MODEL: Prelude III gen przedlift 1989
SILNIK: B20A5 2.0i 16V 137 KM + LPG
UKŁAD DOLOTOWY: można powiedzieć że seria
UKŁAD WYDECHOWY: prawie że seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: elektryczny szyberdach, elektryczne lusterka , elektryczne szyby
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Tokico + coś niższego (-40?) + 4WS
UKŁAD HAMULCOWY: Stock po generalnym remoncie, hamuje przyzwoicie jak na pralke
ŚRODEK: skóra, a z przodu welurek
Krótka historia:
Po pierwszej P3G i jej rozbiciu i nieudanej naprawie, przyszedł czas na Civic'a D16Z7, Charade GTTi, Citroena Saxo, i wkoncu nastąpił powrót do P3G ; )
Pewnie nikt nie pamięta młodego zagubionego chłopaczka, który co rusz zadawał głupie pytania na forum jakieś 4 lata temu ;p
Plewis może kojarzyć mnie po tym jak chciałem zreanimować swoją pierwszą P3G, bo wycinał mi ze swojej srebrnej, połowę lewego przodu
niestety operacja nie zakończyła się zbytnim powodzeniem ;/
Ale po paru latach jeżdżenia innymi dziwnymi autami, stwierdzam że chyba trochę dorosłem do tego auta, nie jestem już młodym-gniewnym i zapragnęłam go ponownie i tak o stoi pod blokiem kolejna sztuka ; ) Mam nadzieje że ta będzie miała u mnie dużo lepiej niż pierwsza "przypadkowa" miłość ^^
PLANY:
Jak będzie widać na poniższych obrazkach, na pierwszy plan wysuwa się blacharka do roboty,
niestety będzie dopiero robiona w okolicach Grudzień - Luty,
na szczęście auto od listopada będzie miało swój własny garaż ; )
Najpierw robię remont zawieszenia, już złożyłem zamówienie na poli u szwagra ; )
Oraz poszukuje sworzni zwrotnicy tył oraz sworzni wahaczy góra,
tzn chyba kupie używki i oddam do regeneracji bo jak wiecie temat nie do dostania ;/
Oraz zbadam luz na kierownicy, bo może się okazać, ze magiel do regeneracji ;/
Oraz zajmę się drobnymi pierdołami, bo wywala mi błędy 1, 2 oraz 14
Aktualne Fotki z tej lepszej perspektywy:
Oraz te z tej gorszej strony