No to zaczynamy od nowa
Neverending story vol.2
MODEL: BA4
SILNIK: B20A9
UKLAD DOLOTOWY: stożek + alu rurki
UKLAD WYDECHOWY: stock + custom końcowy
ELEKTRYKA: stock czyli wszystko co się da na prąd w 3genie
ZAWIESZENIE: - air ride custom made by Bez Nazwy Garage (sterowanie całym autem i osobno przód i tył)
* poduszki 2 bałwankowe Slam Specialties
* seryjne amortyzatory skrócone i lekko utwardzone
* Kompresory Viair 400C
* Manometry Viair
* przewody + wszystkie złączki od dobrego znajomego
* pilot z kabla by Bez Nazwy Garage (będzie bezprzewodowy)
- felgi Carline CM6, przód 16x9, tył 16x9,5…..środek metalizowany na fioletowo, ranty wypolerowane, śrubki złocone
- opony: przód Continental 195/40, tył Dunlop SP sport 215/35
UKLAD HAMULCOWY: przód z Accorda, tarcze 282mm EBC gładkie , tył stock na tarczach EBC gładkich
ŚRODEK: - panele w drzwiach, po 2 woofery.
- przednie słupki przerobione pod tweetery i obszyte czarną skórą z jasnymi przeszyciami
- podsufitka + zasłona szyberdachu + daszki słoneczne obszyte czarna skórą z jasnymi przeszyciami
- fotele + kanapa, boczki obszyte kremową skórą z Bentleya, przeszycia na wzór VW Scirocco
- custom rollbar by Klema Custom Garage, malowany pod kolor rotorów
CAR-AUDIO: - grajek: Alpine CDA - 9812 RR + pilot
- zestaw przedni: Vibe BlackAir 6 (po 2 woofery w drzwiach + słupki custom made)
- suby: 2 x Vibe BlackAir 10'
- wzmacniacze:
- przód: Vibe Slick A3
- tył: Vibe Slick A7
- kondensator Dietz 1 F
- kable: Dietz + Audison
Plany: - ogarnięcie komory silnika
- air-ride
Auto kupione 29.09.2008 jako totalny stock:kozica górska zaraz po kupnie
Przez praktycznie 2 lata jeżdżone amatorsko po pare tys kilometrów rocznie. W między czasie wpadła „gleba” -60mm
i jakies tam granie.
Sezon 2011W końcu dzięki zasobności portfela oraz uprzejmości TuningKingz auto w marcu 2011 zyskało nowe oblicze.
Samochód dostał nowy lakier z palety ministerstwa obrony narodowej o nazwie zwyczajowej „desert sand”
(dziewicza fota auta
, na 14 calowej stali)
Pojawiła się też zabudowa car audio, którą jaram się do dziś bo miało to zagrać przyzwoicie i wyglądać schludnie, bez laserów dziwek i koksu.
W ramach debiutu na tuningowych salonach auto pojawiło się na Tuning Show Kraków w 2011
I od razu ku mega zaskoczeniu zgarnęło garnek za 3 miejsce w kategorii specjalnej „best audio design”
Dalej było już z górki, kilka imprez krajowych i zagranicznych i takie tam.
Sosnowiec Po drodze wpadły szersze ranty z tyłu i całkiem przyjemny fitment się zrobił, dzięki uprzejmości Klema Custom Garage
fota ze spotu z civicami 4gRaceism Event Wrocław 2012 (zajebisty wyjazd)Japan Week w Chruszczobrodzie (2012)no i Borsk...i cudowny dojazd po polskich drogach wśród Arystokracji i chyba najgorszy moment całego wyjazdu: oby do nastepnego
i jeszcze troche wnętrza:fota bez rutinoscorbinu, ogarne cos lepszego to zamienie
C.D.N.