Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Gwint/Zestaw Gwintu 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36
Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
Siemka. Szukam informacji na temat gwintu do Preludy 3 gen.
Dostane gdzieś kpl zestaw zawieszenia gwintowanego do 3 gena z systemem 4WS? Czy jednak system blokuje ta mozliwosc i zostaja sprezyny?
Dodam, ze chialbym po tym Wsadzic Camber/Pochylić Koła.


09 lip 2018, 16:35
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50
Posty: 409
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
BC Racing to chyba jedyny dostępny gwint.
http://bcracing.pl/prelude-4ws-ba-88-91 ... acing.html
4WS nie przeszkadza do puki koła nie zaczną ocierać o błotniki.
Camber... Musisz...?

_________________
ObrazekObrazek


09 lip 2018, 19:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2017, 13:26
Posty: 216
Lokalizacja: Kęty
Auto:: Prelude 3g
silnik: B20A5
Możesz ze stanów ciągnąć K-sport. Nie spotkałem jakiegoś porównania tych dwóch zawieszeń ale widziałem opinie/zdjęcia rozszczelniających się amorków i uszkodzonych tłoków więc chyba nie warto ryzykować. Przy okazji, znacie mniej wiecej twardości sprężyn obniżających?


09 lip 2018, 22:29
Zobacz profil

Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36
Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
Co do Cambera jest to 50/50.. A chciałbym wsadzić przód 8j a na tył 8,5j. Et? nie wiem 35 przód a 38 tył, sensownie czy jakoś inaczej dobrać?


11 lip 2018, 13:06
Zobacz profil

Dołączył(a): 14 paź 2015, 21:44
Posty: 89
Auto:: IIIgen BA4
silnik: H22A7
A w jakim celu chcesz ten gwint montować?
Jak dla zabawy z obniżeniem i inne koślawe sprawy to chyba lepiej zainwestować w coś innego.
Miałem gwint BC i to była najlepsza opcja dostępna "chyba na całym świecie" do III gena z tego co się wywiedziałem :P
Teraz może jest coś lepszego ale wątpię.


17 lip 2018, 23:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56
Posty: 807
Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
Kozakiel napisał(a):
Co do Cambera jest to 50/50.. A chciałbym wsadzić przód 8j a na tył 8,5j. Et? nie wiem 35 przód a 38 tył, sensownie czy jakoś inaczej dobrać?

Spokojnie wchodzą 10" więc te Twoje marne 8,5 to schowają się w nadkola i nie wymyślaj jakiś camberow , i gwintów ,bo i tak nie kupisz tak samo jak halogenów ...

_________________
pozdrawiam Plewis


18 lip 2018, 10:54
Zobacz profil
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Oj Krzychu, wyluzuj. Każdy młody się jara na początku na bajery.
Ja nigdy nie rozumiałem po co ludzie zakładają gwint skoro ma to sens tylko wtedy kiedy chcemy jeździć autem na co dzień i w weekendy ścigać się po torze.
Ja tylko do zabawy to mega gleba, jak do codziennej jazdy to seria albo maks -4cm. I tyle. Ale skoro ktoś chce to niech zakłada. Na pewno nie podniesie w ten sposób wartości swojego klasyka.

_________________
Części do prelude III gen


18 lip 2018, 11:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57
Posty: 465
Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
drajwer napisał(a):
Oj Krzychu, wyluzuj. Każdy młody się jara na początku na bajery. Na pewno nie podniesie w ten sposób wartości swojego klasyka.


Na pewno nie... ale za to zwiększy podaż gwintu do P3G na rynku wtórnym w PL :)


18 lip 2018, 12:08
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56
Posty: 807
Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
drajwer napisał(a):
Oj Krzychu, wyluzuj. Każdy młody się jara na początku na bajery.
Ja nigdy nie rozumiałem po co ludzie zakładają gwint skoro ma to sens tylko wtedy kiedy chcemy jeździć autem na co dzień i w weekendy ścigać się po torze.
Ja tylko do zabawy to mega gleba, jak do codziennej jazdy to seria albo maks -4cm. I tyle. Ale skoro ktoś chce to niech zakłada. Na pewno nie podniesie w ten sposób wartości swojego klasyka.

Jeszcze nie tak dawno gościu na FB chciał "kupic" Prelude III jak się dowiedział ,że zamiast gwintu jest kit -40 i zamiast kwasowki po całości jest przelot ze zwykłej rury to odpuścił ,A7 na sekwencji nie przekonała go ,zawiadomił mnie ,że sam zbuduje B-18 lub K -serie do 12 koła ,nie wiem w jakim świecie żyje ,aha i Olega za flache mu wyspawa cały wydech z kwasowki tigiem ,ponoć profesjonalista jest , dobry jest?? Aha i ten 4WS to zbędna rzecz na której w ogóle mu nie zależy ,co za zjeb...
Mówię mu ,że auto jest po duuuzym przeglądzie ,wymienione wszystko co trzeba na nowe ,paski,oleje ,płyny,zawieszenie ,hamulce to się przyjebal nalotu rudego na progach :gwizdze: vs

_________________
pozdrawiam Plewis


18 lip 2018, 12:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36
Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
Nie było mnie i nie miałem jak odpisać do halogenów, ale fakt nie chce wydać tysiąca za lampy i tak których będę mało używał, a chcę jakoś załatać luke albo wstawić (żółte halogeny) widziałem raz że są po 500zl nie wiem czy to oklejone, ale wtedy jeszcze nie miałem Preludy.
Co do negatywow, gwintu. Chcę zrobić swój własny projekt pod swoje upodobania i mieć satysfakcję z auta które sam po kolei robię a nie gotowca, a dwa informacje czy coś znajdę czy coś istnieje zawsze mi się przyda na zaś. Jak gwint mi nie przypasuje zejdę tylko do sprężyn.
Nikt nie powiedział że nie chce coś pogrzeac przy silniku któregoś razu, turbo czy kompresor zależy co będzie się dało i jak najbardziej. Zawsze chciałem mieć Prelude i zrobić z niej coś co nie wygląda na serię i gdzie pojadę ktoś spojrzy. Lubię auta i tyle a kiedyś nie miałem na nic możliwość teraz powoli.
Przecież to samo.. są gusta i guściki


18 lip 2018, 15:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL