Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Problem z identyfikacją czujnika/sondy 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 11 lut 2023, 19:24
Posty: 4
Lokalizacja: DZIAŁDOWO
Auto:: Prelude gen 3 1992r
silnik: 2.0 109 EX
Drodzy Mistrzowie motoryzacji!
Jestem absolutnym laikiem i zwracam się z prośbą o zidentyfikowanie części którą sfotografowałem. Jak widać na zdjęciu jeden wężyk który powinien dochodzić do tego czujnika, czy też sondy jest urwany
Całe wyprowadzenie na którym ten wężyk powinien się opinać/być podłączony jest ułamane, muszę jakoś wejść w posiadanie nowego takiego czujnika, lub wymyślić jakiś sposób, żeby skutecznie i szczelnie połączyć tą część z widocznym na zdjęciach przewodem. Bardzo proszę o pomoc, bo nawet nie wiem czego szukać wertowanie niemieckiej instrukcji obsługi nie przyniosło żadnego efektu.
Wstawiam linki do zdjęć gdyż nie potrafię zamieścić zdjęcia bezpośrednio tutaj.
https://drive.google.com/file/d/1518dNM ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1b85u6p ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15KsWVS ... sp=sharing

_________________
Darezjusz


11 lut 2023, 22:30
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2019, 22:30
Posty: 307
Lokalizacja: Rawicz
Auto:: Honda Prelude BA4, Acura RL
silnik: B20A9 ,B20A5,B20A3, J37A2
Zapewne objawia się to teraz nierówną pracą silnika...... Posiadam ten ,,wichajster""- zawór termiczny :D na sprzedaż. Bardzo często niewprawieni ,,fachowcy"" łamią jeden z elementów podczas wymiany termostatu :(


12 lut 2023, 10:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 465
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
Idzie to skleić bez problemu i będzie działać jak należy :)


13 lut 2023, 15:15
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 465
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
Co do zakupu nowego, to zapomnij. Używkę dostaniesz ale możesz to również spróbować skleić. Jest na to patent ;)
Otóż, w tym urwanym elemencie są dwa kanaliki, żeby ich nie skleić, wystarczy wsadzić do każdego igłę np. czy jakiś inny drucik. W trakcie klejenia ruszamy igłami (drucikami) jednocześnie dociskając klejony element. Kanały się nie zalepią a zawór dostanie drugie życie :)

U mnie zdało to egzamin na tyle, że pomimo tego, iż udało mi się kupić nowy (chyba ostatni na świecie :D) to nie montowałem go i jeżdżę na tym klejony już 6 rok.


13 lut 2023, 15:30
Zobacz profil

Dołączył(a): 11 lut 2023, 19:24
Posty: 4
Lokalizacja: DZIAŁDOWO
Auto:: Prelude gen 3 1992r
silnik: 2.0 109 EX
Dziękuję za cenne wskazówki :) . Teraz wiem jak podejść do problemu :D

_________________
Darezjusz


13 lut 2023, 17:45
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 465
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
Po to tu jesteśmy :)
Daj znać, jak ulepisz ;)


13 lut 2023, 23:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL