Tak a propos tego auta. Pamiętam jak ta Prela była do sprzedania jakieś 5 lat temu. No przekot był ! Naprawdę, robiła robotę Chyba tylko Moohy siadała niżej
Przekot? To może 5 lat temu.... my oglądaliśmy to auto jak było na sprzedaż w okolicy Krakowa 2-3 lata temu - masa, masa pracy i pieniędzy do włożenia więc zrezygnowaliśmy. Później jak przyjechało do nas to można by stwierdzić że ta fura to jeden wielki PSEUDOPATENT. Auto było tak obniżone ze miska olejowa była na ziemi więc ktoś postanowił silnik podnieść do góry, jak? No najlepiej nawpychać podkładek pod łapy. Wtedy maska waliła w silnik, a ten był pod kątem (skrzynia niżej, rozrząd wyżej) przez co wypadały półosie. Wszystko pryśnięte farbką jaka tam była pod ręką. Śrub brakowało co najmniej połowę. Belka pod 4ws była przywrócona na dwie zwykle śruby, a przecież to element który trzyma całe tylne zawieszenie! Co tu dużo mówić, co się zobaczyło - już się nie odzobaczy.
Ja miałem możliwość poznać poprzedniego właściciela i niestety nie mogę powiedzieć o nim żeby był schludny w swojej robocie, o dokładności nawet nie wspomnę. Paprok - to jedyne słowo jakie przychodzi mi do głowy. Widziałem jak ten samochód był kaleczony z tygodnia na tydzień, zresztą wcześniejsze i późniejsze jego wozy wyglądają tak samo źle. Wszystko na pokaz, ale wykonanie bardzo słabe. PSEUDOPATENT - to bardzo dobre określenie "modów" jakie były tworzone w tym aucie.
_________________ Biała Honda, właśnie ją mam, biała Honda, szybsza niż wygląda !!
Ja to auto widziałem tylko na zdjęciach i na zdjęciach wyglądało zajebiście
Na szczęście na zdjęciach nie było widać podkładek pod łapami ale coś czułem, żeby jednak sobie ten egzemplarz odpuścić... mimo, że wyglądał super... na zdjęciach
Powiem tak ... przy tamtym obniżeniu i feldze jaka była auto wyglądało zjawiskowo. No szok w trampkach...
Auto mogło nawet silnika nie mieć ale na zdjęciach było niesamowite. Taka trochę skorupa, do postawienia na jakimś pokazie lub czymś podobnym.... że nie dało się tym jeżdzić, to było od razu widać....
My już odpowiedzi znamy. Powiem tak, NIEZŁE JAJA! Pomiar cylindrów wykazał 10 do 20 setek odchyłu w płaszyźnie pracy tłoka, prostopadle nominał. Wał na środkowej panewce główne jest skrzywiony o 3 setki - niewiele, ale tutaj każde odchylenie od normy ma znaczenie. Szlifiernia zatulejuje cylindry i zeszlifuje wał na 1 szlif na panewkach głównych, korbowe zostają w nominale.
_________________ Karola BOB3R GARAGE: Robert tel. 514 781 432 Karola tel. 664 978 561
Silnik odebrany ze szlifierni po tulejowaniu i polerce wału. W głowicy zostały wymienione uszczelniacze i gniazda zaworowe + planowanie. Nowe części : panewki korbowe i główne, pierścienie tłokowe, uszczelniacze wału, uszczelniacze wałków, uszczelka głowicy, uszczelka misy olejowej, uszczelka pokrywy zaworów, oringi aparatu zapłonowego i czujnika poł. wał., magistrali wodnej - wstępnie tyle. Za nami już czyszczenie bloku i elementów silnika, jesteśmy w trakcie składania dołu.
I kilka zdjęć przed czyszczeniem :
_________________ Karola BOB3R GARAGE: Robert tel. 514 781 432 Karola tel. 664 978 561
I kolejna dawka czyszczenia elementów silnika Matysia : pompa oleju, obudowa uszczelniacza wału, ogranicznik fali olejowej, smok. Na końcu zdjęcia przed czyszczeniem.
Zdjęcia przed czyszczeniem :
_________________ Karola BOB3R GARAGE: Robert tel. 514 781 432 Karola tel. 664 978 561
Rozwalają mnie Ci producenci uszczelek, nigdy nie potrafią zrobić tak aby wszystkie kanały ładnie pasowały, podobnie miałem w A3, żenada... Jakiej marki jest uszczelka?
Rozwalają mnie Ci producenci uszczelek, nigdy nie potrafią zrobić tak aby wszystkie kanały ładnie pasowały, podobnie miałem w A3, żenada... Jakiej marki jest uszczelka?
AJUSA
_________________ Karola BOB3R GARAGE: Robert tel. 514 781 432 Karola tel. 664 978 561
Wyczyściliśmy wałki oraz podpory i koła, założyliśmy rozrząd: nowy pasek, nowy napinacz, nowa pompa wody, wyregulowaliśmy zawory. Na koniec odświeżyliśmy nieco blok, założyliśmy magistralę wodną, filtr oleju, pokrywę, kolektor wydechowy i łapy osprzętu.
_________________ Karola BOB3R GARAGE: Robert tel. 514 781 432 Karola tel. 664 978 561
Bardzo imponuje mi wasza praca! Sam wyznaję taką dewizę- jak się już coś robi to dobrze, albo wcale Najważniejsze .że Mateusz będzie miał wreszcie czym jeżdzić, a nie tylko posiadać
Rozwalają mnie Ci producenci uszczelek, nigdy nie potrafią zrobić tak aby wszystkie kanały ładnie pasowały, podobnie miałem w A3, żenada... Jakiej marki jest uszczelka?
AJUSA
Przyrównałem swoją, którą posiadam na wszelki wypadek do Waszej marki Eristic i wygląda, że otwory są takie same, więc taki standard istnieje w wielu firmach..., a na pewno w tych dwóch
Profi robota, fajnie to wygląda, teraz można powiedzieć, że zrobił "kapitalkę silnika" a nie tylko wymienił uszczelkę jak u większości kapitalek Brawo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników