Autor |
Wiadomość |
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Witajcie, zaczęło się niewinnie od pękniętego przewodu układu chłodzenia, jednak po zdarzeniu jak stanąłem pralka już nie odpaliła. Kręci, podaje paliwo ale nie pali za nic. Wymieniłem cewkę zapłonową bo wyszły słabe pomiary i iskra była czerwona nie niebieska. Dalej nic. Problem dodatkowy bo pralka nie chce pokazywać błędów, więc lecę po omacku. Dzisiaj zmierzyłem sensor TDC, wyszło 560 omów, więc wydaje się, że jest winny. Czy macie jakieś inne pomysły ? Masy (tylko, które) ? Pzdr Hubert
P.S. Przy okazji żeby nie zakładać dodatkowego tematu, potrzebuję zakupić sensor lub cały dystrybutor do B20A9- znajdzie się sprzedawca ?
Ostatnio edytowano 19 mar 2019, 16:56 przez Hubert, łącznie edytowano 1 raz
|
19 mar 2019, 14:54 |
|
|
dragonov27
Dołączył(a): 05 sty 2013, 19:18 Posty: 192 Lokalizacja: Ostróda/Achim
Auto:: FK2 BA4
silnik: K20C1 B20A9
|
Masz iskre na wszystkich 4 świecach? Mi kiedyś aparat zapłonowy padł i też nie odpalała. Iskra była tylko na dwuch świecach.
|
19 mar 2019, 16:32 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Tak, ale wydaje się za "zimna"
|
19 mar 2019, 16:52 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Ponawiam, temat, proszę o rady Silnik dalej nie chce zagadać, jak wcześniej pisałem problem pojawił się znikąd, strzelił przewód z płynem chłodzącym przy termostacie. Silnik kręci, aparat i cewka wymienione, kable sprawne, paliwo podaje normalnie - nie wiem co dalej. Może ktoś coś podpowie, bo będzie jednej pralki mniej na zlocie
|
03 kwi 2019, 8:42 |
|
|
Black500
Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58 Posty: 220 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
Trywialne pytanie ale iskra jest?
_________________https://www.facebook.com/Czerwona-Prelude-III-1192304917454975/?ref=aymt_homepage_panelhttp://www.AutoBezWgniecen.pl - Usuwanie wgnieceń bez lakierowania, regeneracja reflektorów, usuwanie odprysków na szybach oraz usuwanie rys z lakieru
|
03 kwi 2019, 10:07 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Może rozrząd się przestawił albo pasek strzelił? Ja tak miałem jak mi z powodu zatartej pompy wody pasek się obślizgnął o trzy ząbki i auto nie chciało jechać. Druga opcja to elektryka sterująca - może uszkodziła się wiązka. Miałem tak ale w ... BMW e30.
_________________ Części do prelude III gen
|
03 kwi 2019, 11:05 |
|
|
Black500
Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58 Posty: 220 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
i jeszcze jedna kwestia świeca po wykręceniu może mieć iskrę ale jak się ją wkręci i dostanie kompresji to może już jej nie być...
_________________https://www.facebook.com/Czerwona-Prelude-III-1192304917454975/?ref=aymt_homepage_panelhttp://www.AutoBezWgniecen.pl - Usuwanie wgnieceń bez lakierowania, regeneracja reflektorów, usuwanie odprysków na szybach oraz usuwanie rys z lakieru
|
03 kwi 2019, 15:07 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
|
03 kwi 2019, 15:21 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Fakt, jutro obejrzę rozrząd, też miałem podejrzenie o jego przestawienie hmm obejrzę też pompę wody, i tak miałem wymieniać uszczelniacz na wale, więc będę rozbieral rozrząd
|
03 kwi 2019, 15:24 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Zeby nie bylo samego offtopa zapytam, czy aparat w calosci byl zmieniony? pod palcem sa jeszcze dwa krytyczne czujniki
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
03 kwi 2019, 16:15 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Spoko, w całości, w starym czujnik był właśnie podejrzany o odmowę działania
|
03 kwi 2019, 17:06 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Problem się pogłębił ... zapłon był chyba ślepą uliczką, kulał ale chyba nie to jest przyczyną Ciśnienie na cylindrach wyszło 200 i 400 kPa, co prawda nie mogę zmierzyć na ciepłym bo nie pali ale dużo za mało Pierwsze to ustawiłem zawory, po ustawieniu trochę się wyrównało ale i tak wyszło 400 kPa. Co radzicie, jak to najszybciej ogarnąć ? Nie ukrywam chciałbym wjechać pralką na zlot a nie np. Corollą kombi kuźwa zieloną. Widząc cenę pierścieni tłokowych uśmiech mi oklapł
|
10 kwi 2019, 12:04 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
a może uszczelka pod głowicą do wymiany?
_________________
|
10 kwi 2019, 12:57 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
wydaje mi się, że nie dałaby takich efektów na wszystkich cylindrach - nie widać żeby ciekła, dwa lata temu wymieniana zobaczę jeszcze ciśnienie po wpuszczeniu kapki oleju do cylindrów, może dmuchnę sprężonym i zobaczymy gdzie leci
|
10 kwi 2019, 13:45 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
może trzeba się rozglądać za głowicą
|
10 kwi 2019, 14:18 |
|
|