Autor |
Wiadomość |
Kozakiel
Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36 Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
|
Siemka. Szukam informacji na temat gwintu do Preludy 3 gen. Dostane gdzieś kpl zestaw zawieszenia gwintowanego do 3 gena z systemem 4WS? Czy jednak system blokuje ta mozliwosc i zostaja sprezyny? Dodam, ze chialbym po tym Wsadzic Camber/Pochylić Koła.
|
09 lip 2018, 16:35 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
BC Racing to chyba jedyny dostępny gwint. http://bcracing.pl/prelude-4ws-ba-88-91 ... acing.html4WS nie przeszkadza do puki koła nie zaczną ocierać o błotniki. Camber... Musisz...?
_________________
|
09 lip 2018, 19:48 |
|
|
2be3
Dołączył(a): 19 mar 2017, 13:26 Posty: 216 Lokalizacja: Kęty
Auto:: Prelude 3g
silnik: B20A5
|
Możesz ze stanów ciągnąć K-sport. Nie spotkałem jakiegoś porównania tych dwóch zawieszeń ale widziałem opinie/zdjęcia rozszczelniających się amorków i uszkodzonych tłoków więc chyba nie warto ryzykować. Przy okazji, znacie mniej wiecej twardości sprężyn obniżających?
|
09 lip 2018, 22:29 |
|
|
Kozakiel
Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36 Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
|
Co do Cambera jest to 50/50.. A chciałbym wsadzić przód 8j a na tył 8,5j. Et? nie wiem 35 przód a 38 tył, sensownie czy jakoś inaczej dobrać?
|
11 lip 2018, 13:06 |
|
|
WOY
Dołączył(a): 14 paź 2015, 21:44 Posty: 89
Auto:: IIIgen BA4
silnik: H22A7
|
A w jakim celu chcesz ten gwint montować? Jak dla zabawy z obniżeniem i inne koślawe sprawy to chyba lepiej zainwestować w coś innego. Miałem gwint BC i to była najlepsza opcja dostępna "chyba na całym świecie" do III gena z tego co się wywiedziałem Teraz może jest coś lepszego ale wątpię.
|
17 lip 2018, 23:49 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
Spokojnie wchodzą 10" więc te Twoje marne 8,5 to schowają się w nadkola i nie wymyślaj jakiś camberow , i gwintów ,bo i tak nie kupisz tak samo jak halogenów ...
_________________ pozdrawiam Plewis
|
18 lip 2018, 10:54 |
|
|
drajwer
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 29 paź 2012, 8:35 Posty: 3267 Lokalizacja: Otwock
Auto:: forester SJ XT, lexus ct 200h
silnik: 2.0 DIT, 5ZR
|
Oj Krzychu, wyluzuj. Każdy młody się jara na początku na bajery. Ja nigdy nie rozumiałem po co ludzie zakładają gwint skoro ma to sens tylko wtedy kiedy chcemy jeździć autem na co dzień i w weekendy ścigać się po torze. Ja tylko do zabawy to mega gleba, jak do codziennej jazdy to seria albo maks -4cm. I tyle. Ale skoro ktoś chce to niech zakłada. Na pewno nie podniesie w ten sposób wartości swojego klasyka.
_________________ Części do prelude III gen
|
18 lip 2018, 11:59 |
|
|
GreenShadow
Dołączył(a): 05 cze 2016, 21:57 Posty: 465 Lokalizacja: Siedlce
Auto:: BA4 EX Dual Trup
silnik: B20A3
|
Na pewno nie... ale za to zwiększy podaż gwintu do P3G na rynku wtórnym w PL
|
18 lip 2018, 12:08 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
Jeszcze nie tak dawno gościu na FB chciał "kupic" Prelude III jak się dowiedział ,że zamiast gwintu jest kit -40 i zamiast kwasowki po całości jest przelot ze zwykłej rury to odpuścił ,A7 na sekwencji nie przekonała go ,zawiadomił mnie ,że sam zbuduje B-18 lub K -serie do 12 koła ,nie wiem w jakim świecie żyje ,aha i Olega za flache mu wyspawa cały wydech z kwasowki tigiem ,ponoć profesjonalista jest , dobry jest?? Aha i ten 4WS to zbędna rzecz na której w ogóle mu nie zależy ,co za zjeb... Mówię mu ,że auto jest po duuuzym przeglądzie ,wymienione wszystko co trzeba na nowe ,paski,oleje ,płyny,zawieszenie ,hamulce to się przyjebal nalotu rudego na progach vs
_________________ pozdrawiam Plewis
|
18 lip 2018, 12:52 |
|
|
Kozakiel
Dołączył(a): 13 cze 2018, 14:36 Posty: 33
Auto:: Prelude
silnik: 3
|
Nie było mnie i nie miałem jak odpisać do halogenów, ale fakt nie chce wydać tysiąca za lampy i tak których będę mało używał, a chcę jakoś załatać luke albo wstawić (żółte halogeny) widziałem raz że są po 500zl nie wiem czy to oklejone, ale wtedy jeszcze nie miałem Preludy. Co do negatywow, gwintu. Chcę zrobić swój własny projekt pod swoje upodobania i mieć satysfakcję z auta które sam po kolei robię a nie gotowca, a dwa informacje czy coś znajdę czy coś istnieje zawsze mi się przyda na zaś. Jak gwint mi nie przypasuje zejdę tylko do sprężyn. Nikt nie powiedział że nie chce coś pogrzeac przy silniku któregoś razu, turbo czy kompresor zależy co będzie się dało i jak najbardziej. Zawsze chciałem mieć Prelude i zrobić z niej coś co nie wygląda na serię i gdzie pojadę ktoś spojrzy. Lubię auta i tyle a kiedyś nie miałem na nic możliwość teraz powoli. Przecież to samo.. są gusta i guściki
|
18 lip 2018, 15:39 |
|
|