Autor |
Wiadomość |
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Jeśli poniżej 80 stopni, to na hasiok z nim
|
23 gru 2012, 19:22 |
|
|
Freze
Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49 Posty: 400 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
|
wiesz problem w tym ze jezdzila hodna na wodzie bylo ok wlalem 3 tyg temu płyn jest zle
|
23 gru 2012, 19:26 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Nie widze związku
|
23 gru 2012, 22:21 |
|
|
Freze
Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49 Posty: 400 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
|
To że skoro nic sie nie zmieniło prócz cieczy to nie ma innej zmiennej
|
23 gru 2012, 22:29 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Guzik prawda. Nawet jak źle odpowietrzy to układ chłodzenia w preli jest tak bystry, że sam się z czasem odpowietrza. No chyba, że jest webasto. Ale w to wątpię Moja propozycja. Odpalić auto i pilnować ręką temperatury węży. Jeśli nagrzewnica jest zasyfiona to przewód powrotny z niej będzie wyraźnie chłodniejszy od tego, który wprowadza płyn. Jesli walnięty jest termostat to auto przy tych temperaturach bedzie się cholernie wolno nagrzewało a w trasie będzie się wychładzało i temperatura zacznie spadać do minimum. Będzie czuć to w aucie. Za to w mieście w korkach powinno osiągnąc nominalną temperaturę. Termostat można też sprawdzic na postoju. Wąż za nim najpierw będzie cały czas zimny i po parunastu minutach, kiedy termostat się otworzy, zacznie się momentalnie ocieplać. Napisz po prostu czy masz ciepło w aucie czy nie. Być może walnięty jest czujnik dający wskazania na zegary. Możliwości jest wiele a ja po przejściach z civikiem znam układy chłodzenia hondy na wylot.
_________________ Części do prelude III gen
|
23 gru 2012, 22:40 |
|
|
Freze
Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49 Posty: 400 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
|
powiem tak nie ma specjlanie goraca nie ma zimno powietrze jest ciepłe nie gorące wiec dziwnie...
|
23 gru 2012, 23:40 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
I pora się chyba z tym pogodzić. Tak zimą przy mrozach w drugim genie jest. Na pocieszenie powiem, że ta 1/4 to jest wg manuala do EX-a 82 stopnie. Jedyne co można zrobić, to założyć termostat z późniejszym punktem otwarcia - na 87 lub 88 stopni - to troszeczkę pomaga. Będzie 1/3 skali.
Drugi gen tak ma. Ja już przestałem z tym walczyć u siebie. Układ mam odpowietrzony dobrze, termostat sprawny, dobrej klasy płyn chłodniczy, nagrzewnica ok, nowa pompa wody. Nie jest to też np. wina czujnika temperatury przy termostacie, który podaje sygnał na zegary. Nie pomaga również metoda rodem z fiatów czy polonezów z częściowym i pełnym zasłonięciem chłodnicy kartonem.
Na wskaźniku to nie robi wrażenia. Trzyma temperaturę stabilnie, nagrzewa się szybko, ssanie wyłącza szybko. Nie wychładza się. W korkach temperatura nie rośnie (chyba żebym stał z pół godziny, to może). Wiatraka normalnie przy mrozie nie załącza. W aucie jest ciepło. Spalanie w normie. Czego się czepiać?
Ja taki stan zaakceptowałem.
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
24 gru 2012, 13:37 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
pierwszy raz od miesiąca dziś wyjechałem BA2 i potwierdzam, że więcej jak 1/3 nie osiąga
|
24 gru 2012, 14:55 |
|
|
Freze
Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49 Posty: 400 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
|
| | | | Piter napisał(a): I pora się chyba z tym pogodzić. Tak zimą przy mrozach w drugim genie jest. Na pocieszenie powiem, że ta 1/4 to jest wg manuala do EX-a 82 stopnie. Jedyne co można zrobić, to założyć termostat z późniejszym punktem otwarcia - na 87 lub 88 stopni - to troszeczkę pomaga. Będzie 1/3 skali.
Drugi gen tak ma. Ja już przestałem z tym walczyć u siebie. Układ mam odpowietrzony dobrze, termostat sprawny, dobrej klasy płyn chłodniczy, nagrzewnica ok, nowa pompa wody. Nie jest to też np. wina czujnika temperatury przy termostacie, który podaje sygnał na zegary. Nie pomaga również metoda rodem z fiatów czy polonezów z częściowym i pełnym zasłonięciem chłodnicy kartonem.
Na wskaźniku to nie robi wrażenia. Trzyma temperaturę stabilnie, nagrzewa się szybko, ssanie wyłącza szybko. Nie wychładza się. W korkach temperatura nie rośnie (chyba żebym stał z pół godziny, to może). Wiatraka normalnie przy mrozie nie załącza. W aucie jest ciepło. Spalanie w normie. Czego się czepiać?
Ja taki stan zaakceptowałem. | | | | |
Też tak to odbieram ponownie sprawdzone wdl mojej wiedzyt warsztatowej i wszytsko jets wporządku jedytnie co może btyć to nagrzewnica zawalona ale to zrobie przy rozbieraniu auta znów . Wiec ok dzięki każdemu za pomoc i rady! Wesołych świat.
|
24 gru 2012, 15:58 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|