PRELUDE3 http://prelude3web.com.pl/forum/ |
|
Uparty problem.. http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=4721 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kozakiel [ 12 maja 2019, 22:22 ] |
Tytuł: | Uparty problem.. |
Siemanko od dłuższego czasu borykam się z problemem a mianowicie przerywaniem auta po kilkunastu km (rozgrzany silnik) Zabrałem się najpierw za wymianę : filtra paliwa, kabli, świec kopułki, palca, cewki oraz filtr powietrza + wyczyszczona przepustnica. No i nadal nic, przymierzam się do wymiany Sondy lecz najpierw trzeba będzie ja sprawdzić ale to i tak chyba nie będzie to. No dobra, dziś zrobiłem diagnostykę i niby wyskoczył błąd 2/8 lub 2/10 (OBD0 b20a5) no wiec ktoś mógłby mi bardziej wyjaśnić za co mam się wziąć po tych błędach? Oxygen Content B? GMP Sensor? Intake Air Temperaturę Sensor? Czy coś z tych może tworzyć ten problem co wyzej? Dodam ze mam zrobiony przelot od kolektora wraz ze strumienice i końcowym oraz środkowym. Ktoś mógłby mi pomoc? Bo już nie mam pojęci za co mógłbym się zabrać z mechanikiem.. |
Autor: | 2be3 [ 13 maja 2019, 7:50 ] |
Tytuł: | Re: Uparty problem.. |
Wydaje mi się że możemy mieć podobny problem. U mnie dzieje się tak, że czasami (najczęściej 2 bieg i obroty ok 2k) silnik zaczyna się dusić a pogłębianie otwarcia przepustnicy tylko pogarsza sprawę. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Zauważyłem że najlepsze co można zrobić to całkowicie odpuścić gaz na sekundę-dwie i dopiero znowu go wcisnąć. Pamiętam że Drajwer(?) pisał o tym problemie jakiś czas temu i chodziło o sondę właśnie. |
Autor: | Kozakiel [ 13 maja 2019, 8:19 ] |
Tytuł: | Re: Uparty problem.. |
U mnie wlasnie po wyskoczenie Checka auto jechało jak nowo narodzone, po ponownym przekręceniu kluczyka zgasł check i zaraz po paru km znowu Dusi się i tak jak mowisz od 2k obrotow i to na każdym biegu wlasnie przy tym przedziale obrotowym i fakt jak odpiuszczasz gaz lub sprzęgło i gaz to jedzie normalnie ( tak robię w mieście bo tragedia jechać ) |
Autor: | GreenShadow [ 13 maja 2019, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Uparty problem.. |
Ach te 16-tki... same problemy |
Autor: | Armagedon [ 14 maja 2019, 10:33 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Uparty problem.. | |||||||||
Stary zdecyduj sie. Jakie błędy konkretnie, a nie chyba to albo to, niby to. Wtedy będziemy coś myśleć. |
Autor: | Kozakiel [ 15 maja 2019, 0:22 ] |
Tytuł: | Re: Uparty problem.. |
Z podpowiedzi grupowiczow wyszło 2 i 8 |
Autor: | plewis [ 15 maja 2019, 4:57 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Uparty problem.. | ||||||||||||||||||
Dokładnie ,jest jasno opisane gdzie jest i jak odczytać błędy z komputera silnikowego , bardzo jasno i klarownie z resztą... |
Autor: | Armagedon [ 15 maja 2019, 10:10 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Uparty problem.. | |||||||||
No i lecisz wg manuala. Pierwsze co to sprawdź regulator ciśnienia strona 6-192, potem sonde, no i zerknij na czujnik położenia wałka w aparacie (pomierzyć oporność itd) też w serwisówce znajdziesz na stronie 6-154. Prosta, fajna robota. |
Autor: | Kozakiel [ 16 maja 2019, 16:19 ] |
Tytuł: | Re: Uparty problem.. |
Ok dzieki chłopaki za pomoc ! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |