Ale masz namieszane... Było A3, a jest albo A7 albo A9...
Po pierwsze sprawdź od którego silnika masz ECU.
Jeśli od A7 to jest OBD0 i nie ma ani sondy lambda ani EGR
Jeśli od A9 to jest OBD1 i ma 1 sondę przed katalizatorem i ma EGR
Może też być komp od A5, więc 2 sondy w kolektorze wydechowym + EGR
Jeśli to było poliftowe A3 i do tego poprzedni właściciel miał A9 to zakładam, że ECU masz od A9. Jeśli masz rurkę od EGR to o A7 możesz pomarzyć. No chyba że same wałki są zmienione, ew tylko głowica, a kolektory zostały.
Bez tej wiedzy nie masz co szukać dalej, bo nawet błędów nie odczytasz, bo każdy z tych ECU inaczej mruga
no może nie każdy ale tylko poliftowy ma długie mrugnięcie.
EGR można zaślepić ale zostawić podłączony zawór na swoim miejscu, jeśli jest sprawny to będzie sobie działał i nie będzie generował błędów.
Nie wiem jakie systemy w Prelude 3gen kryły się pod nazwami ACC i CCS...
Jeśli nie było fabrycznie ALB to za dużo roboty. Trzeba wymienić zwrotnice, przeguby (piasty z tyłu) i dołożyć wiązkę, która mała nie jest.
Kontrolkę masz bo pewnie zegary były zmienione a takie z A9 żeby była kontrolka check engine.
Jeśli chodzi o miskę oleju i cały dół silnika to w manualu preludy 2gen przy silniku B20A1 jest wszystko dokładnie opisane. Widać nikomu się nie chciało skopiować tego rozdziału do manuala 3gena.
Uszczelnienie daje się tylko w 4 punktach, w narożnikach przy podporach wału (tylko nie silikon). Żeby uszczelka dobrze trzymała potrzebne są 4 malutkie podkładki które są na 4 narożnych śrubach. Często zostają wyrzucone z poprzednią uszczelką i pojawia się problem
Przy takim miksie zostaje Ci studiowanie manuali, możesz wspomóc się EPC, np. na tej stronie:
https://honda-europe.epc-data.com Porównasz obrazki, numery i może do czegoś dojdziesz... ale łatwe to nie jest.
Możesz też skorzystać z pomocy formum, zrobić porządne fotki (takie żeby wiadomo było na co się patrzy) i ktoś tu na pewno będzie wiedział z jakiego to silnika
.
Powodzenia