Autor |
Wiadomość |
orlando
Dołączył(a): 25 lut 2013, 16:08 Posty: 10 Lokalizacja: Piła
Auto:: 89' Prelude 4WS 2.0i-16
silnik: B20A7
|
Takie coś wczoraj odkryłem Konieczna jest wymiana opon, czy można coś z tym zrobić?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
04 maja 2013, 10:45 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
jak trzyma powietrze i nie ma bąbla to można jeździć
_________________ pozdrawiam Plewis
|
04 maja 2013, 12:23 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Mimo wszystko nie zalozylbym takiej opony na przód.
_________________ Części do prelude III gen
|
04 maja 2013, 20:44 |
|
|
orlando
Dołączył(a): 25 lut 2013, 16:08 Posty: 10 Lokalizacja: Piła
Auto:: 89' Prelude 4WS 2.0i-16
silnik: B20A7
|
Z tyłu siedzi.
|
04 maja 2013, 21:16 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Jeżeli jest ze wzmocnionym profilem, to powinno spokojnie wytrzymać, ale tak czy inaczej na wulkanizacji powinni Ci to załatać, zabezpieczyć.
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
04 maja 2013, 22:00 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
05 maja 2013, 1:26 |
|
|
uaz555
Dołączył(a): 08 gru 2012, 11:05 Posty: 164 Lokalizacja: Krosno
Auto:: Prelude
silnik: b20a5
|
Ja bym jeździł ale bym często obserwował czy jej nie wybula, jak zacznie sie coś w niej podnosić to w kosz, wulkanizator nic z tym nie zrobi.
|
05 maja 2013, 10:51 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
Wytłumaczysz mi czemu? Tak się składa że od kilku lat mam styczność z wulkanizacją samochodowa i zawsze ale to zawsze jeżeli jest taka sytuacja zakładamy oponę na tył. Oczywiście po konsultacji z klientem. Przecież jak Ci walnie opona z przodu to tracisz natychmiast kierowalność. Wracając do tej opony możesz ją podkleić od wewnątrz łatką na wszelki wypadek. Najlepiej podjedz do kogoś kto zajmuje się klejeniem na gorąco. Mimo że powietrze nie spier... Wypełni Ci ubytek i będziesz miał pewność ze nie strzeli.
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
05 maja 2013, 21:25 |
|
|
orlando
Dołączył(a): 25 lut 2013, 16:08 Posty: 10 Lokalizacja: Piła
Auto:: 89' Prelude 4WS 2.0i-16
silnik: B20A7
|
Dzięki, tak zrobię.
|
05 maja 2013, 22:38 |
|
|
nikolai66
Dołączył(a): 05 gru 2012, 18:00 Posty: 505 Lokalizacja: Wołczyn
Auto:: ba,cb,ab
silnik: 12/16v.
|
To niezłe z was geniusze. Najlepsze opony zawsze na tył. Jeśli nie wiesz czemu - to słabo się znasz na wulkanizacji, a Twoje lata praktyki poszły na marne.
_________________ I n s t o c k W e t r u s t.
|
06 maja 2013, 0:48 |
|
|
Młody ŁDZ
Dołączył(a): 12 lis 2012, 12:17 Posty: 17
Auto:: p3g
|
|
06 maja 2013, 12:13 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
To Preludą da się dachować?
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
06 maja 2013, 12:15 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Nikolai, trochę racji masz ale nie do końca. To o czym piszesz - czyli zasada, że lepsze opony daje się na tylną os niezależnie od tego, która os jest napedzana - odnosi się do rodzaju bieżnika a raczej jego jakości a tym samym przyczepności. Tu jest mowa o uszkodzeniu mechanicznym i niewielkim ryzyku, że opona może strzelić podczas jazdy do wulkanizatora. A jak ma strzelić to lepiej mieć resztki kontroli nad pojazdem a ta jest możliwa kiedy mamy dwa kompletne koła z przodu. Taka sama zasada ma się do krzywych felg i jazdy na dojazdówce- dajemy je na tyl.
_________________ Części do prelude III gen
|
06 maja 2013, 12:23 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
I juz odbiegasz od tematu. Nie mówimy o oponach które mają lepszy bieżnik tylko uszkodzenie. Bo i tak każdy ma swoją teorię... Przeważnie lepsze opony zakłada się na oś napędzaną ale kto gdzie i jak sobie założy to jego własny dramat Ale ja nadal czekam na wyjaśnienie dlaczego lepiej mieć rozpierdzieloną oponę z przodu i stracić panowanie nad autem niż z tyłu i próbować wyjść z opresji??? What? Jak mi to wytłumaczysz racjonalnie To ci przyznam rację... Na razie mnie nie przekonujesz.
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
06 maja 2013, 22:29 |
|
|