Autor |
Wiadomość |
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
Witam, Edit : Styczeń 2018 Niniejszy wątek przedstawia historię Hondy Prelude drugiej generacji, którą posiadałem w latach 2007-2015. Przez cały okres użytkowania przejechałem tym samochodem ponad 100 tysięcy kilometrów, włożyłem w niego kupę serca, pieniędzy i nerwów, ale dał mi on w zamian kupę frajdy i satysfakcji.
Niniejsza galeria niegdyś była prowadzona na bieżąco, jeszcze na starym forum. Niestety - forum poszło do piachu z winy ówczesnego administratora, a wraz z nim cała zawartość. Podjąłem wtedy decyzję o odbudowei galerii na tym forum, teraz jednak okazało się, że wszystkie zdjęcia hostowane na imageshack poszły w kosmos...
Trochę się zastanawiałem i podjąłem decyzję, że jeszcze raz podejmę próbę reanimacji tego wątku. Raczej nie dopiszę tutaj już żadnej nowej treści, nie zamierzam też odblokowywać tego wątku - nie posiadam już tego samochodu. Uzupełnię jednak zdjęcia, które zaginęły.
W latach 2007-2014 był to mój samochód do codziennej eksploatacji, potem kupiłem Accorda i BA2 stało się drugim autem. Wiosną 2015 roku podjąłem decyzję o sprzedaży i sprzedałem ostatecznie równo po ośmiu latach posiadania - we wrześniu owego roku. Wtedy auto trafiło na Pomorze i od tego czasu zdążyło jeszcze raz zmienić właściciela. Z obecnym właścicielem utrzymuję kontakt na bieżąco, wiem że stara się dbać i ratować ten samochód, który nomen omen będzie miał w tym roku 31 lat
Jeśli jesteście zainteresowani dalszymi losami tego samochodu, po sprzedaży we wrześniu 2015 roku, to polecam lekturę galerii założonej przez chłopaka, który odkupił ode mnie auto http://prelude3web.com.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=3215
Obecny właściciel nie założył tutaj własnej galerii, ale... zrobił sobie stronę na Facebooku i co jakiś czas podrzuca jakieś fotki https://www.facebook.com/Prelude2Projekt-1406425949408510/
Jeśli natomiast chcecie poczytać o tym, co działo się w czasie, kiedy auto było w moich rękach zapraszam do lektury niniejszego wątku. Tym samym kończę już tą przydługą wstawkę edycyjną i wracamy do historii Dane techniczne (w chwili zakupu)Model: 2.0i-16 Rok produkcji: 1987 Przebieg: 121000 km (autentyczny) Kolor: Asturias Gray Metallic, NH-502M Silnik: B20A1, wtrysk PGM-FI, 137KM Skrzynia biegów: manual, B2K5 Zawieszenie: stock Hamulce: stock, wersja bez ALB Wydech: stock Wnętrze: stock, tapicerka welurowa, pełna elektryka (poza lusterkami) Audio: fabryczne radio Alpine i cztery głośniki Alpine Przyznam się, ze nastawiony byłem na zakup trzeciej generacji. Obejrzałem kilka egzemplarzy, ba... byłem nawet bliski kupienia jednego, po który pojechałem do Niemiec. Niestety, pomimo pięknych zdjęć, okazał się szrotem ze stukającymi panewkami. Powoli zacząłem tracić wiarę aż tu nagle na niemieckim portalu zobaczyłem te zdjęcia: Pierwsze słowa wypowiedziane trochę do monitora, trochę do siebie - "o k..., ale piękna". To było we wtorek, 25 września 2007 roku. Dalej wydarzenia potoczyły się lawinowo i w sobotę 29-ego wracałem nią z Berlina do Polski. Nie mogę tu nie wspomnieć o nieocenionej pomocy Marcina_Crx - bez niego cała akcja przyprowadzenia tego auta nie odbyłaby się tak łatwo. A tak wyglądała nazajutrz po sprowadzeniu Tak właśnie marzenie o własnej Hondzie Prelude się ziściło Z perspektywy lat uważam, że był to bardzo dobry zakup, mówiąc szczerze wówczas nie przypuszczałem nawet, że aż tak dobry Przez pięć lat eksploatacji przejechałem ponad 70 tysięcy kilometrów i mimo początkowych założeń pozostania przy stockowej, fabrycznej wersji poczyniłem pewne modyfikacje. Z początku ostrożnie, potem nieco śmielej - cały czas jednak pilnując się tego, aby nie zepsuć charakteru i uroku auta. Modyfikacje: -PH3 setup, czyli ECU z wersji JDM E-BA1 -klimatyzacja -sekwencyjny wtrysk gazu -amortyzatory Bilstein B6 Sport przód, utwardzane Tokico tył -przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge -reflektory clear DEPO -halogeny przecimgłowe -elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka -lampki courtesy lights -wycieraczka tylnej szyby c.d.n. Plany: -obecnie wobec tego auta nie mam już żadnych, niemniej cieszy mnie to, że nie skończyło na złomie lub w rękach jakiegoś "upalacza" i zostało uratowane. Pozostaje obecnie w dalszej eksploatacji i chciałbym się kiedyś przejechać jeszcze raz moim egzemplarzem... a kiedyś... może
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
30 lis 2012, 0:21 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
ale laleczka, pięknie wygląda
|
30 lis 2012, 0:23 |
|
|
Mugen
Dołączył(a): 10 lis 2012, 19:38 Posty: 595 Lokalizacja: Podbeskidzie
Auto:: W budowie
silnik: Nie ma!!!
|
No, no. Fane vozidło. Nareszcie
_________________czujesz motyw?słońce, plaża, morzenagle ktoś rzuca hasło, że papier toaletowy i mydło rzucili:)Coco Jambo i do przodu...
|
30 lis 2012, 0:24 |
|
|
wujo
Dołączył(a): 12 lis 2012, 20:31 Posty: 187 Lokalizacja: Wałbrzych
Auto:: Prelude
silnik: B20A5
|
Bardzo lubię ten samochód Podejście do tematu godne naśladowania Mam nadzieje, że uda mi się tak ogarniać przy swojej
_________________Mój cel to "cofnąć czas" do 1989 roku
|
30 lis 2012, 0:28 |
|
|
Fuego3
Administrator, Ożyrok, Szmata zlotowa
Dołączył(a): 18 lip 2011, 15:37 Posty: 739 Lokalizacja: Ohlau, Ślůnsk
Auto:: CRV II
silnik: K20A4
|
Salonowe śliczności To auto zawsze wzbudzało we mnie zachwyt.
|
30 lis 2012, 0:34 |
|
|
Freze
Dołączył(a): 12 lis 2012, 11:49 Posty: 401 Lokalizacja: Bytom
Auto:: Prelude 2G Civic 4G Legend III
silnik: A18 D16A9 C35
|
No cudne ;D
|
30 lis 2012, 0:49 |
|
|
Glina
Aktywny Zlotowicz, Organizator Zlotu 2012
Dołączył(a): 01 maja 2012, 21:23 Posty: 525 Lokalizacja: Czersk
Auto:: Prelude BA4
silnik: B20A9 , J35A1
|
A dziś chciałem się pytać gdzie cię Piter wcięło ale widzę że jesteś Co do auta to wygląda bosko, jedno z najładniejszych i najbardziej zadbanych BA2 które znam. Ja wczoraj zakupiłem II gena AAB nie długo się pochwalę
_________________PRACOWNIA TAPICERKI SAMOCHODOWEJ -CZĘŚĆI DO P3G Dla forumowiczów zniżka !!! tel:503789900
|
30 lis 2012, 23:08 |
|
|
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
|
Piękna jest
|
03 gru 2012, 18:54 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
Dzięki za miłe słowa
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
04 gru 2012, 0:45 |
|
|
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Kibicuje i będę kibicowal temu autu, żeby zostalo w oryginale jak najdlużej
|
11 gru 2012, 13:28 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
oj, do oryginału to już mu brakuje
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
12 gru 2012, 0:58 |
|
|
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
No to skoro tak, to kiedy jakieś 17" i obniżające springi?
|
12 gru 2012, 1:36 |
|
|
Piter
Administrator
Dołączył(a): 01 maja 2012, 16:03 Posty: 708 Lokalizacja: Warschau, die Hauptstadt
Auto:: CG4
silnik: F20B7 w/AT
|
nie każdy musi iść w takim kierunku
_________________Mam Made in Japan za parę papierów, kilka bajerów - by zginać frajerów
|
13 gru 2012, 0:24 |
|
|
cegielka111
Dołączył(a): 03 lis 2012, 5:35 Posty: 199 Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Auto:: Perelede=)
silnik: H22A/H22A7/B20A7
|
Chociaż gleba
|
13 gru 2012, 1:14 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Przejedź się ulicą, na której mieszka Piter to zdziwisz się, że jeszcze dystansów na sprężyny nie dołożył. Ja tam czerwoną ledwo się turlam. Dochodzą krawężniki i inne śpiące policjanty. A, że Piter jeździ tym autem na co dzień to nie dziwi, że gleba jest dla niego najgłupszym modem jaki mógłby zrobić.
_________________ Części do prelude III gen
|
14 gru 2012, 21:12 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|