Zakladam ten temat, bo zabieram sie za leczenie Zoltaczki i niestety jak to w przypadku swap'ow nastrecza to wiele problemow i pytan.
Postanowilem wymienic skrzynie n2c4 na inna kompatybilna z F22. jakies dwa lata temu kupilem przeguby wewnetrzne niby typowe dla Preludy 4/5, Accorda, CRV itd, ktore powinny pasowac do tej konfiguracji. przeguby standardowo mialy 27 zebow wewnatrz, 32 zewnatrz, sr. pod uszczelniacz 40mm, ale nigdzie nie podaje sie dlugosci(tego co wchodzi w skrzynie) i ta wlasnie sie nie zgadzala. Nowy do zawleczki mial 3mm mniej przez co nie blokowal sie wsadzony w skrzynie. Z czego dokladnie pochodzi skrzynia nie wiem i chyba juz nie chce, obudowa od spodu oberwala kiedys, wiec tym bardziej nie szkoda jej wymieniac.
Pytanie teraz na jaka ja zmienic? I tu sie zwracam z prosba do doswiadczonych swapowiczow z czego i o jakim kodzie wziac skrzynie, zeby podeszla p'n'p. czytalem, ze zaleznie od dawcy moze nie byc otworow pod lapy.
(lapy sa produkcji Szwagra.)
Zastanawia mnie tez, czy nie bedzie szopki z walkiem posrednim. Tez nie wiem z czego pochodzi.
p.s. Przepraszam za brak PL znakow. Komputery w pracy ich nie uznaja