Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Regeneracja pompy wspomagania. 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 08 gru 2012, 11:05
Posty: 164
Lokalizacja: Krosno
Auto:: Prelude
silnik: b20a5
Witam, czy ktoś z was regenerował już swoją pompe wspomagania?? W mojej już zaczyna słychać łożysko i chce je wymienić. O ile z dobraniem łożyska nie powinno być problemu to nie moge znaleźć uszczelek to niej. Idzie gdzieś znaleźć uszczelki w internecie czy czy ASO tylko mnie ratuje??


05 sty 2013, 20:25
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
W prelude nie padają pompy więc po co regenerować...
Chcesz kupić? Oddam za flaszkę i dam dożywotnią gwarancję. Ile chcesz ich kupić? Pięć? Dziesięć?

_________________
Części do prelude III gen


05 sty 2013, 20:27
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
wystarczy płyn poniżej minimum i zarżnie, niestety wady w preludach to to że zbiorniczek jest poniżej pompy wspomagania i jest bardzo ciężko odpowietrzyć


05 sty 2013, 20:39
Zobacz profil

Dołączył(a): 08 gru 2012, 11:05
Posty: 164
Lokalizacja: Krosno
Auto:: Prelude
silnik: b20a5
No, ale łożysko mam w pompie zajechane tak że czuje ponadnormowy opór kręcąc ręką wiec coś jest nie tak, jak masz dobrą pompę to z chęcią kupie:) A pozatym jak wleje płynu kierowniczego powyżej min to mi go "wyżyguje" do poziomu minimum, wiec obawiam się że może łapać oprócz tego jakieś lewe powietrze:)


ALBO nie odpowietrzyłem:D jak się to robi w przypadku wspomagania??


05 sty 2013, 20:41
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07
Posty: 631
Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
zalewasz płynem i kręcisz kierą od lewej do prawej pilnując płynu w zbiorniczku a jak zacznie już lekko chodzić to będzie żyć


05 sty 2013, 20:44
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Też się u mnie wala po piwnicy taka pompa. Chodziła cichutko :)


06 sty 2013, 13:30
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Korzystając z dyskusji o wspomaganiu, to gdzie spuszcza się olej z układu? Czas wymienić ten kisiel :torba:

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


07 sty 2013, 12:12
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2012, 17:12
Posty: 119
Lokalizacja: xxx
Auto:: mr2 ae86 accIVg
silnik: 4age f23vtec, f22
nie ma konkretnego punktu do spuszczania płynu. osobiście proponowałbym przewód idący do chłodnicy oleju wspomagania. zdjąć wąż, odpalić auto, jak przestanie lecieć płyn to założyć na miejsce i zalać nowym, dla nadgorliwych można czynność powtórzyć, żeby pozbyć się resztek starego płynu i przepłukać zasyfiony układ.

_________________
mechanika, elektronika, swapy, części,LPG, doradztwo. 697pięć dwa cztery354.


19 sty 2013, 19:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
Konkretnego punktu może nie ma, za to odpowiedź konkretna :D O to chodziło dzięki :piwo:

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


22 sty 2013, 11:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL