Może dla niektórych to oczywiste i sprawdzone ale biorąc pod uwagę moje doświadczenia z 3 ostatnich dni chciałbym się podzielić pewną sztuczką
W pompie sprzęgła jest sprężyna która odpowiada za powrót tłoka pompy do pozycji wyjściowej po puszczeniu sprzęgła. Po założeniu zestawu regeneracyjnego sprężyna nie wywierała wystarczającej siły na tłok by go cofnąć - uszczelki siedziały o wiele ciaśniej niż stare. Układ był zapowietrzony wiec po wciśnięciu pedału ciśnienie w układzie praktycznie nie wzrastało i pedał zostawał w podłodze.
Aby odpowietrzyć układ sprzęgła podpiąłem wężykiem odpowietrznik zacisku hamulcowego zamiast zbiorniczka wyrównawczego sprzęgła i pompując pedałem hamulca odpowietrzyłem cały układ
Ważne w tym wszystkim jest to by tłok pompy sprzęgła był maksymalnie cofnięty czyli pedał w pozycji neutralnej i jego nie dotykamy.