Tego spoilera teoretycznie nie powinno się lakierować bo jest z gumy. Jesli lakiernik nie dodał sporo uelastyczniacza do farby to będzie szybko pękać i odłazić płatami. W praktyce już takie coś robiłem i ostrzegam, że pomimo elastycznego lakieru lepiej ostrożnie obchodzić sie ze spoilerem, bo mogą dziać się komedie Spoiler który jest zaprojektowany do pomalowania to poliftowe wiosło na 4 stopkach.
Ten spoiler, to jest masakra, to wiem i lakiernik też ostrzegał, dodawał do niego jakichś specyfików ale mówił że rożnie bywa, ale zobaczymy w praniu ; ) Puki co wszystko OK, teraz muszę poczekać na listwy, pomalować wszystko co czarne na CZARNO i będe się zajmował wymianą wszystkich tulei i sworzni i hamulcami z tyłu bo ich po prostu niema ;x Ale to raczej plany na cały ten sezon + większy hamulec na przód
Mój model to ten który ma otwory na śruby na wylot i jest do nich od wewnątrz dojście Ja je tylko wybiłem i nic póki co z tym nie będe robił, mam inne priorytety, ale w planie mam nawiercenie wszystkich otworów i nagwintowanie na śrubki 8
Jedyny nie miałem chlapaczy z przodu na zlocie, wiec po powrocie stwierdziłem że będe jak wszyscy xD i wróciły na swoje miejsce Do tego zmusiłem sie zeby wsadzić z powrotem halogeny w zderzaki i też się udało Niestety nie mam zdjęć, będą w niedziele
Do tego sie pochwale że ustrzeliłem "białego kruka" w moim mieście i teraz mam garaż 600m od domu więc na zime planuje poprwić wiele pierdół w Pralce
Mi się podoba 60 klatek na sekundę. Chociaż gdybyś jechał szybciej, by to było lepiej widać Ciekawe kiedy sprzęt za "normalne" pieniądze nagra materiał w 100 - 120 kl/s?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników