Autor |
Wiadomość |
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
raczej nie myślę o nowych inwestycjach ... mam dwie opcje do sprawdzenia ori amory z jamexami lub tokico z ori sprężynami co do ciulowo bo nierównomiernie wydaje mi się, że tak jest zbudowana i cały urok w kształcie strzały ... więc wpisuje się przód delikatnie niżej do gleby daleko heh to nie dla mnie
|
18 kwi 2016, 17:50 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Słuchajcie ... czy można schrzanić montaż rozpórki na przodzie ? założyłem sobie sam, prowadzenie super, sztywność itd., skręca jak rower i nie przechyla się ani ciut ale ... powyżej 120 na równiutkiej S-3 na kierownicy masakra, trzęsie, wibruje jak diabli ... po zdjęciu zjawisko znacznie się zmniejszyło ... chyba, że tak ma być tzn jest tak piekielnie sztywna, że przenosi mi każdą nierówność na kierę ? co wy na to ?
|
11 maja 2016, 19:52 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Zacznij od porządnego wyważenia kół. Wiadomo, że rozpórką usztywniłeś kielichy przednich amorków, podwozie już tak dobrze nie "pochłania" drgań, dlatego są bardziej wyczuwalne na kierownicy. Problemem nie jest rozpórka tylko źródło tych drgań, znajdź je i zlikwiduj.
|
11 maja 2016, 21:10 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
tuleje poliuretany nówki, drążki kierownicze nówki, opony nowe i koła wyważone przy zakładaniu przejechane na nich z 1000 km zaledwie, zbieżność ustawiona, na - ale równo musi być coś innego hmmm jak ściągałem kierownicę do obszycia i później ją założyłem, pojawił się lekki luz którego wcześniej chyba nie było ? może to, tylko jak się z tym ogarnąć ?
|
11 maja 2016, 21:37 |
|
|
preludolec
Dołączył(a): 02 gru 2012, 12:23 Posty: 188
Auto:: BA2 ED7
silnik: B20A1 D16A9
|
Amortyzatory sprawne?
|
11 maja 2016, 22:17 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
Moze być jeszcze jedna przyczyna bicia a mianowicie tarcze hamulcowe... po prostu sie skrzywiły albo którys tłoczek nie odbija tak jak powinien lub elastyczny przewód spuchł i nie cofa całkiem płynu i w miare nagrzewania się tarcz zaczynają bić. miałem tak a tez szukałem przyczyny w kołach...
|
12 maja 2016, 5:38 |
|
|
Harry
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 10 lis 2012, 18:07 Posty: 631 Lokalizacja: Koczargi Stare
Auto:: PRELUDE! BMW
silnik: B20A1
|
a może przegub wewnętrzny ma już delikatny luz
|
12 maja 2016, 13:37 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
dzięki za wskazówki ... jest gdzie szukać
|
13 maja 2016, 11:23 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Tak ogólnie, to nowe opony muszę się "ułożyć" na felgach- powinni CI powiedzieć w kapciarni, abyś przyjechał do nich na ponowne wyważenie, gdy poczujesz wibracje. Miałem niedawno to samo przy podobnym przebiegu opon, tyle że raz przy 90, raz przy 110 itd.
|
13 maja 2016, 13:57 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
od zle ułozonych gum czy niewyważonych była by wibracja własnie miedzy 90a110 lub lub 110a130. jesli powyzej 120 i nie zanika to obstawiam tarcze lub zacisk lub .... przy zakładaniu tarcz nie obczysciłes dobrze piast drucianka i jakis mikropaproszek jest miedzy tarcza a piastą.... zdejmij tarcze przeczysc wszysto dokładnie i złóz ponownie...
|
13 maja 2016, 22:26 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Tarcze, zaciski idą do wymiany na 282 mm, stare są zajechane to chyba tak jak mówicie będzie najprawdopodobniejsza przyczyna, zaczęły bić przy hamowaniu
|
14 maja 2016, 11:13 |
|
|
maly2001
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 22:55 Posty: 605
Auto:: P3G+Civ4G
|
od poczatku na to stawiałem, powodzonka i bezbiciowej jazdy
|
15 maja 2016, 0:39 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
|
12 cze 2016, 12:11 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
szyby się przyciemniły, boczne też ... jest ciut lepiej ... wiem klapa do malowania, termin u lakiermistrza ustalony przód zostaje czarny, czymś się musi wyróżniać
Ostatnio edytowano 13 cze 2016, 16:36 przez Hubert, łącznie edytowano 1 raz
|
12 cze 2016, 12:16 |
|
|
kdwapl
Dołączył(a): 05 kwi 2014, 15:29 Posty: 183 Lokalizacja: Głogów
Auto:: Prelude
silnik: B20A9
|
Boczne też? Za mną cały czas chodzi lekkie przyciemnienie wszystkich, aby było jak w nowych autach, elegancko
|
12 cze 2016, 15:00 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|