Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Temperatura 2G 
Autor Wiadomość
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37
Posty: 739
Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
Jeśli poniżej 80 stopni, to na hasiok z nim :P


23 gru 2012, 19:22
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
wiesz problem w tym ze jezdzila hodna na wodzie bylo ok wlalem 3 tyg temu płyn jest zle :D

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


23 gru 2012, 19:26
Zobacz profil WWW
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37
Posty: 739
Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
Freze napisał(a):
wiesz problem w tym ze jezdzila hodna na wodzie bylo ok wlalem 3 tyg temu płyn jest zle :D

Nie widze związku :P


23 gru 2012, 22:21
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
To że skoro nic sie nie zmieniło prócz cieczy to nie ma innej zmiennej

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


23 gru 2012, 22:29
Zobacz profil WWW
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Mugen napisał(a):
ciulato odpowietrzasz ;)

Guzik prawda. Nawet jak źle odpowietrzy to układ chłodzenia w preli jest tak bystry, że sam się z czasem odpowietrza. No chyba, że jest webasto. Ale w to wątpię ;)

Moja propozycja. Odpalić auto i pilnować ręką temperatury węży. Jeśli nagrzewnica jest zasyfiona to przewód powrotny z niej będzie wyraźnie chłodniejszy od tego, który wprowadza płyn. Jesli walnięty jest termostat to auto przy tych temperaturach bedzie się cholernie wolno nagrzewało a w trasie będzie się wychładzało i temperatura zacznie spadać do minimum. Będzie czuć to w aucie. Za to w mieście w korkach powinno osiągnąc nominalną temperaturę. Termostat można też sprawdzic na postoju. Wąż za nim najpierw będzie cały czas zimny i po parunastu minutach, kiedy termostat się otworzy, zacznie się momentalnie ocieplać.

Napisz po prostu czy masz ciepło w aucie czy nie. Być może walnięty jest czujnik dający wskazania na zegary. Możliwości jest wiele a ja po przejściach z civikiem znam układy chłodzenia hondy na wylot.

_________________
Części do prelude III gen


23 gru 2012, 22:40
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
powiem tak nie ma specjlanie goraca nie ma zimno powietrze jest ciepłe nie gorące wiec dziwnie...

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


23 gru 2012, 23:40
Zobacz profil WWW
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03
Posty: 708
Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
I pora się chyba z tym pogodzić. Tak zimą przy mrozach w drugim genie jest. Na pocieszenie powiem, że ta 1/4 to jest wg manuala do EX-a 82 stopnie. Jedyne co można zrobić, to założyć termostat z późniejszym punktem otwarcia - na 87 lub 88 stopni - to troszeczkę pomaga. Będzie 1/3 skali.

Drugi gen tak ma. Ja już przestałem z tym walczyć u siebie. Układ mam odpowietrzony dobrze, termostat sprawny, dobrej klasy płyn chłodniczy, nagrzewnica ok, nowa pompa wody. Nie jest to też np. wina czujnika temperatury przy termostacie, który podaje sygnał na zegary. Nie pomaga również metoda rodem z fiatów czy polonezów z częściowym i pełnym zasłonięciem chłodnicy kartonem.

Na wskaźniku to nie robi wrażenia. Trzyma temperaturę stabilnie, nagrzewa się szybko, ssanie wyłącza szybko. Nie wychładza się. W korkach temperatura nie rośnie (chyba żebym stał z pół godziny, to może). Wiatraka normalnie przy mrozie nie załącza. W aucie jest ciepło. Spalanie w normie. Czego się czepiać?

Ja taki stan zaakceptowałem.

_________________
Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
Obrazek


24 gru 2012, 13:37
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
pierwszy raz od miesiąca dziś wyjechałem BA2 i potwierdzam, że więcej jak 1/3 nie osiąga


24 gru 2012, 14:55
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49
Posty: 400
Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
Piter napisał(a):
I pora się chyba z tym pogodzić. Tak zimą przy mrozach w drugim genie jest. Na pocieszenie powiem, że ta 1/4 to jest wg manuala do EX-a 82 stopnie. Jedyne co można zrobić, to założyć termostat z późniejszym punktem otwarcia - na 87 lub 88 stopni - to troszeczkę pomaga. Będzie 1/3 skali.

Drugi gen tak ma. Ja już przestałem z tym walczyć u siebie. Układ mam odpowietrzony dobrze, termostat sprawny, dobrej klasy płyn chłodniczy, nagrzewnica ok, nowa pompa wody. Nie jest to też np. wina czujnika temperatury przy termostacie, który podaje sygnał na zegary. Nie pomaga również metoda rodem z fiatów czy polonezów z częściowym i pełnym zasłonięciem chłodnicy kartonem.

Na wskaźniku to nie robi wrażenia. Trzyma temperaturę stabilnie, nagrzewa się szybko, ssanie wyłącza szybko. Nie wychładza się. W korkach temperatura nie rośnie (chyba żebym stał z pół godziny, to może). Wiatraka normalnie przy mrozie nie załącza. W aucie jest ciepło. Spalanie w normie. Czego się czepiać?

Ja taki stan zaakceptowałem.



Też tak to odbieram :) ponownie sprawdzone wdl mojej wiedzyt warsztatowej i wszytsko jets wporządku jedytnie co może btyć to nagrzewnica zawalona ale to zrobie przy rozbieraniu auta znów .
Wiec ok dzięki każdemu za pomoc i rady!
Wesołych świat.

_________________
www.pcpuls.pl

www.sklep.pcpuls.pl


24 gru 2012, 15:58
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL