Autor |
Wiadomość |
uaz555
Dołączył(a): 08 gru 2012, 11:05 Posty: 164 Lokalizacja: Krosno
Auto:: Prelude
silnik: b20a5
|
Witam, czy ktoś z was regenerował już swoją pompe wspomagania?? W mojej już zaczyna słychać łożysko i chce je wymienić. O ile z dobraniem łożyska nie powinno być problemu to nie moge znaleźć uszczelek to niej. Idzie gdzieś znaleźć uszczelki w internecie czy czy ASO tylko mnie ratuje??
|
05 sty 2013, 20:25 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
W prelude nie padają pompy więc po co regenerować... Chcesz kupić? Oddam za flaszkę i dam dożywotnią gwarancję. Ile chcesz ich kupić? Pięć? Dziesięć?
_________________ Części do prelude III gen
|
05 sty 2013, 20:27 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
wystarczy płyn poniżej minimum i zarżnie, niestety wady w preludach to to że zbiorniczek jest poniżej pompy wspomagania i jest bardzo ciężko odpowietrzyć
|
05 sty 2013, 20:39 |
|
|
uaz555
Dołączył(a): 08 gru 2012, 11:05 Posty: 164 Lokalizacja: Krosno
Auto:: Prelude
silnik: b20a5
|
No, ale łożysko mam w pompie zajechane tak że czuje ponadnormowy opór kręcąc ręką wiec coś jest nie tak, jak masz dobrą pompę to z chęcią kupie:) A pozatym jak wleje płynu kierowniczego powyżej min to mi go "wyżyguje" do poziomu minimum, wiec obawiam się że może łapać oprócz tego jakieś lewe powietrze:)
ALBO nie odpowietrzyłem:D jak się to robi w przypadku wspomagania??
|
05 sty 2013, 20:41 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
zalewasz płynem i kręcisz kierą od lewej do prawej pilnując płynu w zbiorniczku a jak zacznie już lekko chodzić to będzie żyć
|
05 sty 2013, 20:44 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Też się u mnie wala po piwnicy taka pompa. Chodziła cichutko
|
06 sty 2013, 13:30 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Korzystając z dyskusji o wspomaganiu, to gdzie spuszcza się olej z układu? Czas wymienić ten kisiel
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
07 sty 2013, 12:12 |
|
|
Gywer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 01 maja 2012, 17:12 Posty: 119 Lokalizacja: xxx
Auto:: mr2 ae86 accIVg
silnik: 4age f23vtec, f22
|
nie ma konkretnego punktu do spuszczania płynu. osobiście proponowałbym przewód idący do chłodnicy oleju wspomagania. zdjąć wąż, odpalić auto, jak przestanie lecieć płyn to założyć na miejsce i zalać nowym, dla nadgorliwych można czynność powtórzyć, żeby pozbyć się resztek starego płynu i przepłukać zasyfiony układ.
_________________ mechanika, elektronika, swapy, części,LPG, doradztwo. 697pięć dwa cztery354.
|
19 sty 2013, 19:04 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Konkretnego punktu może nie ma, za to odpowiedź konkretna O to chodziło dzięki
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
22 sty 2013, 11:47 |
|
|