pokrętłem na parowniku reguluje się skład mieszanki, można silnik przydusić że obroty spadną na ubogiej, albo przydusic na zbyt bogatej.wtedy trzeba poszukać mozliwie najwyższych obrotów między tymi zakresami. jak jest zwykła instalacja z "kranem" bo taka w 12V tylko moze być to owym kranem ustawia się dawkę.jak za mało damy to też będzie za uboga i nie będzie chciał jechać a w efekcie i tak wiecej spali niz jak mu ten kran wiecej odkręcimy. trzeba go ustawić na tyle zeby silnik mogł osiagnąc mozliwie moc maksymalną dla gazu ale zeby nie palił zbyt dużo.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników