Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Camber/Negatyw. 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36
Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
Nie wiem czy na forum coś było na ten temat, albo nie mogę znaleźć ale chciałbym się dowiedzieć jak będzie działać 4WS z Camber
A więc chciałbym zamontować do Preludy, Camber mając właśnie 4ws na Przód parametry felg 8j et35-40 17r a na tyl 8,5j et35-40 17r . Pochylić chciałbym nie na upośledzenie ale tak w miarę by to wyglądało.
Dodam że auto będzie za tydzień stało na Seryjnych sprężynach i Amortyzatorach Olejowo-Gazowych więc zapytam się jakie minimum sprężyny dokupić? I jakiej firmy.
Lub dajcie coś od siebie jakbyście zrobili to po swojemu.. z góry dziękuję
I czy u nas dostanę czy trzeba ściągać


19 cze 2018, 22:57
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2017, 13:26
Posty: 216
Lokalizacja: Kęty
Auto:: Prelude 3g
silnik: B20A5
Wiesz na jakiej zasadzie odbywa się regulacja kąta pochylenia koła w Preli?
Co do sprężyn to tak na prawdę zależy jak nisko chcesz zejść ale troszkę się już na ich temat przewinęło - opcja szukaj ;) Rozpatrywałeś opcję gwintowanego zawieszenia?


21 cze 2018, 8:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36
Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
Właśnie brak mi informacji dlatego szukam w jaki sposób mogę pochylić koła mając 4WS.
A co do gwintu to chyba w tym roku sobie daruj bo myślę że na przyszły sezon(rok) będzie AirRide


22 cze 2018, 2:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2017, 13:26
Posty: 216
Lokalizacja: Kęty
Auto:: Prelude 3g
silnik: B20A5
Łap
http://www.1funryd.com/hondapreludemanual1988.pdf
Fajna rzecz, szczególnie jeśli lubisz coś grzebać. Klikasz sobie na dział suspension, wheel alignment i tam masz wszystko wyjaśnione.
Jeśli z Airem piszesz poważnie to życzę powodzenia. Co prawda szlak już przetarty ale i tak będzie robiło wrażenie :)


22 cze 2018, 11:18
Zobacz profil

Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36
Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
Dzięki wielkie na pewno coś pokombinuje.
A co do aira.. będę musiał znaleźć człowieka lub poszukać za granicą co i jak chyba, że udam się również do chłopaków Bez Nazwy


22 cze 2018, 16:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56
Posty: 807
Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
Konty pochylenia koła można seryjnie ustawić ,ale przy tych wymiarach co podałeś śmiało wejdą i 4WS temu nie przeszkodzi

_________________
pozdrawiam Plewis


22 cze 2018, 18:56
Zobacz profil

Dołączył(a): 13 sty 2018, 1:26
Posty: 2
Lokalizacja: Olsztyn
Auto:: Prelude V/III
silnik: H22a7/B20a7
Co do taniego obniżenia pralki polecam zwykły coliover kit. W tej chwili z przodu mam seryjny amor plus ten kit i sprężyne Teina z gwintu tein superstreet. Tył jest również na seryjnym amortyzatorze sprężynie z coliover kitu i helperze. Pomimo 3barow w oponach nie jeździ się tragicznie. A co do negatywu to pochylilem koło wydłużając fasolki na górnych tylnych wahaczach mieszcząc bieżnik opony na naciągu przy kole 10j et około 0.


15 gru 2018, 16:37
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 465
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
Masz fotę, jak to siedzi ?


16 gru 2018, 12:03
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Alek, masz to w 3 czy 5 gen ?

_________________
Części do prelude III gen


16 gru 2018, 12:22
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
drajwer napisał(a):
Alek, masz to w 3 czy 5 gen ?


Ma to w 3genie :)

_________________
https://www.facebook.com/Czerwona-Prelude-III-1192304917454975/?ref=aymt_homepage_panel
http://www.AutoBezWgniecen.pl - Usuwanie wgnieceń bez lakierowania, regeneracja reflektorów, usuwanie odprysków na szybach oraz usuwanie rys z lakieru


16 gru 2018, 13:49
Zobacz profil WWW
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28
Posty: 462
Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
Alek napisał(a):
Co do taniego obniżenia pralki polecam zwykły coliover kit. W tej chwili z przodu mam seryjny amor plus ten kit i sprężyne Teina z gwintu tein superstreet. Tył jest również na seryjnym amortyzatorze sprężynie z coliover kitu i helperze. Pomimo 3barow w oponach nie jeździ się tragicznie. A co do negatywu to pochylilem koło wydłużając fasolki na górnych tylnych wahaczach mieszcząc bieżnik opony na naciągu przy kole 10j et około 0.


Jeździłem i serwisowałem prelude z takim właśnie zestawem. Było tak twardo że lekka dupa w preli odklejała się na dziurawych zakrętach. Ponadto po jednym sezonie pofalowało przednie błotniki i powybijało sworznie. Niestety ale do jazdy to się kompletnie nie nadaje i po prostu szkoda auta i swoich nerek. No ale co kto lubi :)


18 gru 2018, 21:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 11 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL