PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=121
Strona 2 z 3

Autor:  Mugen [ 21 gru 2012, 16:39 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

Za około 2000 -2200 zł możesz mieć zestaw Brembo tak że nad tym pomysl. Może warto odłozyć trochę więcej ;) dołożysz jeszcze z 300 i będziesz miał zaciski z Porsche. Niby podobne a jednak inne. +1 do lansu :P

Autor:  drajwer [ 21 gru 2012, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

Jak doliczysz koszt nowych tarcz i klocków EBC green stuff na tył + renowacja i malowanie tylnych zacisków to całkowita wymiana hebli wychodzi 2.500zł.

Autor:  Domel [ 21 gru 2012, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

czy na te heble z legenda wejdzie felga czternastocalowa?

Autor:  plewis [ 21 gru 2012, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

Domel napisał(a):
czy na te heble z legenda wejdzie felga czternastocalowa?

282 minimum 15"

Autor:  szwagier [ 21 gru 2012, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

plewis napisał(a):
Domel napisał(a):
czy na te heble z legenda wejdzie felga czternastocalowa?

282 minimum 15"


I to też chyba nie każdą, co?

Autor:  drajwer [ 22 gru 2012, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

No właśnie, na tarcze 282 z zaciskami od legenda wchodzą tylko niektóre 15' i w zasadzie jeszcze mi się nie udało znaleźć takich, które by weszły. Ale 16' wchodzą. Pytanie czy wejdzie felga 14' jest trochę śmieszne skoro taka felga wchodzi na wcisk przy seryjnych heblach 262. Ciekawostka - w civicu też mam tarcze 262 i też mam felgi 14'. Ale jak próbuję wsadzić do civica felgi 14' z prelude to nie wchodzą bo ocierają o zacisk.

Autor:  kalina [ 16 sty 2013, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

jaki otwór centrujący musi mieć felga, żeby podeszła po polifta 16v ???

Autor:  Prince-Matt [ 18 sty 2013, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

To jak panowie z tą wymianą tarczy na 5x114.3 ? Wie ktoś coś na ten temat? Da się to zrobić?

Autor:  plewis [ 18 sty 2013, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

kalina napisał(a):
jaki otwór centrujący musi mieć felga, żeby podeszła po polifta 16v ???

56,1mm

Autor:  Gywer [ 19 sty 2013, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

Ja tylko w temacie zacisków dodam, że nie muszą być to zaciski od legenda. Tak samo pasują zaciski dwutłoczkowe od Accorda coupe VIg, oraz w zasadzie wszystkie zaciski jednotłoczkowe od hond z lat 1990-2002 o średnicy tarcz 282- prelude IV i Vg H22, Accord IVg, Vg i VIg z silnikami f22, większość accordów z automatem, wszystkie Shuttle, Odysseye, Stream. Zaciski dwutłoczkowe i jednotłoczkowe pod tarczę 282 są między sobą wymienne, założenie zacisków jednotłoczkowych i tarcz 282 daje i tak rewelacyjny efekt, przy masie 3g niemal nie czuć różnicy pomiędzy zaciskami jedno i dwu tłoczkowymi, samo powiększenie średnicy tarczy robi robotę, a zaciski jednotłoczkowe są dużo tańsze i łatwiejsze do znalezienia.

Autor:  dzonygood [ 19 sty 2013, 14:51 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

Gywer napisał(a):
Ja tylko w temacie zacisków dodam, że nie muszą być to zaciski od legenda. Tak samo pasują zaciski dwutłoczkowe od Accorda coupe VIg, oraz w zasadzie wszystkie zaciski jednotłoczkowe od hond z lat 1990-2002 o średnicy tarcz 282- prelude IV i Vg H22, Accord IVg, Vg i VIg z silnikami f22, większość accordów z automatem, wszystkie Shuttle, Odysseye, Stream. Zaciski dwutłoczkowe i jednotłoczkowe pod tarczę 282 są między sobą wymienne, założenie zacisków jednotłoczkowych i tarcz 282 daje i tak rewelacyjny efekt, przy masie 3g niemal nie czuć różnicy pomiędzy zaciskami jedno i dwu tłoczkowymi, samo powiększenie średnicy tarczy robi robotę, a zaciski jednotłoczkowe są dużo tańsze i łatwiejsze do znalezienia.

tylko że zwrotnice muszą być od 16V ?
ma może ktoś fotke albo ma mozliwość zrobienia na której bedzie widać porównanie poliftowych zwrotnic 12V i 16V?

Autor:  Prince-Matt [ 19 sty 2013, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

Ja bym mógł zrobić poliftowych 12V, ale dopiero jak się ktoś zdeklaruje zrobić też foty 16 V ;)

Autor:  mlodyrychu [ 19 sty 2013, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

myślę, że w manualu wszystko jest podane na tacy.

Autor:  prze_cinek [ 05 lut 2013, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

witam , potrzebne mi srednice piast bo nie wiem jakie pierscienie kupic centrujące alufelg i czy przód i tył sie różnią ??

Autor:  plewis [ 05 lut 2013, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Seryjny rozstaw śrub, piasta, i ich wymiana

prze_cinek napisał(a):
witam , potrzebne mi srednice piast bo nie wiem jakie pierscienie kupic centrujące alufelg i czy przód i tył sie różnią ??

było już wiele razy ile mają Hondy -> 56,1mm

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/