_________________ Soichiro Honda: "If a Honda does not race there is no Honda." Ayrton Senna: "You think you have a limit. And as soon as you touch this limit something happens and you suddenly can go a little bit further."
Preluda odpaliła Jedyny problem który pozostał związany z bakiem to konieczność wymiany wężyków paliwa, a przynajmniej wężyka idącego od pompy do filtra oraz grubego węża od wlewu paliwa, jakby ktoś coś takiego posiadał na zbyciu proszę o kontakt.
Cóż, w pralce pojawiła się nowa "usterka"... Potrzebny mi nowy lewy przegub lub cała półoś oraz górny lewy wachacz oraz lewa końcówka drążka kierowniczego.
Powoli rusza się coś z finansami więc niebawem będę odzywał się w sprawie części. Co do radia z wysuwanym panelem, jaką firmę polecacie w cenach max 500/600 zł. Przez jakiś czas było radio Alpine za 640,- używane ale zostało już sprzedane a planowane radio od siory zaginęło w akcji... Może ma ktoś używane w dobrym stanie
W tym przedziale cenowym troszke cięzko bedzie, rozejrzyj się za firmą Naviheaven,firma mało znana ale produkty mają całkiem dobre.
Zgadzam się aczkolwiek nie raz trafiłem na allegro używane radia w tym przedziale cenowym. Ale wolę na forum zadać pytanie odnośnie jego ponieważ przynajmniej mam parenaście procent więcej pewności, że faktycznie będzie w dobrym stanie... Podstawowa rzecz której wymagam od radia tego typu - NAVI Pozdrawiam
Zamieszczam filmik z października jak dobrze pamiętam (ostatni raz jak jeszcze była na chodzie- i już bez wydechu ;/ ). Znalazłem go przypadkiem czyszcząc pamięć w kamerce ;P
27 maja 2014, 12:22
wasil90
Dołączył(a): 12 lis 2012, 14:37 Posty: 143 Lokalizacja: Legnica
Auto:: H O N D A
silnik: B20A5
Ostatniego dnia "jej sprawności" pękł sworzeń (przedni lewy) centralnie w połowie a wymiana go kosztowała mnóstwo czasu i wysiłku a nadal nie dobiegła końca gdyż sworzeń nie był chyba nigdy wcześniej wymieniany, "zaspawał" się z wahaczami, jest tak zapieczony, że nie widać przerwy między gwintem a wahaczem. Podobny problem był z niemal wszystkimi śrubami po drodze by do niego się dostać (oprócz śrób mocujących koła rzecz jasna ;P ). Obecnie czeka na uzbieranie funduszy na jej generalny remont- długo nie miałem pracy, przez ostatnie 2 tyg pracowałem na stoczni jednak przez chore plecy musiałem zrezygnować a za godzinę idę do nowej pracy ;P Suma napraw by można nią było jeździć (nie licząc przeglądu) to 1334,- natomiast suma by można było się nią pokazać na spocie czy zlotach z podniesioną głową to około 3500,-
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników