Forum użytkowników Hondy Prelude 3 Generacji





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Nie chce odpalić 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Witajcie,
zaczęło się niewinnie od pękniętego przewodu układu chłodzenia, jednak po zdarzeniu jak stanąłem pralka już nie odpaliła. Kręci, podaje paliwo ale nie pali za nic.
Wymieniłem cewkę zapłonową bo wyszły słabe pomiary i iskra była czerwona nie niebieska. Dalej nic. Problem dodatkowy bo pralka nie chce pokazywać błędów, więc lecę po omacku. Dzisiaj zmierzyłem sensor TDC, wyszło 560 omów, więc wydaje się, że jest winny. Czy macie jakieś inne pomysły ? Masy (tylko, które) ?
Pzdr Hubert

P.S. Przy okazji żeby nie zakładać dodatkowego tematu, potrzebuję zakupić sensor lub cały dystrybutor do B20A9- znajdzie się sprzedawca ?


Ostatnio edytowano 19 mar 2019, 16:56 przez Hubert, łącznie edytowano 1 raz



19 mar 2019, 14:54
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sty 2013, 19:18
Posty: 192
Lokalizacja: Ostróda/Achim
Auto:: FK2 BA4
silnik: K20C1 B20A9
Masz iskre na wszystkich 4 świecach? Mi kiedyś aparat zapłonowy padł i też nie odpalała. Iskra była tylko na dwuch świecach.


19 mar 2019, 16:32
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
dragonov27 napisał(a):
Masz iskre na wszystkich 4 świecach? Mi kiedyś aparat zapłonowy padł i też nie odpalała. Iskra była tylko na dwuch świecach.

Tak, ale wydaje się za "zimna"


19 mar 2019, 16:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Ponawiam, temat, proszę o rady
Silnik dalej nie chce zagadać, jak wcześniej pisałem problem pojawił się znikąd, strzelił przewód z płynem chłodzącym przy termostacie.
Silnik kręci, aparat i cewka wymienione, kable sprawne, paliwo podaje normalnie - nie wiem co dalej.
Może ktoś coś podpowie, bo będzie jednej pralki mniej na zlocie


03 kwi 2019, 8:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
Trywialne pytanie ale iskra jest?

_________________
https://www.facebook.com/Czerwona-Prelude-III-1192304917454975/?ref=aymt_homepage_panel
http://www.AutoBezWgniecen.pl - Usuwanie wgnieceń bez lakierowania, regeneracja reflektorów, usuwanie odprysków na szybach oraz usuwanie rys z lakieru


03 kwi 2019, 10:07
Zobacz profil WWW
Aktywny Zlotowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35
Posty: 3267
Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
Może rozrząd się przestawił albo pasek strzelił? Ja tak miałem jak mi z powodu zatartej pompy wody pasek się obślizgnął o trzy ząbki i auto nie chciało jechać.
Druga opcja to elektryka sterująca - może uszkodziła się wiązka. Miałem tak ale w ... BMW e30. ;)

_________________
Części do prelude III gen


03 kwi 2019, 11:05
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
i jeszcze jedna kwestia świeca po wykręceniu może mieć iskrę ale jak się ją wkręci i dostanie kompresji to może już jej nie być...

_________________
https://www.facebook.com/Czerwona-Prelude-III-1192304917454975/?ref=aymt_homepage_panel
http://www.AutoBezWgniecen.pl - Usuwanie wgnieceń bez lakierowania, regeneracja reflektorów, usuwanie odprysków na szybach oraz usuwanie rys z lakieru


03 kwi 2019, 15:07
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Black500 napisał(a):
Trywialne pytanie ale iskra jest?

Iskra jest


03 kwi 2019, 15:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
drajwer napisał(a):
Może rozrząd się przestawił albo pasek strzelił? Ja tak miałem jak mi z powodu zatartej pompy wody pasek się obślizgnął o trzy ząbki i auto nie chciało jechać.
Druga opcja to elektryka sterująca - może uszkodziła się wiązka. Miałem tak ale w ... BMW e30. ;)

Fakt, jutro obejrzę rozrząd, też miałem podejrzenie o jego przestawienie hmm obejrzę też pompę wody, i tak miałem wymieniać uszczelniacz na wale, więc będę rozbieral rozrząd


03 kwi 2019, 15:24
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51
Posty: 635
Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
dragonov27 napisał(a):
dwuch

:torba:
Zeby nie bylo samego offtopa zapytam, czy aparat w calosci byl zmieniony? pod palcem sa jeszcze dwa krytyczne czujniki

_________________
Masz coś zrobić? zleć to komuś
Chcesz porządnie? zrób to sam


03 kwi 2019, 16:15
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Yreq napisał(a):
dragonov27 napisał(a):
dwuch

:torba:
Zeby nie bylo samego offtopa zapytam, czy aparat w calosci byl zmieniony? pod palcem sa jeszcze dwa krytyczne czujniki

Spoko, w całości, w starym czujnik był właśnie podejrzany o odmowę działania


03 kwi 2019, 17:06
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Problem się pogłębił ... zapłon był chyba ślepą uliczką, kulał ale chyba nie to jest przyczyną
Ciśnienie na cylindrach wyszło 200 i 400 kPa, co prawda nie mogę zmierzyć na ciepłym bo nie pali ale dużo za mało
Pierwsze to ustawiłem zawory, po ustawieniu trochę się wyrównało ale i tak wyszło 400 kPa.
Co radzicie, jak to najszybciej ogarnąć ? Nie ukrywam chciałbym wjechać pralką na zlot a nie np. Corollą kombi kuźwa zieloną.
Widząc cenę pierścieni tłokowych uśmiech mi oklapł


10 kwi 2019, 12:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55
Posty: 940
Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
a może uszczelka pod głowicą do wymiany?

_________________
Obrazek


10 kwi 2019, 12:57
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
Domel napisał(a):
a może uszczelka pod głowicą do wymiany?

wydaje mi się, że nie dałaby takich efektów na wszystkich cylindrach - nie widać żeby ciekła, dwa lata temu wymieniana
zobaczę jeszcze ciśnienie po wpuszczeniu kapki oleju do cylindrów, może dmuchnę sprężonym i zobaczymy gdzie leci


10 kwi 2019, 13:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54
Posty: 176
Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
może trzeba się rozglądać za głowicą


10 kwi 2019, 14:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group szablony forum phpbb3

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL