Autor |
Wiadomość |
mac801
Dołączył(a): 07 cze 2013, 17:12 Posty: 41 Lokalizacja: Jasło
Auto:: Prelude
silnik: B20A4
|
Witam, jako ze u mnie temat swapa na topie mam pytanie do tych bardziej doswiadczonych, co wsadzic zamiast b20a4. Wiem ze najlepiej h22 ale po przemysleniu sprawy doszedlem do wniosku ze nie potrzebny mi taki silnik do auta "na niedziele" a i roboty od cholery przy tym, takze chodzi mi o cos "latwiejszego" ale zeby mialo troche wiecej mocy niz moje sto pare i ew potencjal do "podkrecenia" go troche w przyszlosci (okucie itp. ale to juz odlegly temat)
_________________ mac13k
|
02 lip 2013, 17:52 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
B20A5/7/9
_________________ pozdrawiam Plewis
|
02 lip 2013, 18:17 |
|
|
szwagier
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2013
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:55 Posty: 417 Lokalizacja: Peachland, BC, Canada
Auto:: '90 Prelude SR, '89 Prelude Si 4WS
silnik: B21A1, B20A5
|
A ja polecam F-serię. Tym bardziej jeżeli chcesz coś dłubać w przyszłości. Roboty co prawda tyle samo co przy H, ale koszty sporo mniejsze. A jeżeli nie chcesz żadnej rzeźby to tak jak plewis pisze B-seria na wtrysku.
_________________ Trust me, I'm an engineer!
|
02 lip 2013, 20:05 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
no i F-seria jest zdecydowanie bardziej trwała niż B-seria. Łatwiej też znaleźć zdrowe F22 niż H22. I taniej. A używana B-seria to zawsze jest loteria.
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
02 lip 2013, 23:01 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Najtaniej i najszybciej sprzedać auto i kupić drugą prele z silnikiem 16v. No chyba, że masz budę bez grama rdzy i bajery, których szkoda. Wtedy albo kup komplet na swap 16v albo całą zgnila lub rozbitą 16v. B seria jak dostaje dobry olej i nie jest palowana to pojezdzi. A temat raczej do ogólnych a nie technicznych.
_________________ Części do prelude III gen
|
03 lip 2013, 8:01 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
B20A5'ki mają mniejszą komresję, przez co się mniej wysilają
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
03 lip 2013, 8:56 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
co za tym idzie, rzadziej padają panewki
_________________
|
03 lip 2013, 11:00 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Dokładnie. A i moc nie mniejsza niż a A9. ..no i niewiele mniejsza od A7
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
03 lip 2013, 13:36 |
|
|
mac801
Dołączył(a): 07 cze 2013, 17:12 Posty: 41 Lokalizacja: Jasło
Auto:: Prelude
silnik: B20A4
|
Dzięki za pomoc. W takim razie na A5 pewnie padnie. A temat turbo przy takim silniku ma jakikolwiek sens ?
_________________ mac13k
|
03 lip 2013, 13:38 |
|
|
czarekprelude
Dołączył(a): 18 gru 2012, 16:34 Posty: 100 Lokalizacja: Olsztyn
Auto:: P3G
silnik: B20A9
|
przeczytaj jeszcze raz trzeci post od góry. Szwagier rozwiał wszelkie Twe watpliwości w tych kilku zdaniach.
|
03 lip 2013, 13:41 |
|
|
mac801
Dołączył(a): 07 cze 2013, 17:12 Posty: 41 Lokalizacja: Jasło
Auto:: Prelude
silnik: B20A4
|
Post przeczytany i zrozumiany ale z czystej ciekawości musiałem spytac.
_________________ mac13k
|
03 lip 2013, 13:48 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
A5, A7, A9 to jeden ch.j. Kolega ma polifta więc niech kupuje silnik z polifta. Najłatwiej upolowac A9.
_________________ Części do prelude III gen
|
03 lip 2013, 14:18 |
|
|