A więc tak.
Plewis na oponach 195/55/15 przy ciśnieniu 0,8 bara udało mi się wykręcić 14,6xx bez czasu reakcji.
Na 205/50/15 przy ciśnieniu 1 powyżej bara , nie pamiętam ile
dokladnie to 14,9xx z tym że mokra nawierzchnia.
Marcin. To nie jest Pica. Tak jak Drajwer napisał. To była Prelude Darka , który użytkował ją przez 7 lat. Ja jestem ogólnie jej 3 właścicielem.
Maly. Co do pokrywy , kwestia gustu. Chciałem coś żywszego.
Już za biało było by. Mi sie ten kolor mega podoba i pasuje. Po za tym biała pokrywę ma juz Przemek w G22.
Rozpórka będzie jak będą fundusze.
na 1/4 mili jeżdżę rzadko , na spontanie.
Co do kompresora , każdy robi jak uważa.
Mi wycie nie przeszkadza bo i tak mam głośno przez wydech w aucie.
Turbo było by lepsze i koszta większe , i wlasnie więcej rzeźby. Kompresor od domu da mocy wiec będzie to już jechać.
Kompresor mam dedykowany JRSC , więc jedyna rzeźba to chłodzenie powietrza i oleju.
Wydmucha ile wydmucha i na tą budę wtedy już wystarczy. Czy to będzie 280 czy 300
Po co 450KM jak zero trakcji będzie przy takiej mocy w ośce.
Kompresor montowany też będzie z głową. Dlatego teraz odpuściłem na ten sezon. M.in żeby uzbierać pieniądze na EMU co by bezpiecznie było.
Drajwer dziękuję za miłe slowa.
Dla mnie ten kolor jest idealny i najlepiej pasuje do polifta.
Staram sie dbać i żeby ciągle coś było na plus.
Z zewnątrz i wewnątrz ma wyglądać seryjnie. Lekka gleba z fajnym sportowym kołem. W kabinie total seria.
Nooo...... Jedynie pod maska nie seryjnie.
Codziennie też juz nie jeżdżę. Lepsza frajda z jazdy jak po kilku dniach wycigne z garażu ją i przejadę sie i objadę jakieś BMW , Mercedesa czy coś innego.
Zapomniałem dodać , że wsadzone zostały jeszcze Tokico Blue. Prowadzenie jak było dla mnie fenomalne na serii amorach , to teraz jest megaaaaaaaaa....
No i jeszcze jedna fotka.