Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji

Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Nowy nabytek - nie odpala 
Autor Wiadomość

Auto:: Prelude 3gen / VW Bora
silnik: B20A3 / 1.9 TDI
Witam wszystkich! :D
W tym tygodniu będę kupował Prele 3gen, byłem już wcześniej oglądac i zaliczkowac samochód i okazalo się ze auto nie odpala (dzień wcześniej NIBY jeździło) brakło niby PB i od tego czasu nic.
To będzie moj pierwszy kontakt z honda, dlatego jestem zielony :torba:
Problem jest taki, auto posiada instalacje LPG, na benzynie po wlaniu 5l PB na początku silnik jakby kaszlał, tak reagował na pedał gazu, po kilku próbach odpalenia kręci już tylko rozrusznik, pod maską czuć benzynę, nie sprawdzałem świec ani jak wyczytałem nie przelutowalem przekaźnika bo auto jeszcze stoi u sprzedającego. chciałem spytać, bo martwi mnie zero reakcji na cokolwiek, nie chce kupić kota w worku bo sprzedający może mówić nieprawdę i moze to byc cos poważniejszego.
od czego zaczac? przekaźnik? wymiana swiec?
proszę o wyrozumiałość i szybka pomoc :|
PS: prela to B20A3
EDIT: aha i dodam ze auto stało przez 6 lat na parkingu policyjnym, moze to byc istotne

Ostatnio edytowano 09 mar 2015, 10:17 przez Edo, łącznie edytowano 1 raz

09 mar 2015, 4:22
Aktywny Zlotowicz

Auto:: prelude 1, forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Przekaźniki i świece zostaw bo to prawie na pewno wina gaźnikow. Tak to już jest, że B20A3 nie lubi za bardzo gazu i jak się rzadko na benie jeździ to się zacierają membrany w gaźnikach i auto ma takie objawy jak opisujesz. Oczywiście mogę się mylić bo przyczyn może być wiele ale zabawa z gaźnikami do łatwych nie należy i ja bym taką prelę omijał szerokim łukiem. No chyba, że auto jest w cenie złomu ale tego nie ocenię bez zdjęć auta lub linka do ogłoszenia.

09 mar 2015, 9:45

kurde, niedobrze..
prela jest za 1500zl, ogólnie w super stanie jak na ten rok
gdzie dokupie takie membrany? jaki jest ich koszt?

09 mar 2015, 10:12