PRELUDE3
http://prelude3web.com.pl/forum/

Uparty problem..
http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=4721
Strona 1 z 1

Autor:  Kozakiel [ 12 maja 2019, 22:22 ]
Tytuł:  Uparty problem..

Siemanko od dłuższego czasu borykam się z problemem a mianowicie przerywaniem auta po kilkunastu km (rozgrzany silnik)
Zabrałem się najpierw za wymianę : filtra paliwa, kabli, świec kopułki, palca, cewki oraz filtr powietrza + wyczyszczona przepustnica. No i nadal nic, przymierzam się do wymiany Sondy lecz najpierw trzeba będzie ja sprawdzić ale to i tak chyba nie będzie to. No dobra, dziś zrobiłem diagnostykę i niby wyskoczył błąd 2/8 lub 2/10 (OBD0 b20a5) no wiec ktoś mógłby mi bardziej wyjaśnić za co mam się wziąć po tych błędach?
Oxygen Content B?
GMP Sensor?
Intake Air Temperaturę Sensor?
Czy coś z tych może tworzyć ten problem co wyzej? Dodam ze mam zrobiony przelot od kolektora wraz ze strumienice i końcowym oraz środkowym.
Ktoś mógłby mi pomoc? Bo już nie mam pojęci za co mógłbym się zabrać z mechanikiem..

Autor:  2be3 [ 13 maja 2019, 7:50 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Wydaje mi się że możemy mieć podobny problem. U mnie dzieje się tak, że czasami (najczęściej 2 bieg i obroty ok 2k) silnik zaczyna się dusić a pogłębianie otwarcia przepustnicy tylko pogarsza sprawę. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy. Zauważyłem że najlepsze co można zrobić to całkowicie odpuścić gaz na sekundę-dwie i dopiero znowu go wcisnąć.
Pamiętam że Drajwer(?) pisał o tym problemie jakiś czas temu i chodziło o sondę właśnie.

Autor:  Kozakiel [ 13 maja 2019, 8:19 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

U mnie wlasnie po wyskoczenie Checka auto jechało jak nowo narodzone, po ponownym przekręceniu kluczyka zgasł check i zaraz po paru km znowu Dusi się i tak jak mowisz od 2k obrotow i to na każdym biegu wlasnie przy tym przedziale obrotowym i fakt jak odpiuszczasz gaz lub sprzęgło i gaz to jedzie normalnie ( tak robię w mieście bo tragedia jechać )

Autor:  GreenShadow [ 13 maja 2019, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Ach te 16-tki... same problemy :P

Autor:  Armagedon [ 14 maja 2019, 10:33 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Kozakiel napisał(a):
dziś zrobiłem diagnostykę i niby wyskoczył błąd 2/8 lub 2/10 (OBD0 b20a5) no wiec ktoś mógłby mi bardziej wyjaśnić za co mam się wziąć po tych błędach?


Stary zdecyduj sie. Jakie błędy konkretnie, a nie chyba to albo to, niby to. Wtedy będziemy coś myśleć.

Autor:  Kozakiel [ 15 maja 2019, 0:22 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Z podpowiedzi grupowiczow wyszło 2 i 8

Autor:  plewis [ 15 maja 2019, 4:57 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Armagedon napisał(a):
Kozakiel napisał(a):
dziś zrobiłem diagnostykę i niby wyskoczył błąd 2/8 lub 2/10 (OBD0 b20a5) no wiec ktoś mógłby mi bardziej wyjaśnić za co mam się wziąć po tych błędach?


Stary zdecyduj sie. Jakie błędy konkretnie, a nie chyba to albo to, niby to. Wtedy będziemy coś myśleć.

Dokładnie ,jest jasno opisane gdzie jest i jak odczytać błędy z komputera silnikowego , bardzo jasno i klarownie z resztą...

Autor:  Armagedon [ 15 maja 2019, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Kozakiel napisał(a):
Z podpowiedzi grupowiczow wyszło 2 i 8


No i lecisz wg manuala. Pierwsze co to sprawdź regulator ciśnienia strona 6-192, potem sonde, no i zerknij na czujnik położenia wałka w aparacie (pomierzyć oporność itd) też w serwisówce znajdziesz na stronie 6-154. Prosta, fajna robota.

Autor:  Kozakiel [ 16 maja 2019, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Uparty problem..

Ok dzieki chłopaki za pomoc !

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/