..a nawet kłuje
Ostatnio edytowano 03 maja 2013, 15:31 przez orlando, łącznie edytowano 1 raz
|
03 maja 2013, 15:28 |
|
|
wujo
Dołączył(a): 12 lis 2012, 20:31 Posty: 187 Lokalizacja: Wałbrzych
Auto:: Prelude
silnik: B20A5
|
właśnie poprawiłem ale "kłuje" mi podkreśla i tym się zasugerowałem
_________________Mój cel to "cofnąć czas" do 1989 roku
|
03 maja 2013, 15:28 |
|
|
Wojo
Dołączył(a): 12 sty 2013, 16:10 Posty: 182 Lokalizacja: Będzin Śląsk
Auto:: ba4
silnik: b20a4
|
a nie da rady przełozyc z a5 do a3 połosi z przegubami
|
03 maja 2013, 15:30 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
da radę, ale musiałbyś też włożyć skrzynię z przedlifta, bo tylko do niej takie przeguby z półosiami pasują, można jeszcze spróbować jakiejś rzeźby ale nie wiem czy jest to wykonalne i ma sens, chyba najłatwiej będzie poszukać zwrotnic...
_________________
|
03 maja 2013, 19:25 |
|
|
Wojo
Dołączył(a): 12 sty 2013, 16:10 Posty: 182 Lokalizacja: Będzin Śląsk
Auto:: ba4
silnik: b20a4
|
a całą skrzynie z a5 podepne do silnika z a3
|
03 maja 2013, 19:46 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Tak, jak przelozysz też koło zamachowe i kompletne sprzeglo. Po jaką cholerę kombinujesz?
_________________ Części do prelude III gen
|
03 maja 2013, 20:25 |
|
|
Wojo
Dołączył(a): 12 sty 2013, 16:10 Posty: 182 Lokalizacja: Będzin Śląsk
Auto:: ba4
silnik: b20a4
|
moja słodka tajemnica :p a tak na powaznie to moja skrzynia ma problemy a mam komplet silnik zkrzynie z a5 bo miałem całe auto na graty to po co teraz kupowac kolejne graty skoro mam z tamtej ? hmmmm a tak zrobie to i bedą i lepsze hamulce i brak problemu ze skrzynią czyli 2 w 1
|
03 maja 2013, 21:07 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Skrzynie z przedlifta są bardziej awaryjne od poliftowych, przeguby jeszcze bardziej. Nawet jak wszystko poprzekladasz to pozostanie problem ze speedsensorem, który w przedlifcie jest na linke. Ja swoje napisalem. Co zrobisz- będzie zależało od tego ile zrozumiales.
_________________ Części do prelude III gen
|
04 maja 2013, 8:46 |
|
|