heheh, te civy na poczatku to mi sie od razu przypomniał ten filmik:
(od 1,52 min. ) hehehh .
A juz myslalem ze preluda górą.... heh nallepszy ten leksus z integrą, takie pierwsze skojazenie jakby zółwik (leksus) z jaszczurką startował (itr)... ale i tak ci powiem... co ci powiem ale ci powiem... lasy macie zajeboaszcze, jak w finlandii
Po resztę udaj sie do Leszna www.matix.pl Maja wszystko tną na kawałki, blachę na flansze i pręt do podwieszania tez maja. Piękny twin loop. Gdzie zakupiles pochwal się. Jak zrobimy wydechy to ustawiamy się na testy. Pozdrawiam.
Dzięki za ten 'matix'. Właśnie od nich wróciłem, ale tylko do 16:30 mają otwarte i właśnie o tej godzinie byłem
TwinLoop robiony na zamówienie, około 2tyg czekania i jest. I jestem z niego puki co zadowolony, bo spawy nie wyglądają źle i cieszy oko, ale zobaczymy jak to będzie siedzieć na aucie
TwinLoop to bajer, bo fajnie wygląda, choć i tak trzeba wejść pod auto, żeby to zobaczyć. W teorii powinien wyciszać bardziej niż zwykły przelot, bo spaliny przelatują przez niego 2x, w praktyce jednak pucha jest mała, a podwójny przelot zabiera spory % jej objętości, którą mógłby wypełniać materiał wygłuszający. W efekcie ani to lepiej nie wygłusza, ani na pewno nie poprawia osiągów w stosunku do zwykłego przelotu, bo takie dwie dodatkowe "nawrotki" to tylko opór dla spalin. Był boom na te tłumiki, ale coraz rzadziej widzę, że ktoś je stosuje, po prostu mija się to z celem..
Narazie to: Zamówione rury i kolanka okazały się być 3"... A na jutro ogarnięty już był/jest spawacz... Jadę jutro wymienić na odpowiedni rozmiar, mam nadzieję, że nie będą robić problemów...
Co do TwinLoopa- gdyby nic nie dawał, Mugen nie bawiłby się w jego produkcję
cegielka111 napisał(a):
jak ogarniesz wszystko, to zapodaj kosztorys
No i oczywiście wideo jak chodzi i czy przy obrotach 3-4krpm na piątym biegu jest znośny
Panowie, jest po prostu tragedia na razie... Chciałbym tu trochę poprzeklinać, ale i tak nie ma sensu.. Na początku, gdy zobaczyłem, że sobie spawacz radzi, pomyślałem- no to wieczorem będę się cieszył nowym wydechem! Ale pffff... Gdy me oczy ujrzały, jak się brał za tłumik końcowy- on tego nie zrobi. No i nie zrobił. Po 'S-ce', chciał pójść na łatwiznę i po prostu zrobić ostry kąt nacinając odpowiednio rure, na co się oczywiście nie zgodziłem. Gdy przyszedłem zrobił swoje... Na szczęście, części po 'S-ce' nie są połączone więc wszystko da się naprawić kolankami- czyli tak jak powinno być i oczywiście u innego spawacza, z którym powinienem był współpracować od razu i który robił już kilka układów wydechowych wraz z kolektorami wydechowymi... Ale tak to jest, gdy chce się mieć coś szybciej... Na koniec najlepsze- za 1 spaw TIGiem 30zł. Spawów 10. 'Matematykę' zostawiam Wam. A miało być tak dobrze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników