MODEL: 1994 QP,e36 SILNIK: było 1,6 jest 2,5 UKŁAD DOLOTOWY: Stożek UKŁAD WYDECHOWY: przelot nierdzewka ELEKTRONIKA: seria UKŁAD NAPĘDOWY: Szpera 100% ZAWIESZENIE: ciut niżej od serii UKŁAD HAMULCOWY: seria BODY-KIT: brak ŚRODEK: pasy szelkowe schroth i jakiś kubeł MOC: 192 KM
W dniu zakupu :
A potem to jakoś poszło
pozbycie się starego silnika
Biorca starego silnika
Zakup silnika M50B25
i już w aucie
Następnie ogarnięcie tyłu
wspawanie wzmocnień pod wózek i oczywiście szpera 100%
hahaha czekałem aż w pole wjedziesz Grono bmw się powiększa na forum Hondy bo ja też kupiłem tyle że mam pełny stock 1.6 i nie mam zamiaru nic w niej robić bo to dupowóz.
hahaha czekałem aż w pole wjedziesz Grono bmw się powiększa na forum Hondy bo ja też kupiłem tyle że mam pełny stock 1.6 i nie mam zamiaru nic w niej robić bo to dupowóz.
Wiesz czemu zacząłem zabawę w BMW bo jak na razie nie przekroczyłem 2000zł łącznie z zakupem auta i silnika , to jak za tyle kasy tyle radości to warto było
Wiesz czemu zacząłem zabawę w BMW bo jak na razie nie przekroczyłem 2000zł łącznie z zakupem auta i silnika , to jak za tyle kasy tyle radości to warto było
ja wydałem 1100zł
18 lis 2015, 19:20
Black500
Dołączył(a): 11 mar 2014, 16:58 Posty: 220 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: BA4
silnik: B20A9
Fajnie, że jest jeszcze jakiś rumpelek poza moim w gronie Preludowiczów Wierzcie mi, że z 2,5 można czerpać spokojnie tyle radości co z fałeczki, a za 1/10 tej ceny Tylko jest jedno ale, trzeba się nauczyć takie 2,5 wykorzystywać a nie palić laka na 5tym biegu Vką
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników