Autor |
Wiadomość |
Danio
Dołączył(a): 05 maja 2019, 20:05 Posty: 15 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Civic EG, Prelude III
silnik: D13, B20
|
Witam, oczywiscie po zakupie preludy nie moze byc tak kolorowo, a mianowicie tak. Poprzedni wlasciel mial sporo problemow z nimi i sprowadzil nowe z USA za jakies 90dolcow. Motor pieknie rowniutko pracuje ALE zaczynam wciskac gaz do dechy, 1, 2, 3, 4, 150 na blacie 5tys obrotow i jakby cos odcielo paliwo albo zaplon. Dodoje gazu to szarpie i sie dusi. Nie umiem odpalic silnika. Czekam chwilke ze 20s i odpala i jedzie normalnie. Zdarzalo sie ze nawet na 2 - tez szarpie i gasnie wiec biegi nie maja znaczenia. Nie ma Checka wiec nie mam jak zdiagnozować, moze filtr paliwa ? Pozdrawiam
|
20 cze 2019, 16:45 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 834 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
[quote="Danio"]Nie ma Checka wiec nie mam jak zdiagnozować/quote] kiedyś nie było i ludzie jakoś diagnozowali och, te młode pokolenie ;P bez kompa nie podejdzie 1. komp (mrugająca dioda) pokazuje błędy - ile mrugnięć, taki błąd, lista błędów w manualu 2. sprawdź podciśnienia, bo wygląda na to jakby druga przepustnica się nie otwierała 3. sprawdź czy pompa paliwowa podaje cały czas paliwo, czy nie ma jakichś przerw (może już zaczyna niedomagać) 4. nagraj filmik jak szarpie
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
20 cze 2019, 20:29 |
|
|
Black500
Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58 Posty: 220 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
|
Ja miałem takie objawy jak gumy pomiędzy gaźnikami były sparciałe i motor łapał lewe powietrze.
Przy obrotach do 3000 było idealnie a powyżej jakby paliwa brakowało.
_________________https://www.facebook.com/Czerwona-Prelude-III-1192304917454975/?ref=aymt_homepage_panelhttp://www.AutoBezWgniecen.pl - Usuwanie wgnieceń bez lakierowania, regeneracja reflektorów, usuwanie odprysków na szybach oraz usuwanie rys z lakieru
|
21 cze 2019, 13:07 |
|
|
Danio
Dołączył(a): 05 maja 2019, 20:05 Posty: 15 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Civic EG, Prelude III
silnik: D13, B20
|
Teraz przyjrzałem się sprawie, traci zapłon jak się rozgrzeje, bo pompę słychać jak chodzi przed odpaleniem, strzelam, że to może być moduł aparatu. Bo dzisiaj przez 30 min nie mogłem jej odpalić.. i obroty spadały na jałowym do 500, 300.. i kaput. Trochę roboty żeby zdiagnozować tego kompa nie chce tapicerki rozpruwac..
|
22 cze 2019, 1:14 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
Komp jest w stopach pasazera, szukaj w tapicerce sekretnej klapki, kod odczytuje sie po przekreceniu kluczyka poprzez mrugniecia diody Reszty szukaj na forum Jesli komp niczego nie wykaze to trzeba szukac dalej
_________________
|
22 cze 2019, 9:51 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Nigdy nie miałem gaźnika, ale czy na pewno B20A3 ma jakiegokolwiek kompa? To nie było tak, że z gaźnikowców tylko B20A4 miał ECU?
_________________
|
22 cze 2019, 11:14 |
|
|
Danio
Dołączył(a): 05 maja 2019, 20:05 Posty: 15 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Civic EG, Prelude III
silnik: D13, B20
|
albo to jest b20a4, sprawdzalem na kompie. wyswietla blad nr 1, czyli raz mruga po przekreceniu na zaplon.. mam druga sonde z denso - musze ja podmienic. ale obawiam sie ze to moze byc nie to... teraz juz nie pali wcale...
|
22 cze 2019, 15:10 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
B20A4 nie ma ecu. A3 ma. Ale często A4 jest na osprzęcie od A3. Ale ecu mało co pokazuje w gaźnikowcu.
_________________ Części do prelude III gen
|
23 cze 2019, 14:29 |
|
|
Domel
Dołączył(a): 28 paź 2012, 12:55 Posty: 940 Lokalizacja: Brzeg / opolskie
Auto:: Prelude EX
silnik: B20A5
|
Po przekręceniu zapłonu pierwsze mrugnięcie jest kontrolne, które wskazuje, że dioda jest sprawna i to nie oznacza żadnego błędu, dopiero kolejne ciągi błyśnięć oznaczają błędy, które są wyświetlane w kółko, jeśli nic się nie wyświetla nie ma żadnego błędu...
_________________
|
23 cze 2019, 22:29 |
|
|
Danio
Dołączył(a): 05 maja 2019, 20:05 Posty: 15 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Civic EG, Prelude III
silnik: D13, B20
|
no to sie zgodze, ze 1 mrugniecie jest kontrolne. nie podaje paliwa pompa, albo przekaznik jebnal. eghh. mialem nowke pompe do kupienia na allegro za 150, ale juz poszla..
|
25 cze 2019, 10:49 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 462 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Otwórz manuala i zrób inspekcję przekaźnika i pompy. Jest to opisane jak dla jełopa. Kilka minut i będziesz miał odpowiedź co jest uszkodzone
|
25 cze 2019, 10:55 |
|
|
Danio
Dołączył(a): 05 maja 2019, 20:05 Posty: 15 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Civic EG, Prelude III
silnik: D13, B20
|
Ta pompa coś taka słabiutka, takie ciśnienie choćby wcale, przedmuchalem i pali. Może za duże podciśnienie się w baku zrobiło.. i nie umiała pocisnac...
|
26 cze 2019, 0:13 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
A jaką chcesz pompę do gaznikowca? Wysokociśnieniową?
_________________ Części do prelude III gen
|
26 cze 2019, 8:21 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
W gaźniku są pompy o niskim ciśnieniu, to nie ona reguluje ciśnienie paliwa które trafia do silnika tylko gaźnik. Sprawdź iskrę na wszystkich przewodach zapłonowych i z cewki
|
29 cze 2019, 19:02 |
|
|
Sting
Dołączył(a): 24 wrz 2019, 19:26 Posty: 1 Lokalizacja: BB
Auto:: Prelude III / Alfa 159
silnik: 2.0 EX
|
Cześć, Podpinam się pod temat (B20A3), żeby nie robić nowego tematu. Mam problem z pracą silnika w dolnej partii obrotów, począwszy od biegu jałowego na zagrzanym silniku, do granicy 2500 obrotów, w momencie gdy przez dłuższą chwilę jadę np. na obrotach 2000 jednostajnie silnik zaczyna szarpać i traci moc, gdy jedzie się powyżej 3000 i do odcinki nie ma takiego problemu nawet po 30km. Wymieniłem: kable, palec, kopułkę, świece, filtry, podciśnienia, sprawdziliśmy zapłon i dalej nic. Z tego co czytałem są dwie śrubki jedno od obrotów biegu, jałowego, druga od synchronizacji gaźników, podregulowałem jedną z nich tak jak na zdjęciu poniżej i problem na biegu jałowym ustał, natomiast ciagle pojawia się przy jednostajnej jeździe około 2-2.5tys dodatkowo da się wyczuć taki lag przy wzroście obrotów powyżej 2.5tyś. (przełącza zapłon na aparacie?). obrotów. Poza ogólnymi radami mam dwa pytania: - gdzie znajdę drugą śrubkę do regulacji i diodę pod nogami pasażera (szukałem)
|
02 paź 2019, 19:26 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|