PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Nie chce odpalić
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=4686
Strona 2 z 2

Autor:  Hubert [ 10 kwi 2019, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Przy próbie olejowej i zalaniu cylindrów kapką oleju
na dwóch 14bar, na dwóch 8bar na zimnym silniku
może pytanie głupie ale ... czy jest możliwe, że problemem nie są pierścienie tłoków ale problem ze smarowaniem ???
A gdyby jednak nie, to proszę o rady, pomysły jak załatwić temat pierścieni, można coś dopasować po wymiarach czy tylko ebay
HELP

Autor:  milwarch [ 10 kwi 2019, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Sprawdź na Hipol.pl
Wydaje mi się, że pierścienie są takie same jak w innych B-seriach, więc nie powinno być problemów z dostępnością.

Autor:  mlodyrychu [ 10 kwi 2019, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

pierścionki z Concerto pasują, jak pojedziesz do dobrego sklepu to po wymiarach Ci dobiorą.
Kiedyś do B20A3 kupowałem polskie pierścienie z firmy z Łodzi za 90zł i dawały radę :)

Autor:  Hubert [ 10 kwi 2019, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

http://tlokianek.pl/pierscienie-tlokowe ... p-579.html
Czy te są odpowiednie? Dodatkowe pytanie, a jak to jest z nadwymiarowymi, znaczy o co w tym kaman?
Czy jest sensowne robienie przeszczepu tłoków w całości z innego silnika?

Autor:  Hubert [ 11 kwi 2019, 8:24 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Spróbuję jeszcze zalać naftą na wszelki wypadek
Jeżeli wejdzie definitywnie wymiana pierścieni to czy sensowna jest od razu wymiana panewek?

Autor:  Hubert [ 11 kwi 2019, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

No poradzcie cuś

Autor:  Armagedon [ 12 kwi 2019, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Hubert napisał(a):
No poradzcie cuś

Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji :)

Autor:  plewis [ 12 kwi 2019, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Armagedon napisał(a):
Hubert napisał(a):
No poradzcie cuś

Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji :)

A ja czapkę do kompletu układanki

Autor:  Armagedon [ 13 kwi 2019, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

plewis napisał(a):
Armagedon napisał(a):
Hubert napisał(a):
No poradzcie cuś

Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji :)

A ja czapkę do kompletu układanki


To wiadomo, już jak wyjmować tłoki to i tak czapeczka w górę i do roboty ;)

Autor:  Yreq [ 10 cze 2019, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Hubert napisał(a):
Przy próbie olejowej i zalaniu cylindrów kapką oleju
na dwóch 14bar, na dwóch 8bar na zimnym silniku
może pytanie głupie ale ... czy jest możliwe, że problemem nie są pierścienie tłoków ale problem ze smarowaniem ???
A gdyby jednak nie, to proszę o rady, pomysły jak załatwić temat pierścieni, można coś dopasować po wymiarach czy tylko ebay
HELP


Takie wyniki przy probie olejnej wskazuja dosc mocno na uszczelke i lub zawory. Najsampierw trzeba go rozpolowic a wszystko stanie sie jasne. Moze uszczelka, moze dziury w zaworach.

Autor:  Hubert [ 11 cze 2019, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Nie chce odpalić

Sorry, wyjaśniam problem do końca ...
wstępna diagnoza z próby olejowej się sprawdziła - pierścienie ale ...
ponadto pęknięty jeden tłok i załatwione 3 tuleje, także zakupiłem kompletny słupek.
Ten wątek można zamknąć ;-)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/