Autor |
Wiadomość |
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Przy próbie olejowej i zalaniu cylindrów kapką oleju na dwóch 14bar, na dwóch 8bar na zimnym silniku może pytanie głupie ale ... czy jest możliwe, że problemem nie są pierścienie tłoków ale problem ze smarowaniem ??? A gdyby jednak nie, to proszę o rady, pomysły jak załatwić temat pierścieni, można coś dopasować po wymiarach czy tylko ebay HELP
|
10 kwi 2019, 14:45 |
|
|
milwarch
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 11 lis 2012, 20:50 Posty: 409 Lokalizacja: Warszawa
Auto:: Prelude BA4; Accord CW1
silnik: B20A9/A5; R20A3
|
Sprawdź na Hipol.pl Wydaje mi się, że pierścienie są takie same jak w innych B-seriach, więc nie powinno być problemów z dostępnością.
_________________
|
10 kwi 2019, 16:19 |
|
|
mlodyrychu
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 15 lis 2012, 1:01 Posty: 837 Lokalizacja: Kattowitz Gieschewald
Auto:: p3g b20a9
|
pierścionki z Concerto pasują, jak pojedziesz do dobrego sklepu to po wymiarach Ci dobiorą. Kiedyś do B20A3 kupowałem polskie pierścienie z firmy z Łodzi za 90zł i dawały radę
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
|
10 kwi 2019, 18:26 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
http://tlokianek.pl/pierscienie-tlokowe ... p-579.htmlCzy te są odpowiednie? Dodatkowe pytanie, a jak to jest z nadwymiarowymi, znaczy o co w tym kaman? Czy jest sensowne robienie przeszczepu tłoków w całości z innego silnika?
|
10 kwi 2019, 19:40 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Spróbuję jeszcze zalać naftą na wszelki wypadek Jeżeli wejdzie definitywnie wymiana pierścieni to czy sensowna jest od razu wymiana panewek?
|
11 kwi 2019, 8:24 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
No poradzcie cuś
|
11 kwi 2019, 16:05 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 464 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
Szczerze? Wg. mnie wymiana samych pierścieni jest nieco nieprofesjonalna. Możesz zmienić same pierścienie ale wg. mnie tuleje w bloku są na bank trochę jajowate i jak założysz nowe pierścienie to będzie puszczała niebieskie dymki. Z racji braku nadwymiarowych tłoków sugerowałbym przetulejować blok. Wtedy powinno być lux. Panewki zmień, drogie nie są. Mogę ci ogarnąć pierścienie i panewki jak coś. Sprawdzone w akcji
|
12 kwi 2019, 21:26 |
|
|
plewis
Dołączył(a): 14 lis 2012, 10:56 Posty: 807 Lokalizacja: Piła
Auto:: osobowe
silnik: spalinowy
|
A ja czapkę do kompletu układanki
_________________ pozdrawiam Plewis
|
12 kwi 2019, 23:23 |
|
|
Armagedon
Aktywny Zlotowicz
Dołączył(a): 16 lis 2012, 0:28 Posty: 464 Lokalizacja: Białystok
Auto:: prelude 3gen 89', MR2 AW11
silnik: B20A5, 4A-GE
|
To wiadomo, już jak wyjmować tłoki to i tak czapeczka w górę i do roboty
|
13 kwi 2019, 22:50 |
|
|
Yreq
Dołączył(a): 12 lis 2012, 8:51 Posty: 635 Lokalizacja: Świebo
Auto:: Polift 4WS
silnik: F22B (SOHC)
|
Takie wyniki przy probie olejnej wskazuja dosc mocno na uszczelke i lub zawory. Najsampierw trzeba go rozpolowic a wszystko stanie sie jasne. Moze uszczelka, moze dziury w zaworach.
_________________ Masz coś zrobić? zleć to komuś Chcesz porządnie? zrób to sam
|
10 cze 2019, 20:14 |
|
|
Hubert
Dołączył(a): 10 paź 2015, 16:54 Posty: 176 Lokalizacja: Wrocław
Auto:: prelude
silnik: B20A9
|
Sorry, wyjaśniam problem do końca ... wstępna diagnoza z próby olejowej się sprawdziła - pierścienie ale ... ponadto pęknięty jeden tłok i załatwione 3 tuleje, także zakupiłem kompletny słupek. Ten wątek można zamknąć
|
11 cze 2019, 12:45 |
|
|