W końcu się pochwalił
Znacznie lepiej wygląda z nowym lakierem, dobra robota
Tak w środku już wszystko się trzęsło od drgań silnika , zwłaszcza na niższych obrotach i przy ruszaniu ale później już tego nie było słychać
Gwint ustawiłeś u jakiegoś fachury czy sam kręciłeś ? Wypadałoby oddać w dobre ręce na regulacje bo to sporo poprawi trakcje.
I nie robiłbym gleby za bardzo bo tam dość mało miejsca od spodu a jak masz tył niżej niż przód to kiedyś odlecisz
Co do hamowni to pomiar był robiony dla mnie po interwencji Xsixa i nie chodziło tylko i pomalowanie silnika
Zmieniłeś już portki i zrobiłeś CAI ?
Jak tak to poproszę moją byłą zabrać na dostrojenie mapy to może uda się bezpiecznie dobić do tych 240KM które miałem w planie
Masz tam jeszcze hebelki od ATRa, Gwint to BC racing na zamówienie i na moje życzenie sprężyny są twardsze
Skrzynia U2Q7 po inspekcji speca Pentaqa no i silnik H22A7 po inspekcji i drobnych modyfikacjach Xsixa , lekkie koło zamachowe więc chyba samo dobro
Jeszcze tylko jakieś oponki R888 żeby to się jakoś trzymało drogi i będzie postrach torów
Nic tylko lać Pb (oczywiście min 98) , sprawdzać olej jak najczęściej , dawać odpowiednio w palnik
i dbać dbać dbać
Ps. jak tam użytkownicy dróg w bmw i innych wynalazkach , zdziwieni pewnie co
Pps. Widzę że Tobie też podoba się straszenie przechodniów